renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Ducati Monster 600 (2002)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Janycz
Vloženo 26.2.2022
Aktualizováno 30.3.2024
Zobrazeno 995x
HODNOCENÍ PROFILU OD 0 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 0

Popis motorky


Moje první Ducati, první dvouvál a první motorka v anglii, navíc po 6-ti leté pauze.

Více fotografii

Výška jezdce: 182 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda CB 600F Hornet: Nekoupil jsem ji hlavně proto, že jsem narazil na tuhle Ducati.
Ducati Monster 696: Nekoupena pouze kvuli ceně. Mít na to víc peněz, byla 696 jasnou volbou.
Yamaha FZ6 N: Stejný důvod jako u Hornetu, navíc v její neprospěch hrála i cena.

První dojmy - Najeto zatím asi jen 40 mil, ale super. Je to naprosto jiný než čtyřhrnky a ve vyšší rychlosti na tom dost fučí. Ale co, vypadá skvěle, jede skvěle a o tom to je.

Motorku bych doporučil pro - Každýmu komu se líbí.

Recenze

Koupeno 26.2.2022
Do originálního Monstera 600 bych nešel, nelíbí se mi tolik. Tady mě uchvátily Termixy pod sedlem, kryt sedla, spoiler pod motorem, dva přední kotouče, LED zatmavené zadní světlo a dodělaný otáčkoměr. A vlasně celkový stav.
Nějaký zkušenosti zatím nemám, nebyla možnost. S posezem jsem spokojen a to mám cca 182cm. Jen řazení mi zatím nějak 100% nesedlo, možná mám větší nohu, možná je to jen tím, jak jsem byl teď v zimě nabalenej... Uvidíme časem. Každopádně to bude i o zvyku.
Okamžitě jsem ale objednával aftermarket zrcátka a jiný, aftermarket blinkry (ty co tam jsou sice vypadaj pěkně, ale nejsou vůbec vidět). Ještě chci dát nějaký single polepy na kola a mini větrný štítek v barvě nad přední světlo.
Toť asi vše pro teď.

Jinak nějaký základní info pro ty, co uvažují nad koupí. Posez je fakt na pohodu i pro chlapa. Výkon má Monstřík tak akorát, že to není žádný louda, ale zároveň vám nejde pořád o papíry. A ten ZVUK!!! Na cestování ve dvou bych to nějak neviděl, leda tak si zajet se vykoupat nebo nějaký menší hrkačky do 10km. Ve dvou se to moc nebude líbit ani Monsteru, ani batůžku a vy si to taky neužijete. Úložný prostor pod sedadlem neni. Opravdu NENI. Je tam něco, kam se mi vlezla opravná sada spojkovýho lanka a odlehčená verze lékarničky. Co se týče přístupu k filtrům atd, tady italové docela přemýšleli a zvednutí nádrže je otázka na sekundy.

Update 6.3.2022
Vyměněná zpětná zrcátka. Konečně je v nich něco vidět. Nevylučuju ovšem, že do budoucna pujdou na motorku ještě jiná. Teď je to ale zatím ve hvězdách.
Stejně tak vyměněné blinkry. S těmi předešlímy sice vypadala líp, ale teď je aspoň vidět, že blikám.
Nainstalovaná nová závažíčka, ale kvůli špatnýmu rozměru pujdou co nevidět pryč. Pro teď se s nima dá aspoň jezdit.

Update 19.3.2022
Udělal jsem si menší výlet, asi 40km, za kamarádem. Potřeboval jsem si přidělat USB zásuvku na napájení telefonu. Pomalu si na sebe zvykáme. Vždycky ji víc vyhovuje nižší stupeň, než jsem zvyklej z japonskýho čtyřválce.
S posezem, pohodlím, v podstatě s ničím nemám žádný problém. Pro člověka se 182cm výšky je to naprosto v pohodě. Jediný co, tak mi příjde, že bych uvítal větší místo mezi stupačkou a řadičkou. A stojánek se mi zatím tak nějak neintuitivně dává dolů. U ZX9R, to bylo naprosto automatický, jen jsem pohnul nohou a vždycky tam byl. Tady se musím podívat, kde vlastně je. Ale co, žádná motorka neni naprosto dokonalá a každá má nějakou tu mouchu. A tohle jsou opravdu hodně malý pihy na kráse, dle mého.
Abych nezapomněl, vyzkoušel jsem baťoh od Motocentric (z Aliexpress asi za 900kc). Byla to trošku výzva ho dát na sedadlo spolujezdce, resp. kryt sedla spolujezdce, ale zadařilo se. Mohu ho jen doporučit nebo aspoň nějaký podobný. Za mě max. spokojenost.

Update 3.4.2022
Asi poslední update co se "úpravy" motorky týče. Pak už to budou jen věci, co nebudou tolik vidět.
Dnes jsem konečně namontoval windscreen. Kupováno na Alíku a bylo s tím teda víc práce, než jsem čekal. Musel jsem si udělat díry na blinkry, s čímž jsem tak nějak počítal. S čím jsem ale nepočítal bylo, že budu muset zvětšit i díru na světlo. Naštěstí to stačilo poleštit obyč "šmyrgl" papírem a pořád kontrolovat. Lakováno samo-doma. Celkový výsledek, pokud se člověk nezaměří na detaily, je docela dobrý. Já jsem spokojen.
Časem nejspíš přibudou ještě jiný závažíčka, vzduchový filtr od K&N a možná ukazatel zařazený rychlosti. U toho záleží, jestli se mi s tím bude chtít sr*t.

Update 22.7.2023
Už spolu máme něco najetýho a mohu řict jen samé dobré věci. Ale hlavně jsme se s úpvavami opět posunuli trošku dál. Monster dostal zase jiné blinkry, takový ten “Audi”styl. V návaznosti na to, se musely poupravit střeva budíků, aby vše fungovalo jak má.
Zároveň se trochu upravily a přemístily kabely pod sedlem, kde přibylo trafo na 5V. Na budíkách přibyl, doufám že dočasně (protože to není moc pěkné) gps tachometr a hned vedle quadlock.
Ale hlavně se nainstalovaly sportovní řidítka s novými gripy a závažíčkama konečně. Najeto s tím zatím nemám nic, protože v Anglii od dokončení montáže jenom chčije.

A co dál? Myslím, že prozatím už nic. Momentálně je vzhledově ve stavu, kdy se mi vážně libí.

Update 29.3.2024
Opět došlo na změnu v oblasti řídítek. Plastové násobky na brzdovou kapalinu šly pryč nastěhovali se tam hliníkové, krásně navozující na brzdovou a spojkovou páku. Ty originální tam vypadaly jako tykadla. GPS tacho vyměněno za bílé a už tam asi zůstane, je podstatně přesnější než originální tachometr. Už je z toho takový menší café racer.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.


TOPlist