PROFIL MOTORKY

Ducati Monster 600 (1999)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník George.89
Vloženo 17.6.2011
Aktualizováno 6.3.2012
Zobrazeno 1 651x
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 8

Komentáře a hodnocení profilu
Nalezeno 15 záznamů

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
DMC.motobiker
DMC.motobiker napsal 26.06.11 v 18:24

George.89> Obávám se, že ve stejném počtu kusů a za tu cenu, za jakou se NR750 prodávala, by podobnou motorku zvládla postavit nejen Ducati , ale dokonce i Jawa nebo Yuki! A od Ducati by navíc byla ještě i pěkná... Honda je dobrá tako akorát jako elektrocentrála , ale i tam jsou určitě lepší...

George.89
George.89 napsal 22.06.11 v 10:31

Je pravda že italské dvouválce nejsou pro třasořitky, ale s tím že japoci nemají koule rozhodně nesoulasím. Podívej se na Hondu NR 750. Nad tím co dokázala vytvořit honda v 90tém roce smekám. Na to by se v té době Ducati ani Aprilia nezmohli(a to neplatí jenom pro italy). Italský design byl a bude bezkonkureční,ale technologicky budou vždycky pokulhávat za japonskem (a desmodromický rozvod to nezachrání).

DMC.motobiker
DMC.motobiker napsal 21.06.11 v 18:01

George.89> Něco na tom je! Já jsem si taky po všech těch Jawách a ostatních mašinách pořídil Japonskou náhražku motorky , protože byla levná a dostupná , ale takovou chybu bych už v životě znova neudělal... Japonci prostě nemají koule... Takže já už asi holt zůstanu jen u pořádných motorek! Ale je to každýho věc a jeho volba , samozřejmě...

George.89
George.89 napsal 21.06.11 v 11:35

Jinak když člověk kupuje první stroj tak má zalepené oči a nevšímá si chyb...myslím že to zažil každý.

George.89
George.89 napsal 21.06.11 v 11:32

Vystihnu to vtipem...Víte proč se ducalisti na cestě nezdraví?...Protože už se ráno potkali v servise.

z.a.j.o.c.h
z.a.j.o.c.h napsal 20.06.11 v 18:29

Zajímavá diskuse, hlavně jak si člověk koupí slátaninu a pak zavrhne celou značku

napsal 20.06.11 v 01:35

ahoj
Mé jméno je Miss jesical, viděl jsem váš profil dnes a poté, co šel přes to, i vyplnit větší zájem se s vámi spojit, budu rád, abyste mi prosím pošlete e-mailem na moji e-mailovou adresu prostřednictvím (jesicalduncan@yahoo.com) pro mě poslat moje fotky a řeknu více o mně. Odtud pak můžeme pohybovat on.I bude čekat na Vaši odpověď na můj e-mailovou adresu above.thanks
jesical. přes (jesicalduncan@yahoo.com)

George.89
George.89 napsal 19.06.11 v 15:01

Jo takhle to myslíš s tou kyvkou...jo ta byla divná sám jsem na to čuměl, a účel mi stále uniká. Jak říkám beztak slepovaná bouračka...Jasně kdyby to moto bylo trošku k světu tak bych si ho aspoň tu sezónu nechal. Jinak ty M900 musí jezdit jako prase, hlavně ten krouťák musí být brutus.

DMC.motobiker
DMC.motobiker napsal 18.06.11 v 14:06

George.89> No jo, tak to pak ale nemůžeš čekat zázraky, viď? Určitě tomu odpovídala i cena, ne? Kdyby to byl normální slušnej stav, tak na tom asi taky nic moc neřešíš... Ta kyvka má dole přidělanej ještě nějakej nesmysl, aby vypadala dvojitě , to se opravdu jen tak nevidí a není to origoš věc, proto si ho taky pamatuju... Na svém M600 jsem já sám najel nějakých 30 tisíc a mám ho něco málo přes tři roky , teď ho občas půjčuju a jezdí na něm i táta, takže už to pomalu leze ke 40ti tisícům co najel u nás a celkově bude mít už přes 60 tisíc! Ale možná byl už stočenej, když jsem ho kupoval , takže kdo ví, kolik má už asi doopravdy... V poslední době na tom jezdím už celkem cestovně, ale všichni ostatní to pořád dřou full-gas a ani já jsem to nikdy moc nešetřil... Jinak holt ventily a rozvoďáky se u Ducati dělají častěji - já jsem to natáhl na 20 tisíc a po 10ti je kontroluju a měním olej , u tak starého stroje už je to myslím jedno! Pneu - přední vydrží tak 10 tisíc a zadek až 8, destičky - přední jsem měnil a zadní brzdu nepoužívám, takže tam jsou pořád, filtry se mění s olejen a vzducháč jednou za čas... Jinak paráda stroj a ve srovnání s Banditem je určitě trošku náročnější , ale není to opravdu žádná darda , holt jsi měl asi smůlu a dojetej kousek...

Jinak s tím výkone - M600 je fakt slaboch , ale je třeba ho prostě brát jen jako alternativu pro GS500 / ER5 / VX800 a jim podobné, proti kterým je ten stroj ale pořád o hodně výš , ovšem M620 / M750 / M695 už jedou hodně dobře... A to ani nemluvím o M900 / M1000 a výše...

George.89
George.89 napsal 18.06.11 v 03:09

Já na tom nic nedělal, proto jsem rád že jsem to předevčírem prodal. Předemnou to měli dvě baby ale jedna z nich to na 100% někde solidně položila. Jenom na motoru bylo vidět že se to někde válelo ve štěrku. Byla tam dělaná nová elektrika, ale takovým stylem jako by to dělal kutil Tim na koleni v jeskyni a laku ani nemluvím. Nevím co myslíš poprasenou kyvkou, co já vím tak s tou nic nebylo...Tys najel na jedné motorce 36 tisíc? Kolik sezón toho monstra máš? To tak aspoň 5 sezón a tos jezdil ve dne v noci ...jasně základní servis je nutný dělat na každé mašině o tom banditu jsem psal jen proto že ve srovnání s monstrem je to mnohem méně náročný stroj.

DMC.motobiker
DMC.motobiker napsal 18.06.11 v 01:48

Jinak ještě ten tvůj Monster s tou poprasenou kyvkou, toho znám z inzercí už dlouho a myslím si, že to musela být asi pěkná lepenina , tak se pak nediv... Ale jinak máš pravdu , za tu cenu seženeš pomalu i R1 , takže je to holt jen otázka priorit...

DMC.motobiker
DMC.motobiker napsal 18.06.11 v 01:36

George.89> No tak to potom jo , akorát, že to všechno co jsi vyjmenoval je prostě jen běžnej spotřebák a dělá se to (má se to dělat ) na každý mašině! Až na ty rozvoďáky a ventily, který se holt na Ducati dělají častěji no... Jinak výkon tomu opravdu chybí , to je pravda , proto bych už do M600 znova nešel a pořídil bych si hned M900! K tomu ostatnímu se už asi ani nemá cenu vyjadřovat - kotouče, pneu a řetězovka se mění na všech motorkách a holt protože Bandit skoro nebrzdí a je to cestovní naked, tak holt tam kotouče vydrží delší dobu a obouvají se tam cestovní špalky, který skoro neubejvaj! Olej se mění skoro na každé mašině stejně - po cca. 6ti tisících , akorát na všech Ducati se suchou spojkou vydrží 2x déle, protože se nezasírá... Jo a ještě k těm rozvoďákům - na M600 stojí oba v Německu u Ducati pod 50 €uro - dejme tomu 1200,- Kč , tak nevím kde jsi je bral? Jinak je to holt mašina do začátku, taky jsem čekal, že to pojede trochu víc , nicméně i tak je to slušnej a nenáročnej stroj s levným provozem a vysokou spolehlivostí! Já sám na M600 stále ještě jezdím, ale spíše už jen cestovně delší trasy... Za tu dobu co ho mám jsem na něm zatím najel něco málo přes 36 tisíc a opravdu je to mašina úplně v pohodě... Po pár muškách od předchozích majitelů se na tom už řeší jenom spotřebák...

George.89
George.89 napsal 17.06.11 v 23:57

No jak říkám, ducati buď miluješ nebo nenávidíš. Po této zkušenosti neříkám ani jedno. Zkuším teď rýži a uvidíme. Neříkám že to byl špatný stroj ALE. Když jedeš kládu tak ta kapota chybí, druhá věc je ta že to bylo slabé (krouťák to nezachrání). Jo a mimochodem to, že napíšu že je drahý servis, tak jsem tím pádem socka? Ta motorka brečela po generálce, (rozvodové řemeny - 1400 za jeden, vyměnit všechny filtry, zadní brzdový kotouč, vyčistit karburátory seřídit ventily + nová přední pneu a práce k tomu). Sorry ducati mě nechytla natolik, abych do tak staré motorky dál investoval. Kámoš má čtyři roky bandita, jediné co na něm za celou dobu dělal bylo to, že koupil novou řetězovku a teď před sezónou seřídil ventily a vyměnil olej. Chťel bych někdy vidět tak nenáčnou ducatku.

DMC.motobiker
DMC.motobiker napsal 17.06.11 v 21:53

Přesně jak píšeš , Ducati není pro každého , pro socky je tu jistě vždycky nějaká ta alternativa z Asie! Jinak nevím co tím myslíš?! U nás je Ducati celkem dost a na to, že najezdím asi tak 5x víc než moji kolegové s Japonským povozem , jsem měl s Ducati zatím asi tak 10x méně problémů... Spolehlivost a životnost bych zrovna u Monstera 600 rozhodně dal mezi jeho přednosti!

Já naopak po zkušenostech s Ducati musím říct, že pokud nějakého naháče či sportovní mašinu, tak Ducati je pro mě asi jedna ze tří možností a samozřejmě ta nejpřednější! Ještě bych rád zkusil MV-Agustu , ale pokud se jedná o sportovní kapotované stroje, nebál bych se použít ten klasický teenagerský termín - DUCATI4EVER!

Jinak ať už tak či onak, ať ti dělá tvoje nová mašina jenom radost a přinese ti za menší cenu ještě více potěšení a méně starostí , za 10b...

DASOU
DASOU napsal 17.06.11 v 21:21

Krasna! At slouzi, ta je za 10bodu!



TOPlist