PROFIL MOTORKY

Cagiva Mito 125 custom (1991)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník martin-n
Vloženo 9.11.2008
Aktualizováno 26.8.2019
Zobrazeno 8 263x
HODNOCENÍ PROFILU OD 10 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.1

Komentáře a hodnocení profilu
Nalezeno 62 záznamů

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
ZM9
ZM9 napsal 14.09.19 v 20:55

Kde je jí konec?

martin-n
martin-n napsal 25.07.11 v 13:44

Tak mito uz je davno prodane :) a je mi po nem dost smutno ,ale premylsim ze si ho koupim zpet stara laska nerezavy :)

martin-n
martin-n napsal 25.07.11 v 13:43

dekuju

Owyks
Owyks napsal 11.03.11 v 13:37

10b super mito

martin-n
martin-n napsal 31.08.10 v 10:04

okej a ne aby si na me zapomnela :D

_Veasík_
_Veasík_ napsal 30.08.10 v 17:59

urcite proti nebudu..tak az bdues mit moto tak se ozvi a porjedem se:)

_Veasík_
_Veasík_ napsal 18.04.10 v 16:14

Krááásáá koukám jihlavak,to by jsme nekdy mohli dat společnou vyjíždku

martin-n
martin-n napsal 31.08.09 v 12:28

jelo to dobre ale musel jsem to cely prekuchat : )

enusim2
enusim2 napsal 27.08.09 v 09:57

pekny profil,a pekny stroj,tak at ti to jezdi pevne v sedle..10b!

eisyk
eisyk napsal 21.08.09 v 11:56

Ty jsi měl na mitu hikone? Jak to valilo?

martin-n
martin-n napsal 22.06.09 v 23:15

tak mito uz je pryc a docela mi zacina chybet :

martin-n
martin-n napsal 14.06.09 v 14:34

kdyby mel nekdo zajem tak je moje mito k mani za 28 tisic : )

martin-n
martin-n napsal 08.06.09 v 10:23

to jo no :

ZdenyRider
ZdenyRider napsal 07.06.09 v 20:41

za ty prachy cos do toho narval bys mel novejsi motorku na kterou predtim nemels jak rikals

martin-n
martin-n napsal 05.06.09 v 19:45

dik

CryingDragon
CryingDragon napsal 05.06.09 v 11:16

at ti to jezdí

martin-n
martin-n napsal 14.05.09 v 07:59

jo to jsem ja plospak se ptas

Limiter
Limiter napsal 13.05.09 v 22:23

to jsi tyyy,na te fotce?

kony008
kony008 napsal 11.05.09 v 20:40

s tím kitem 160 a vzhledem k tomu , že v 91 roce se nebrali ohledy na emise tak to musí jet jako ďábel tak málo oprav a hodně km

martin-n
martin-n napsal 13.04.09 v 08:48

jj zdarec klidne:)zajedem nekam a jak se jmenujes ? ale nevim jak to ted bude dal s moji mtorkou budu ji prodavat:)pac mito zere jak tank :D

Saphiir
Saphiir napsal 12.04.09 v 23:15

Jo a zapomněl jsem dodat, že se mi tvoje přestavby líbí.

Saphiir
Saphiir napsal 12.04.09 v 23:15

Čauves. Tak se tak dívám po fóru a koukám, že tě znám. =) Pamatuju si tě ještě ze základky (Z Plovárny) no a bydlel jsi někde kousek ode mě Tak se někdy ozvi třeba do PM a můžeme dát vyjížďku.

martin-n
martin-n napsal 29.03.09 v 16:00

celkove me vysla motrka kolem 35 tisic za 18 sjem ji koupil ostatek opravy ,ale mito se mi libi :)tkaze sjem to do nej nacpal rad navic jede fakt uzasne do budoucna chystma plasty z CBR 600 a vylestit ram snad se to podari :)

mrtvola2
mrtvola2 napsal 27.03.09 v 23:00

pěkná práce,kolik tě to celkově stálo?vyplatilo se to?

martin-n
martin-n napsal 07.03.09 v 22:55

mitas muze to bejt montazi ,ale nemusi ty krouzky muzou byt normalne trosku odrene nesmi byt uplne vydreny ,ale trosku muzou aspon podle me !mel jsem to tak na par motorkach a v pohode jsem s takovou ojnici jezdil a ty vule bych nak nehrotil ojnice by mela mit naky vule kuli teplu material teplem pracuje a i ojnici to ovlivnuje takze bych to nehrotil

martin-n
martin-n napsal 07.03.09 v 22:48

a ta privera uz mi funguje mel jsem zapojenej jeden dratek spatne ale vykoumal jsem to uz mi motorka slape jak ma, motor po GO je to pripraveny tak jsem zvedavej jak to bude frcet jeste seridim poradne nuz privery a karbec a mam hotovo

Joker46
Joker46 napsal 07.03.09 v 19:34

martin-n:axialní vůli bude mít vždy, musíš zmínit o kolik je ta vůle větší od tolerance.Podívej, je jasné, že zaklepání ložiska kladivem není úplně nejlepší,ale když jezdí, tak jezdí.

Miťas
Miťas napsal 07.03.09 v 17:58

martin-: mě teda přijde jednoduší ji tam posadit vtahovakem už kuli vyosení jaký koliv mali klepaní rozhodisouosost čepu ale tak když říkaš tak to jde. ja sem na klice odjezdil 500km a spodni ojniční ložisko má ne radialní ale axialní vuli a měděný kroužky mezi klikou a okem ojnice sou odřeny duvod? podlemě špatna montaž co vy nato?

Joker46
Joker46 napsal 07.03.09 v 17:08

martin-n: vyřešil jsi nějak ten problém s tou přívěrou?

Joker46
Joker46 napsal 07.03.09 v 17:06

Miťas: nejde na doraz myslím,že není nutné ji vystředit,jen jsem tady napsal, že to dělám a že je tady ta možnost a jak na to... ,v pořádku to jezdí i bez toho.

martin-n
martin-n napsal 07.03.09 v 16:32

ja kliku nak nevystredoval hosi :)ja kiku nak nestredil normalne sjem ji tam dal pomoci kladiva i loziska jemnym klepanim a motorka frci jak drak :)nechci tim rict ze tema vytahovakama a lisma to neni dobry ,ale kladivkem to jde taky a jednoduse uz jsem takhle udelal hafo motrek a nikdy zadny problem jinak hosi znam par mitaru a premysleli ze bysme si dali nekde v lete sraz s nasima mitama a pokecali treba i daly sprinty meli byste zajem ?

Miťas
Miťas napsal 07.03.09 v 12:58

Joker46: Ty jo otom že by klika měla byt ve prostřed sem moc neslyšel mohly by jsme otom pokecat jinak z vlastní zkušenosti všechno dělam za studena přes lis a přes vtahovaky..podle mě ta klika jde do obou ložisek na doraz takže by se měla vystředit sama...ted teda nevím jak teda mysliš?

Joker46
Joker46 napsal 06.03.09 v 21:22

Ahoj , všiml jsem si,že řešíte lisování ložisek a kliky. Je pravda, že nejlepší je ty ložiska do karteru zalisovat, já třeba měl k dispozici lis. Jinak s tou klikou, ona má vcelku přesah, jednoduše mi jen tak do ložisek zasunout nešla, ale když se ložisko zahřálo horkovzduškou, tak do ložiska zapadla sama, stejně jsem nahřál i druhé ložisko. Tahle montáž je ale vcelku akrobacie , protože máš motor na těsnění(i když používám originál sadu, tak ji vždycky potřu trochou silikonového těsnění..), hlídáš si teplotu, aby to bylo dost zahřáté... já navíc dělám jednu věc, nikdo to tady nepsal, tak nevím , ale ta klika by měla mít z každé strany stejnou mezeru od karterů(aby byla jednoduše uprostřed) takže si mezi kliku a karter při lisování dávám plíšek patřičné tloušťky. Jinak ty lidi na foru nesmíte brát tak vážne, jsou tam většinou jen takový, které baví prudit ostatní lidi...

martin-n
martin-n napsal 23.02.09 v 20:07

jo jo je to muj milacek jinak diky moc

Jarky
Jarky napsal 23.02.09 v 19:45

pěkný mito hodně si stím víhrals co ? fakt pěkný 10b

Petr_TA
Petr_TA napsal 23.02.09 v 18:35

martin-n
martin-n napsal 19.02.09 v 22:43

ok dikec uz sjem si te pridal :)moje je 220 430 848

Miťas
Miťas napsal 19.02.09 v 18:36

mam mužem 100% pokecat 269026921

martin-n
martin-n napsal 18.02.09 v 10:41

mitas :nemas ICQ?

martin-n
martin-n napsal 18.02.09 v 10:40

no dit ho hrajou si na machry jim se to keca kdyz maj na masiny za kolik tisic tak jsou vleky borci :)
nahodou mito je pekny i na to jak je stary a dokonce i pekne jede:)prome je to nej 125 a jak to budes teda delat:)to budes lisovat?jakotoho kladivka se nemusis bat ja to tak delal uz kolikrat i na mitu a v pohode:)jikdy zandej problem

Miťas
Miťas napsal 18.02.09 v 10:32

martin-n. Dík já jen sem se tak ptal jak si to dělal a tak proto že na tom foru když tohle napišeš tak tě všichni vymrdaj jak mužeš mit doma mito a že se nato maš vysrat a vyhodit to

martin-n
martin-n napsal 18.02.09 v 10:19

mitas cau jo s tim forem mam taky svy zkusenosti
jinak ja dyz jsem delal motor tak jsem to delal tak ze kdyz jsem motr rozpulil jedno lozisko mi zustalo na klice takze sjem opatrne vytloukl kliku a pak dvema sroubovakama sundal to druhe lozisko jinak montaz lozisek kdyz jsem daval nove ,ze jsem dal vzal lozisko a jelikoz nemam moznost lisu tak jsem je do karteru opatrne natukal kladivkem :)nic s tomu nestane ale musi se opatrne pak jsem dal kliku do jednoho karteru opatrne naukal a potom jsem dal druhy karter a taky opatrne napukal a slo to kranse bez problemu :)

a kecy jako ze to je na houby tak tomu neverim kdyz se to dea precizne jde to dobre uz sjem udelal nezpocet takhle motoru naky mrazeni lozisek atd :)fakt nepreferuju
jinak lisovani samozrejme ano prvne bych nalisoval o karteru loziska a pak zalisoval kliku do jednoho karteru na to prilozil druhy a opatrne zalisoval do sebe jestli me chapes?

ale jak rikam nkolik motoru jsem delal jen kladivkem a jezdi do dnes je to chce cit a preciznost nekdo bude ucite kritizovat ale jde to dobre a nak to neznicis kdyz to budes delat opatrne

Miťas
Miťas napsal 16.02.09 v 19:41

Cau nehci lizt na forum protože tam se nic jinyho než blaboli nedozvím. Řeším tu jak spravně montovat klikovou hřídel do obou polovin motoru: první verze nalisuju si ložiska do obou pulek motoru a potom řadně tzv. vtahovákem vtahnout klikovku do jedné a pak druhe pulky. Druhá verze: pokud rozdělam motor tak mi na jedné straně klikovky zbyde ložisko takže nalisuju ji do jedné pulky a do druhe ji lisuji s ložiskem. k jake verzi se klaniš nebo kterou používaš (češtinařske chyby prosím neřešte) díík

martin-n
martin-n napsal 24.12.08 v 14:10

dikec

Miťas
Miťas napsal 23.12.08 v 22:40

martin-n používám motul 710

martin-n
martin-n napsal 23.12.08 v 22:23

tak to se mas ja to budu ladit na silnici ale envim jak to pujde treba to hodim do haje nevim jak mita jezdej s temahle tuning filtrama ale rikal sjem si ze ho tam dam na zkousku a jak ho tma chces dat tenhle filtr co tam mam ja je uplne malej a malem se mi tma nevesel zkrz central pac central je tam fakt uplne na hovno upevnenej jeste se zeptam jakej olej lejes do motoru predem dik za dopoved

Miťas
Miťas napsal 23.12.08 v 20:47

martin-n: jo v pohodě ja jen jestly to dopadne tak budu dávát přímo naporový sání a budu taky ladit budu mit provizorní vykonovou skušebnu takže to snad nějak pujde

martin-n
martin-n napsal 23.12.08 v 20:04

omlouvam se za pravopisne chyby ,ale mam limonadu v klavesnici a nak se to zacina projevovat

martin-n
martin-n napsal 23.12.08 v 20:03

cau po pravde aztim nic premyslel sjem nad vetsi trykou ale enchci aby to chlastalo nekdy v unoru budu startovat motr a pokusim se to nak dooma vyladit snad to bude v mych silach

Miťas
Miťas napsal 22.12.08 v 20:11

Hoj hele jukám na to maš přímí sání da li se to tak nazvát co si dělal všechno s karbem vím je to nekonečná otazka (jakou směs :) holt karburatory forever)

DejvSB
DejvSB napsal 10.12.08 v 20:23

Koukám,že máš hezky udělaný mito.Mno taky teď jedno renovuju.Už mám holý rám.Motka je dojebaná takže budu lakovat rám,kyvku mno prostě všechno.

StiefTomas
StiefTomas napsal 01.12.08 v 20:43

Jasny no na zacatek ideal motorka.Jako vona benzinu zas tolik nebere.Ja jezdim zhruba za 7 litru.Ale s gumama je to horsi.Vydrzela mi 3000 a je na odpis.Ale bude to asi taky jizdnim stylem.

StiefTomas
StiefTomas napsal 30.11.08 v 16:47

No nechtej hele :D zere to jen benzin a gumy :) ne ne bydlim zhruba 25 km od Jihlavya,ale tak vis co projizdky.

StiefTomas
StiefTomas napsal 30.11.08 v 14:24

Zdar.Jednou jsem te asi potkaval na Statni.Myslim,ze jsi vezl aji nakou holku.Tak at se ti zadari

martin-n
martin-n napsal 30.11.08 v 07:58

dik to mas pravdu zvlast u stareho mita je porad co na praci ale myslim si ze znej udelam jednou krasnopu motrku davam do ni vsechny svy penize takze se to musi na ni nak projevit :D

biiagi
biiagi napsal 29.11.08 v 23:16

cus vipada to good i popis je cajk asi dost prace ale u mita to ceka asi kazdeho casem

Křéča
Křéča napsal 28.11.08 v 18:19

no na ty plasty sem zvedavej .. vubec si nedokazu predstavit jak to na tom muze vipadat ale myslim si ze kdyz to nako neodflaknes tak by to mohlo vipadat hodne dobre pak sem dej dystak fotky jak se ti to povedlo

Křéča
Křéča napsal 26.11.08 v 20:14

zdarec .. jo sem rad ze se mi podarilo tuhle kombinaci nekde sehnat .. pres zimu si s tim jeste malinko vyhraju protoze preci jenom tam sou naky oderky a podobne .. jinak taky mas moc pekny mitko .. proste Italie co vic dodat

martin-n
martin-n napsal 26.11.08 v 14:15

mitas:skoda ja stejne ted budu kupovat novy na hondu CBR

Miťas
Miťas napsal 26.11.08 v 10:12

POZDĚ PLASTY UŽ JSOU POD PLNIČEM VYKITOVANÝ VYLAMINATOVANÝ

Předchozí
1 2
Následující


TOPlist