PROFIL MOTORKY

Cagiva Mito 125 (1992)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Joker46
Vloženo 1.11.2008
Aktualizováno 30.1.2010
Zobrazeno 7 868x
HODNOCENÍ PROFILU OD 13 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.3

Komentáře a hodnocení profilu
Nalezeno 84 záznamů

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
strejda_Jenda
strejda_Jenda napsal 03.10.11 v 17:44

no vidíš "vtipálku" tak se ti to vrátilo i z úrokama. Já se jenom vrátim k tvýmu navážení se do Torma. Protože mám taky zkušenosti s mitem, a jedinej kdo byl ochotnej mi pomoc a poradit byl právě Torm. A proto si myslim že na svojí dobu a věk to byl Pan Motorkář. Co se týče mita zastávám názor vyhozenejch peněz :D

....Miloš....
....Miloš.... napsal 12.06.10 v 19:08

Mooc pěkný za 10 bodu

Vektorek
Vektorek napsal 11.04.10 v 23:03

Chtěl bych jen dodat že motorku nyní vlastním já achtěl bych jen dodat že pán Kašpárek motorku celou předělal ale chci jen říct že tam bylo dost nedostatku.. například vybrané mazání motoru , vylágrovaná spínací skříňka , vybrané žárovičky z blinkrů rozřezaná baňka na olej,o sitiči se dá mluvit jen jako o kusu lanka hozený pod nádrží, nádrž se nedala nijak zajistit, motorka od začátku špatně dobíjí. Když sem motorku na inzerát kupoval bylo mi řečeno že sou na ní neoriginální světla jenže tomu se světla nedalo říkat železná konstrukce bez parabol ve které byli dané žárovky a místo skel byla malá folie zalepena tavící pistolí. U zadní brzdy chybí spínač na světla. Do motorky sem již investoval 15 tisíc jenom abych mohl vubec vyjet

Sekiš
Sekiš napsal 18.08.09 v 21:50

Zozhodně za deset bodou! Máš tu opravdu rozumný řeči a jde vitět že tomu rozumíš! dost jsem pochytil nějaký ty rozumy a věřím že ne jen já

martin-n
martin-n napsal 26.04.09 v 17:06

cau ty prodavas sve mito?ja jen ze sjem ho videl nejspis na inzerci mozna ybch mel zajem chci prodat sve a koupit apriliu RS nebo evo :)

kony008
kony008 napsal 17.04.09 v 21:29

jsi jeden z mála lidí na tady který umí dobře napsat a nepíše "stračky" klobou dolů chlape máš za 10

Miťas
Miťas napsal 20.03.09 v 22:12

Joker46: když tak fotky na mějl ncs@email.cz děkuju mooc

Miťas
Miťas napsal 20.03.09 v 22:08

Beru!!!

Joker46
Joker46 napsal 20.03.09 v 15:56

Miťas: ta moje byla zadřená,ale shodou okolností mám jednu originál Cagiva ojniční sadu na Mito bylo na ní najeto jen 700km, je jak nová , mohl bych ti poslat i fotky... cena by byla ale kolem 1200kč

Miťas
Miťas napsal 18.03.09 v 17:01

Cau zas píšu koukal sem že jsi měnil ojnici nemáš žadnou na prodej viď ? hold na novou není

Joker46
Joker46 napsal 13.03.09 v 09:30

martin-n:tlumič už není :/

Joker46
Joker46 napsal 13.03.09 v 09:29

Raisidlo77: Ahoj, tuším , že se bude jednat o píst Polini(je to příliš těžký odlitek) a ten mi pro úpravu nevyhovuje,ale díky za nabídku . Navíc na píst z TZR 350(kovaný jednokruh)bez problému sedí rozměr ojničního ložiska i umístění pístního čepu, což žádné bastlení neobnáší, je to skoro hotové .

Raisidlo77
Raisidlo77 napsal 12.03.09 v 21:42

Krásná ... nechceš místo bastlení pístů při tom dalším laborování, koupit za rozumnou cenu píst na 160ccm (tuším, možná o něco víc) na orkuhové Mito ? Jeden new i s chromovanými kroužky (jsou dva) by byl nový, k mání...

martin-n
martin-n napsal 12.03.09 v 19:33

zdarec schanim central kdysi si psal ze ho mas, mas ho jeste koupil bych ho za 500kc

the_duck
the_duck napsal 06.03.09 v 15:53

Vit.Puncochar@seznam.cz

Joker46
Joker46 napsal 03.03.09 v 12:33

the_duck: hoď mi tady spíš email, na icq nijak moc nebývám ...

zvlastni.tom
zvlastni.tom napsal 28.02.09 v 18:10

zdar sefe, chci se zeptat jestli nahodou z tech dilu co mas nevlastnis umelohmotny ozubený kolečko, co pohaní otačkomer?

the_duck
the_duck napsal 28.02.09 v 14:48

zdar chlape pekna prace, fakt te obdivuju. taky jsem so rozhodl pro upravu motoru meho mita. Ctel bych vylestit vyfukovej a sací kanal nemas nejaky detalnejsí fotky? a taky budu delat repas kliky takze se chci zeptat jakou ojnici. Koukal jsem po Nuova Mazzucchelli, ale chtel bych tam dat co nejlehci ojnici a co nejlehci pist. kdyztak napis na icq 257120544 dik

Joker46
Joker46 napsal 22.02.09 v 10:00

martin-n : mam tam 150 , s tou priverou nevim, pres elektriku moc nejsem , kdyz zjistis co tomu je, tak mi to sem prosimte napis, diky

martin-n
martin-n napsal 22.02.09 v 09:47

cau jeste jeden dotaz jakej rozmer gomy mas obutej na zadku prosimte?

martin-n
martin-n napsal 21.02.09 v 16:25

zdarec:)
mam takovou otazku koupil jsem si novou priveru koplet i s ridici jednotkou :)kdyz tapnu klicek otevre se mi i zvare to je ok ,ale kdyz mam nastartovano tak privera vubec nejde ani na maximanli otacky nechce otvirat nevim cim by to mohlo byt :(ja uz sjem v koncich nechapu proc to nechce jit kdyz to jde kdyz zapnu klicek :/kdyby si vedel co s tim porad pls

Joker46
Joker46 napsal 02.02.09 v 14:00

martin-n : svetla jsou jak nove , central je velice zachovaly , za central(+srouby)600kč a svetla i s lesenim 1500kč , dohromady 2000kč

martin-n
martin-n napsal 02.02.09 v 09:05

kdyztak jaky jsou ceny jeste

martin-n
martin-n napsal 02.02.09 v 09:05

zdarec v jakym stave je ten central ?a predni svetla ?

Joker46
Joker46 napsal 01.02.09 v 11:35

Prodávám zbývající díly, které jsem odstrojil z Mita a nahradil jinýma, všechny díly jsou v perfektním stavu , mám části kapot(boční kapoty + podsedlák) , nevařené s hezkým lakem , různé díly přepákování, centrál z EVO , tlumič řízení EVO , komplet 7mi rychlostní převodovku, nádrž,airbox jeden mito a druhý mito EVO+filtry, sedačky , přední světla + lešení a kompletní budíky.Mám jen ty díly, které jsem vypsal . Tak kdyby měl někdo projíždějící tuto diskuzi zájem

martin-n
martin-n napsal 24.01.09 v 13:39

diky tak jsem si myslel ze to tak ma byt ale radsi se zeptam

Joker46
Joker46 napsal 24.01.09 v 11:47

martin-n: dal bych je tou odkrytou stranou dovnitr, teda do klikove skrine odkrytou stranou smerem ke klice .

martin-n
martin-n napsal 24.01.09 v 10:59

zdravim
hele tka uz jsem sehnal ty loziska na kliku vcera mi prisly konecne jsou od SKF rady C4 tak by to snad melo byt dobre ,ale potrebovla bych poradit maji palstovou klec a na jedne strane loziska je ta klec takova vetsi a prekryva vsechny kulicky v lozisku a na druhe strane jsou kulicky videt a ja nevim kterou tou stranou to lozisku prijde ke klice jeslti tou odkrytou nebo tou zakrytejsi ?nevis jak tam maji byt ? driv sjem tma mel loziska se zeleznou kleci a ty byly stejny z oboch stran

Miťas
Miťas napsal 19.01.09 v 16:58

Joker46: Ahoj tak bych ten pist koupil jak sme se domlouvali když tak se ozvy na icq 269026921 nebo ncs@email.cz

Jirkaa
Jirkaa napsal 18.01.09 v 12:43

Někde jsem viděl MITO s motorem z ER5 . Se 4taktem bych ho zase bral , ale 2takt už nikdy . Jinak je to super stroj .

martin-n
martin-n napsal 14.01.09 v 15:14

za to casovani smekam fakt borec jinak to mas super udelany cely ses dobrej zkratka

Joker46
Joker46 napsal 14.01.09 v 12:47

martin-n: "starsi evicko" v tu dobu jaksi nebylo k mani :/ ... v mem pripade to casovani nebyla loterie, mam na to veskere sablony a dokumentaci, ktera uz byla odzkousena na jinych motorech , stravil jsem s tim asi 9 hodin cisteho brouseni a pilovani a vse je presne, takze cekam ze se povedlo . Kazdy motor je jiny a pro optimalni naladeni by se muselo provest moc mereni,ale myslim,ze na takovou hobby uroven to staci. jednoduse by to nemelo byt horsi ,ale uvidim az se to zajede

martin-n
martin-n napsal 13.01.09 v 21:17

koukam ze sis to tu zmenil moc pekna pracicka jen tak dal a proc sis nekoupil starsi evicko ?ses s tim tak nemusel piplat ale jinak pekna pracicka a docela te obdivuju ze sis troufnul zmenit casovani na motru pac to je tak troku loterie:) u me mas deset bodu hodne stesi pri prestavbe

Miťas
Miťas napsal 12.01.09 v 17:48

Mito tě chytně a už nepustí

Joker46
Joker46 napsal 10.01.09 v 17:08

Palec caferacer: pro me dobra zabava , hodne lidi to nepochopi ... :

Palec11
Palec11 napsal 10.01.09 v 17:05

Vyhozený prachy

martin-n
martin-n napsal 10.01.09 v 13:24

zdravim panove nemeli byste zajem ze bysme si nekdy v lete dali nekde sraz s nasema mitama a pokecali ? nakej srazik kdo by mel zajem udelat sraz starejch mit tak mi hodne komentar k mimu mitu

Joker46
Joker46 napsal 06.01.09 v 12:51

Miťas: taky mám teď na motoru C4 ,ale C3 jsou myslím originál-dostačující.

Miťas
Miťas napsal 05.01.09 v 17:22

nechci se tu kluci montovat ja měl na klice c4 ložiska ale taky sem tam dal c3 tak koukám že to zas tak vadit nebude

martin-n
martin-n napsal 04.01.09 v 20:24

ja taky tomu cerpadlu neverim proto leju do nadrze jeste trosku oleje pro jistotu kdyby to cerpadlo kleklo asi ho taky hodim do haje stejne mi nic jinyho nezbyde kdyz nesezenu ty kolecka jakoze ne jo jinak na ty polni podminky fakt nemysleli,ale meli myslet jako jo mtorka je dobre udelana ale nejvic me sere jak vymysleli tu priveru pac s tim jsou jen problemy :

Joker46
Joker46 napsal 04.01.09 v 17:05

martin-n: olejove cerpadlo nevedla zatim zadna 2taktni motorka, kterou jsem mel, nejak tomu mixu stejne neverim , bohuzel nic co se toho tyka nemam. : Ta motorka je vymyslena vcelku dobre ,ale nepocitalo se s opravami v polnich podminkach

martin-n
martin-n napsal 04.01.09 v 12:32

schanim pohon olejoveho cerpadlo ozubena kolecka co jsou v motru jedno plastove druhe zelezne mas jinak za ty loziska dik jak koukam tak ses teda na tom stejne jako ja s tou priverou jako ja mtorku koupil a uz nesla takze sjem jeste nejel s priverou myslim si ze to mitu hodne prida ze? asi tam nakej rozdil bude aha tu ridici jednotku bych koupil jetou vis co ale uz ji nikdo nema kdo prodava dily coz je radost takze budu asi zase jezdit bez privery jako coz potesi a do vi jeslti budu vubec jezdit pac me uz vazne serou ty gufera jako mito je pekna masina ale co ty italiani vymysleli za gufera a za ty vymezovaci krouzky jako zaskrtit je za to

Joker46
Joker46 napsal 04.01.09 v 12:12

martin-n: ta privera jde odzkouset, jsou na to specialni testery prodava to treba ignitech,ale taky to neni nic levneho, mozna v nejakem lepsim motoservise by to mohli mit. S tema guferama je myslim jinak celkem problem, nejsem schopny ti poradit, to gufero na vodni pumpu uz nezmerim, taky to mam slozene. Loziska maji oznaceni SKF 63051 N9/C3 na druhem mam 6305TN9/C3 nevim proc je kazde nadepsane jinak, protoze rozmer je stejny, jsou to ty stare loziska, ktere byly v motoru. Dily na mito domam mam,ale uz toho moc neni zkus napsat co potrebujes a mozna se strefis ,ale ridici jednotku uz nemam , taky mam podobny problem na svoji motorce, privera se asi uplne neotevre,tak jsem taky jezdil s porad otevrenou a odpojenou=je to vcelku spatne pojezdeni na normalni silnice .

martin-n
martin-n napsal 04.01.09 v 10:44

jinak ted sjem koukal na tu adresu a ty gufera jsou dobry ale ma to hacek je tam gufero na ten vymezovaci krouzek takze to je blby hele nevis jestle by se to dala sehnat ty gufera nekde jako zvlast pac ja mam vsechny uz vymeneny jen potrebuju ty na kliku a na tu vodni pumpu hele muzu se te ejste zeptat jakej rozmer ma to malinky gufero pod tou vodni pumpou pac to fakt nemam ani paru jaky tam ma byt jinak se zeptam nemas naky dily na mito doma? koukam ze tu prodavas mitasovi pist tak treba jeste neco mas

martin-n
martin-n napsal 04.01.09 v 10:31

diky za tu adresu ,jeste se zeptam nevis kde sehnat ty vymezovaci krouzky pac znaj mi je chtel udelat na soustruhu ale ma to hacek jsou povrchove upraveny kalenim aby se neopotrebovaly proto uz je tam nemam jinak bych si je nechal normalne vysoustruzit hele jeste se te zeptam vypada to ze se v mitach vyznas nevis jestli se da nak odzkouset ridici jednotka na priveru ? pac me celej rok nesla privera myslel jsem si ze ji majitel predemnou vypojil kuli zvetseni vykonu a ono je to obraceni jako servomoturek mi normalne funguje takze to vypada na ridici jednotku jenze to neni zrovna levna zalezitost a taky se neda nak moc dobre sehnat proto bychj i nak odzkousel abych za ni zbytecne nevyhazoval ale to asi odzkouset nejde ze?

Joker46
Joker46 napsal 04.01.09 v 10:07

martin-n: http://www.motonet....del=124&rok=1991 Asi spatne hledas... tady je ta sada gufer , jinak s tim krouzkem mas pravdu, jakmile je vyjety, tak je tam to gufero k nicemu, ty moje jsou zatim opravdu natesno , takze je budu menit az pri dalsi oprave motoru .

martin-n
martin-n napsal 03.01.09 v 21:54

Joker46:dik ze mi je zmeris budu kupovat od SKF a ty puvodni loziska co tam byly meli nalitano okolo 35 tisic coz je mazec celkem a navic se protacely v karterech a nejde z nich vubec nic precist : coz je fakt blby jinak to mas kliku ja mam docela dost velkej problem sehnat to gufero k ty vodni pumpe nikdo tak maly nedela nebo nejsou normalne v prodeji takze s tim mam docela problem jinak ja sehnal na kliku gufera nevim jaky znacky ale asi cesky nevim ...abych nekecal byly silikonovy dvou brity a na velky teploty maji oranzovy zbarveni originaly maji barvu hnedou jelikoz je nikde nesezenu tak tam budu muset dat tyhle ty nejspis chtel jsem si koupit tu sadu gufer do motoru ale vubec nevim kde ji sehnat : jako hodne lidi mi reklo ze jsou sady gufer a tam jsou koplet gufera ,ale kde ji vzit to uz je kouzlo ,jinak loziska jsou v poho ty si tu u nas objednam jinak jak si psal ty vymezovaci krouzky pod tema guferama to sjem mel taky na mito ale jenom pod zapalkem bohuzel jednoho dne se ten kouzek vymlel a byla tam tak velka dira ze mi to zacalo protikat mezi tim zeleznym krouzkem a klikou takze jsem to musel dat pryc a dat tam gufero 20-40-7 ktery je vlastne az na klice jinak dik za pomoc jinak jeste me zlobi gufero na olejovym cerpadle celkem protika a kde myslis ze ho maj opet nikde takze jako fakt nevim co s tou vodni pumpou

Joker46
Joker46 napsal 03.01.09 v 13:05

martin-n: Ahoj, loziska na klice ti zmerim, napisu tady i jejich oznaceni. Jinak gufera jsem kupoval ve specializovanem obchode, gufero na osu pastorku je standartni rozmer a da se tam pouzit klasicke,gumove,dvoubrite gufero(15kc) u gufera na osu vodni pumpy jsem mel stetsi, venoval mi ho kamarad, ktery jej pri GO na motor nepouzil, bylo v balicku Athena a myslim, ze tato znacka dela(dodava) kompletni sadu gufer na tento motor( kolem 950kc coz je vcelku dora cena). Gufero, ktere je na ose mechanizmu spojky jsem nemenil, zdalo se mi minimalne opotrebovane a olej stejne nema tak vysokou hladinu,aby tama mohl prosakovat-takze taky nevim rozmer a kde by slo sehnat. Gufera na kliku jsou uz na kvalitu nachylna, navic se v puvodnim provedeni nejedna o standartni rozmer, ja to mam na motoru vyresene tak, ze na klice, z kazde strany mam vymezovaci krouzky(presne vysoustruzene-neni to muj napad, tohle uz na motoru bylo a zda se mi to jako dobre reseni), ktere mi osu klikoveho hridele"upravi" tak,abych mohl pouzivat standartni rozmer gufera.Pouzivam tam cervena gufera na silikonove bazi materialu - gumove(cerne) gufero - cca 15kc se vysokou teplotou na klice po case(spis driv nez pozdeji) znehodnoti(neni pruzne / sjede) a netesni = motor si bude prisavat falesny vzduch, nebude spravne drzet volnobeh ani nepujde seridit spravna palivova smes, take ti hrozi pridreni jakehokoliv loziska na klice nebo ojnici(ty to odnaseji jako prvni). Cervene gufera - nejsou na vysokou teplotu tak nachylne - vysoka zivotnost cena je kolem 200kč+(dle materialu, je jich vic) za jedno = podle me takove gufero na kliku patri.

martin-n
martin-n napsal 03.01.09 v 12:05

cau muzu se jeste na neco zeptat jakej rozmer maji prosimte loziska na klice?ja si nechal lostary loziska na chalupe a tenhle tyden je potrebuju koupit a nedostanu se tam : jeste bych se zeptal pac taky delal GO motru kde si koupil gufera do celyho motoru?ja je schanim vsude mozne ruzne na netu a nikde je nemaj a cesky kopie tam fakt davat nebudu hlavne nevim kde mam sehnat gufero pod vodni pumpu jak je tam ta hridel nakej manik predemnou tam narval jen kus gumy a to samozrejme protikalo je tam gufero ze ?nevis kde to sehnat predem diky za odpoved

Miťas
Miťas napsal 23.12.08 v 12:21

Joker46: hele fáákt mooc díík!!! ozvu se

Joker46
Joker46 napsal 23.12.08 v 12:02

Miťas: normalne to neprodavam , tak ti ho necham , az budes mit kc , tak napis.

Miťas
Miťas napsal 22.12.08 v 19:53

hele měl bych prozbu velko jelikož si moje jedina zachrana tak ten pist vemu jenže je před vánocemi a ja ted nemam ani kč ozval bych se 100% běhěm vánoc 269026921

Joker46
Joker46 napsal 22.12.08 v 16:14

Miťas: nechám ti píst s kruhama, čepem a ojničním ložiskem za 800kč(bez ložiska za 700)+poštovné(100), opotřebovaný je celkem minimálně (má ještě původní teflonovu vrstvu na pracovním povrchu pístu a jak říkám je nezadřený) jsou tam trochu předělané náběhy na přefuky(rozšířené) ,ale tohle nemá na nic vliv.

Miťas
Miťas napsal 22.12.08 v 14:00

martin-n: nezadrel ale vylitlami jehla z ojničního ložiska a už sem zoufalej nemám na novi věci koupil sem repasovanou kliku s ojnici a ted schanim dal pravě ale už mi stoho hrabe však ten kdo mam mito a nema prachy ten viže chlapy

Miťas
Miťas napsal 22.12.08 v 13:58

Joker46:hela ja fakt nevím...představuji si něco kolem 500kč ale to zaleží na opotřebení...mužem se nějak dohodnout

Joker46
Joker46 napsal 22.12.08 v 11:11

Miťas: cenu navrhni

Joker46
Joker46 napsal 22.12.08 v 11:11

Miťas: cenu navrhni

martin-n
martin-n napsal 22.12.08 v 00:06

mitas:myslim ze mas kliku hochu co s tim psitem mas ty si to zadrel?jeslti se muzu zeptat?

Miťas
Miťas napsal 21.12.08 v 21:53

Cena cena?

Joker46
Joker46 napsal 21.12.08 v 19:39

to Miťas : mám jetý píst wossner , vcelku v dobrém stavu(nezadřený...)

Předchozí
1 2
Následující


TOPlist