Vlastník | Mathe_M | |
---|---|---|
Vloženo | 16.7.2012 | |
Aktualizováno | 20.4.2017 | |
Zobrazeno | 5 703x |
HODNOCENÍ PROFILU OD 15 UŽIVATELŮ
Vlastník | Mathe_M | |
---|---|---|
Vloženo | 16.7.2012 | |
Aktualizováno | 20.4.2017 | |
Zobrazeno | 5 703x |
krásná mašina, 10b
K tomu Evu a olej... jasně, já nechci vůbec vyhlašovat že s tím mám nějaké zkušenosti, to byl spíš takový "řečnický obrat" , nechtěl jsem se dotknout Evolutionu. Ty motory jistě nebyly špatné, byl to vývoj. Nicméně tohle už je úplně jiná generace, to je každému jasné.
DÍKY VŠEM ZA POZITIVNÍ REAKCE A KOMENTÁŘE
Super ,jen poznatek k tem evolutionum-viz.tvuj text.-nemam pocit,ze to je zrovna ten pravy typ motoru na tu hlasku o tekoucim oleji...evolution je relativne v suchu,bych rekl.
Parádní stroj.
Nemá cenu ti víc pochlebovat, řeknu jen: Dobře ty a dobře VRSDCXA
Krasne masiny,dobre pocteni,pekne fotky... vic neni co dodat 10b
Pěkně napsané. Moc hezkej stroj skoro sousede 10b.
Díky všem ještě za ohlasy, každopádně ještě k tomu, co píše -
DMC.motorbiker: Jó hele romu říkám rozumná řeč Né vážně. Cos napsal nemůžu nijak rozporovat, resp. s tím lze jen souhlasit. A každej objektivní člověk to musí říct. Zejména když píšeš:
"A i starý Evolutiony mají v HD naběháno daleko přes 100 tisíc (bez GO), takže ono to taky nebude tak horký, nemluvě o tom, že jsem ještě v životě nejel na Japonským čopru / krujzru, kterej by ve srovnání s HD nějak o hodně líp jel, brzdil a zatáčel, to spíš naopak..."
- To je samozřejmě čistá pravda. Porovnávat se musí porovnatelný. Navíc on z těch starých Evolutionů sice tekl olej, ale tekl z nich 100 tisíc mil a furt to jelo stejně!!!
Jinak co se týče Night Roda.. vážení - tady se nebavíme "o HD". Tady se bavíme o MOTOCYKLU. Jako byste se bavili "o poršácích" a motali dohromady Carreru a Cayenne protože to navíc začíná obojí na "C" - tak co? ... Tohle je hra na úplně jinym hřišti. Není to jen o těch pocitech, dojmech, o tom že fakt neznám žádnou jinou motorku, která by takhle nejen vypadala, ale i jela (a ano, i zatáčela a brzdila:) ... tohle je první REAL SUPER CRUISER... neexistuje srovnání, ani v japonsku (Intrudery), ani v USA (Victory Hammer apod) apod... to jsou vše vlastně CESŤÁKY, i když se jakoby tvářej jinak. Navíc výkonově, pánové vychvalující japonskou techniku - tohle teď už (-lehce upraveno-) jede REÁLNÝCH 235 km/h (ne to co ukazuje ručička, ale REÁL.. jestli někdo víte o čem mluvím - a neptejte se mě jak se na tom dá udržet - prostě "to lze" ..), ale o maximálku samozřejmě nejde. Tady jde o kroucení zatáček při rychlostech do kila - a nemyslím tím "broušení pily" a "prolítávání" zatáček co nejvyšší rychlostí... ale KROUCENÍ TZV. "NA POHODU"... a přitom všem to úžasný hromový burácení.. :) Druhá věc je krouťák (to snad nemusím komentovat, jen řeknu 131 Nm).. no a pak zrychlení - a to mám na 60 stop lepší než Hayabusa Vim že mi žádnej Hayabusář nebude věřit, ale pravda je někdy krutá a nevyzpytatelná Ano, 310 kilovej dvouválec to na prvních 20ti metrech dá velkýmu HÁČKU... no neni to krásný? Takže konec pomluv Hárlejů nebo jakýchkoliv jiných značek - protože o značce to vážení není. Jsou motorky tuctový (který i tak můžou někomu přijít úžasný), a jsou tady unikátní kousky.
A HD Night Rod Special VRSDCXA neni jako nic na čem jste kdy jeli.
moc pěkný to přední světlo LED. 10b.
SUPER STROJ - MÁŠ TO ZA JASNÝCH 10b
:D :D :D
JDE O HELENU RUUUULEEEEZZZ!!!
Krása nesmírná a motor který na zakázku zkonstruoval pro HD Porsche musí být A ode mne 10 bodíků
Suupppprrrrrr 100b
HD moc nemusím ale tohle je paráda přeji pohodu v sedle za 10 bodů
a proč nemusím HD, je patrné z článků níže
Pěknej mazel . Přeji hodně spokojených kilometrů . Uřčitě za 10 Night Rod byl také muj favorit ale vyhrál to japonec .
Hezké. A pan fotograf celkem ví co dělá,...hezké foto!
10b
krásná motorka,to je bez debat a nezaujatý popis ... to se vidí u majitele HD málo! Za to ten pan DMC se tu předvedl!
Mathe M, moc nám to tady nehaň nebo to špatně dopadne!
Mathe_M> Tak jasně, je to někde jinde , ale ta "Japonská technika" se za posledních 50 let taky moc nezměnila, pořád je skoro stejná, jako když jí v padesátých a šedesátých letech okopírovali v Evropě... Ono spíš poslední dobou né že by ta technika šla dál, ale už i u Japek se to vrací zpět k zastaralý OHV technice (u čoprů) a tak dále... A ohledně těch aut, ono ten Favorit asi není úplně nejlepší příklad , spíš jsi měl dát třeba Medvěda, BMW a tak dále... Mimochodem 20 - 30 let starý evropský auta občas ještě potkávám a jezdí , zato ten "kvalitní špičkovej Japonec" už za tu dobu 3x proběhl kovošrotem! A i starý Evolutiony mají v HD naběháno daleko přes 100 tisíc (bez GO), takže ono to taky nebude tak horký, nemluvě o tom, že jsem ještě v životě nejel na Japonským čopru / krujzru, kterej by ve srovnání s HD nějak o hodně líp jel, brzdil a zatáčel, to spíš naopak...
DMC.motorbiker: Teď jsem se zasmál nahlas... ... no hele, přestože chápu z Tvojí zprávy "jistou nadsázku" a žertovnou formu, tak i tak by to bylo téma - ale na delší povídání, a hlavně jako vůbec co "do toho" zařazuješ. Jestli jenom čistě techniku, nebo i nějakýho "toho ducha" atd... :) .. Jinak vážně - úroveň techniky a technologie ještě i po roce 2000 (o devadesátých letech vůbec nemluvim) u značek jako Honda, Yamaha, Kawasaki ... a HD .. to se nedá vůbec srovnávat. To je jako bys srovnával japonský auta z tý doby a Škodu Favorit ... zdůrazňuju, jen čistě technicky vzato jako kvalita a zpracování. Nemyslim tim takový to, "že velkoobjemový OHV" je legenda a je radost se na to koukat i když z toho chčije olej, nebrzdí to, prachbídně to zatáčí a z převodovky se linou občas zvuky že by se kdejaký pneumatický kladivo zastydělo ... .. Takže jde o to o čem (všem) přesně se bavíme chápeš. Ale jinak jsem taky nadšenec, neboj. Ne do vyloženě do HD, ale prostě do "takovéto techniky", ať už s sebou přináší cokoliv.. (viz výše:) ... Hauk.
parádní mašina, 10b jasných...
"Motor Revolution přináší technologii zcela srovnatelnou s japonskou produkcí..."
No počkej, taková jebka to snad zase není, nebo? To mi chceš jako říct, že už i HD klesl až na úroveň toho odpadu z Asie? Jasně, není to už ta stará zlatá OHV klasika , ale snad až tak špatnej jak nějaká náhražka od Japek zas není, ne?
Díky za pochvalné ohlasy, snad jen můžu dodat, že když máte dobré výfuky, tak je to snad nejlepší "HD zvuk" co jsem kdy slyšel. Mám i Electru (s výfuky stejné značky), ale prostě takovej pekelnej "bublák" (ale i pila zároveň když za to člověk vezme) neuslyšíte u žádného jiného dvouválce... když se výfuk dokonale rozpálí je to takové rezonující klokotání. Nikdy jsem nic podobného na jiném stroji neslyšel.
Masakr na dvou kolech,bezkonkurenční...(zaujatě...
brutální stroj dávám 10b. a přeju pohodovou sezónu
Co k tomuto krasavci dodat. Snad jsn to ať slouží ke cti svého jména. Deset bodů.
hell