Vlastník | DIG | |
---|---|---|
Vloženo | 21.8.2010 | |
Aktualizováno | 21.8.2010 | |
Zobrazeno | 2 122x |
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
Vlastník | DIG | |
---|---|---|
Vloženo | 21.8.2010 | |
Aktualizováno | 21.8.2010 | |
Zobrazeno | 2 122x |
Zdravím tě. To cukání po prvním raním startu mě občas taky překvapí a dlouhou dobu jsem se snažil přijít na to, co to dělá. Vyměnil jsem palivový filtr, rozebral a vyčistil bez tak zbytečně úplně čistý karburátor... Po kontrole svíčky, jsem si všiml, že bývá často zabarvena do černa, tak jsem to nespočetnými pokusy doladil. Ale když jsem rozebral varec, tak jsem zjistil, že origo válečky mají po sezóně. Vyměnil jsem je, přestal jezdit na Shellku pro V-Power Raicing a bylo po problému. Bohužel jsem zjistil, že válečky na mé Agilitce nevydrží víc jak 5tis.km, tak po jejich výměně hned objednávám další. A co se týče těch brašen, mrkni do deníku na mém profilu... Šťastný nový rok 2011 CisFis ;)
ty jo mistre ste se teda rozsoup sem si rikal do takovy peklo stroj parkuje pred skolou
Díky moc za vaše komentáře Tak mám nalítano k 600km, Kymkáč je po garančce s uvolněným variátorem, takže porovině s větrem v zádech dám těch 65 km/h Jinak ranní zahřívání opravdu trvá těch 10 minut, abych se rozjel jen přidáním plynu. Narychlo to jde jen tak, že nastartuju, nechám tak 5 minut probublávat a pak se přískoky (plyn-povolit-plyn-povolit...) do minuty rozjedu. Jinak po zahřátí nemám problém, stačí brzda a lehce ťuknout na starter a Kymkáč naskočí s pravidelným chodem. A už jsem si zvykl na klam měřáku s prázdnou nádrží Celkově jsem s tímhle strojkem spokojený, plánuju kufr nebo postranní kapsy, jestli nějaké vymyslím, možná přední plexi a snad i jednoduchý alarm.
Přeuju co nejvíc naježděných km! Ale ze startama jsem neměl problém.Zmáčknu brzdu,tlačítko,trošku plynu a na první šup to hezky brouka
Ty starty se zlepší.Já mel tentýž problém.