Vlastník | martin-n | |
---|---|---|
Vloženo | 9.11.2008 | |
Aktualizováno | 26.8.2019 | |
Zobrazeno | 8 263x |
HODNOCENÍ PROFILU OD 10 UŽIVATELŮ
Vlastník | martin-n | |
---|---|---|
Vloženo | 9.11.2008 | |
Aktualizováno | 26.8.2019 | |
Zobrazeno | 8 263x |
Kde je jí konec?
Tak mito uz je davno prodane :) a je mi po nem dost smutno ,ale premylsim ze si ho koupim zpet stara laska nerezavy :)
dekuju
10b super mito
urcite proti nebudu..tak az bdues mit moto tak se ozvi a porjedem se:)
Krááásáá
koukám jihlavak,to by jsme nekdy mohli dat společnou vyjíždku
pekny profil,a pekny stroj,tak at ti to jezdi pevne v sedle..10b!
Ty jsi měl na mitu hikone?
Jak to valilo?
tak mito uz je pryc a docela mi zacina chybet :
kdyby mel nekdo zajem tak je moje mito k mani za 28 tisic : )
za ty prachy cos do toho narval bys mel novejsi motorku na kterou predtim nemels jak rikals
to jsi tyyy,na te fotce?
s tím kitem 160 a vzhledem k tomu , že v 91 roce se nebrali ohledy na emise tak to musí jet jako ďábel
tak málo oprav a hodně km
Jo a zapomněl jsem dodat, že se mi tvoje přestavby líbí.
Čauves. Tak se tak dívám po fóru a koukám, že tě znám. =) Pamatuju si tě ještě ze základky (Z Plovárny) no a bydlel jsi někde kousek ode mě
Tak se někdy ozvi třeba do PM a můžeme dát vyjížďku.
mitas
muze to bejt montazi ,ale nemusi ty krouzky muzou byt normalne trosku odrene nesmi byt uplne vydreny ,ale trosku muzou
aspon podle me !mel jsem to tak na par motorkach a v pohode jsem s takovou ojnici jezdil
a ty vule bych nak nehrotil ojnice by mela mit naky vule kuli teplu material teplem pracuje a i ojnici to ovlivnuje takze bych to nehrotil
martin-n:axialní vůli bude mít vždy, musíš zmínit o kolik je ta vůle větší od tolerance.Podívej, je jasné, že zaklepání ložiska kladivem není úplně nejlepší,ale když jezdí, tak jezdí.
martin-: mě teda přijde jednoduší ji tam posadit vtahovakem už kuli vyosení jaký koliv mali klepaní rozhodisouosost čepu ale tak když říkaš tak to jde. ja sem na klice odjezdil 500km a spodni ojniční ložisko má ne radialní ale axialní vuli a měděný kroužky mezi klikou a okem ojnice sou odřeny duvod? podlemě špatna montaž co vy nato?
martin-n: vyřešil jsi nějak ten problém s tou přívěrou?
Miťas: nejde na doraz
myslím,že není nutné ji vystředit,jen jsem tady napsal, že to dělám a že je tady ta možnost a jak na to...
,v pořádku to jezdí i bez toho.
Joker46: Ty jo otom že by klika měla byt ve prostřed sem moc neslyšel mohly by jsme otom pokecat jinak z vlastní zkušenosti všechno dělam za studena přes lis a přes vtahovaky..podle mě ta klika jde do obou ložisek na doraz takže by se měla vystředit sama...ted teda nevím jak teda mysliš?
Ahoj
, všiml jsem si,že řešíte lisování ložisek a kliky. Je pravda, že nejlepší je ty ložiska do karteru zalisovat, já třeba měl k dispozici lis. Jinak s tou klikou, ona má vcelku přesah, jednoduše mi jen tak do ložisek zasunout nešla, ale když se ložisko zahřálo horkovzduškou, tak do ložiska zapadla sama, stejně jsem nahřál i druhé ložisko. Tahle montáž je ale vcelku akrobacie
, protože máš motor na těsnění(i když používám originál sadu, tak ji vždycky potřu trochou silikonového těsnění..), hlídáš si teplotu, aby to bylo dost zahřáté... já navíc dělám jednu věc, nikdo to tady nepsal, tak nevím , ale ta klika by měla mít z každé strany stejnou mezeru od karterů(aby byla jednoduše uprostřed) takže si mezi kliku a karter při lisování dávám plíšek patřičné tloušťky. Jinak ty lidi na foru nesmíte brát tak vážne, jsou tam většinou jen takový, které baví prudit ostatní lidi...
mam mužem 100% pokecat 269026921
mitas :nemas ICQ?
nahodou mito je pekny i na to jak je stary a dokonce i pekne jede:)prome je to nej 125 a jak to budes teda delat:)to budes lisovat?jakotoho kladivka se nemusis bat ja to tak delal uz kolikrat i na mitu a v pohode:)jikdy zandej problem
martin-n. Dík já jen sem se tak ptal jak si to dělal a tak proto že na tom foru když tohle napišeš tak tě všichni vymrdaj jak mužeš mit doma mito a že se nato maš vysrat a vyhodit to
jinak ja dyz jsem delal motor tak jsem to delal tak ze kdyz jsem motr rozpulil jedno lozisko mi zustalo na klice takze sjem opatrne vytloukl kliku a pak dvema sroubovakama sundal to druhe lozisko jinak montaz lozisek kdyz jsem daval nove ,ze jsem dal vzal lozisko a jelikoz nemam moznost lisu tak jsem je do karteru opatrne natukal kladivkem :)nic s tomu nestane ale musi se opatrne pak jsem dal kliku do jednoho karteru opatrne naukal a potom jsem dal druhy karter a taky opatrne napukal a slo to kranse bez problemu :)
a kecy jako ze to je na houby tak tomu neverim kdyz se to dea precizne jde to dobre uz sjem udelal nezpocet takhle motoru naky mrazeni lozisek atd :)fakt nepreferuju
jinak lisovani samozrejme ano prvne bych nalisoval o karteru loziska a pak zalisoval kliku do jednoho karteru na to prilozil druhy a opatrne zalisoval do sebe jestli me chapes?
Cau nehci lizt na forum protože tam se nic jinyho než blaboli nedozvím. Řeším tu jak spravně montovat klikovou hřídel do obou polovin motoru: první verze nalisuju si ložiska do obou pulek motoru a potom řadně tzv. vtahovákem vtahnout klikovku do jedné a pak druhe pulky. Druhá verze: pokud rozdělam motor tak mi na jedné straně klikovky zbyde ložisko takže nalisuju ji do jedné pulky a do druhe ji lisuji s ložiskem. k jake verzi se klaniš nebo kterou používaš (češtinařske chyby prosím neřešte) díík
martin-n používám motul 710
martin-n: jo v pohodě ja jen jestly to dopadne tak budu dávát přímo naporový sání a budu taky ladit budu mit provizorní vykonovou skušebnu takže to snad nějak pujde
Hoj hele jukám na to maš přímí sání da li se to tak nazvát co si dělal všechno s karbem vím je to nekonečná otazka (jakou směs :) holt karburatory forever)
Koukám,že máš hezky udělaný mito.Mno taky teď jedno renovuju.Už mám holý rám.Motka je dojebaná takže budu lakovat rám,kyvku mno prostě všechno.
Jasny no na zacatek ideal motorka.Jako vona benzinu zas tolik nebere.Ja jezdim zhruba za 7 litru.Ale s gumama je to horsi.Vydrzela mi 3000 a je na odpis.Ale bude to asi taky jizdnim stylem.
No nechtej hele :D zere to jen benzin a gumy :) ne ne bydlim zhruba 25 km od Jihlavya,ale tak vis co projizdky.
Zdar.Jednou jsem te asi potkaval na Statni.Myslim,ze jsi vezl aji nakou holku.Tak at se ti zadari
cus vipada to good i popis je cajk asi dost prace ale u mita to ceka asi kazdeho casem
no na ty plasty sem zvedavej .. vubec si nedokazu predstavit jak to na tom muze vipadat ale myslim si ze kdyz to nako neodflaknes tak by to mohlo vipadat hodne dobre pak sem dej dystak fotky jak se ti to povedlo
zdarec .. jo sem rad ze se mi podarilo tuhle kombinaci nekde sehnat .. pres zimu si s tim jeste malinko vyhraju protoze preci jenom tam sou naky oderky a podobne .. jinak taky mas moc pekny mitko .. proste Italie co vic dodat
mitas:skoda ja stejne ted budu kupovat novy na hondu CBR
POZDĚ PLASTY UŽ JSOU POD PLNIČEM VYKITOVANÝ VYLAMINATOVANÝ