Vlastník | Joker46 | |
---|---|---|
Vloženo | 1.11.2008 | |
Aktualizováno | 30.1.2010 | |
Zobrazeno | 7 868x |
HODNOCENÍ PROFILU OD 13 UŽIVATELŮ
Vlastník | Joker46 | |
---|---|---|
Vloženo | 1.11.2008 | |
Aktualizováno | 30.1.2010 | |
Zobrazeno | 7 868x |
no vidíš "vtipálku" tak se ti to vrátilo i z úrokama. Já se jenom vrátim k tvýmu navážení se do Torma. Protože mám taky zkušenosti s mitem, a jedinej kdo byl ochotnej mi pomoc a poradit byl právě Torm. A proto si myslim že na svojí dobu a věk to byl Pan Motorkář. Co se týče mita zastávám názor vyhozenejch peněz :D
Mooc pěkný za 10 bodu
Chtěl bych jen dodat že motorku nyní vlastním já achtěl bych jen dodat že pán Kašpárek motorku celou předělal ale chci jen říct že tam bylo dost nedostatku.. například vybrané mazání motoru , vylágrovaná spínací skříňka , vybrané žárovičky z blinkrů rozřezaná baňka na olej,o sitiči se dá mluvit jen jako o kusu lanka hozený pod nádrží, nádrž se nedala nijak zajistit, motorka od začátku špatně dobíjí. Když sem motorku na inzerát kupoval bylo mi řečeno že sou na ní neoriginální světla jenže tomu se světla nedalo říkat železná konstrukce bez parabol ve které byli dané žárovky a místo skel byla malá folie zalepena tavící pistolí. U zadní brzdy chybí spínač na světla. Do motorky sem již investoval 15 tisíc jenom abych mohl vubec vyjet
Zozhodně za deset bodou!
Máš tu opravdu rozumný řeči a jde vitět že tomu rozumíš!
dost jsem pochytil nějaký ty rozumy a věřím že ne jen já
Joker46: když tak fotky na mějl ncs@email.cz děkuju mooc
Beru!!!
Miťas: ta moje byla zadřená,ale shodou okolností mám jednu originál Cagiva ojniční sadu na Mito
bylo na ní najeto jen 700km, je jak nová , mohl bych ti poslat i fotky... cena by byla ale kolem 1200kč
Cau zas píšu koukal sem že jsi měnil ojnici nemáš žadnou na prodej viď ? hold na novou není
martin-n:tlumič už není :/
Raisidlo77: Ahoj, tuším , že se bude jednat o píst Polini(je to příliš těžký odlitek) a ten mi pro úpravu nevyhovuje,ale díky za nabídku
. Navíc na píst z TZR 350(kovaný jednokruh)bez problému sedí rozměr ojničního ložiska i umístění pístního čepu, což žádné bastlení neobnáší, je to skoro hotové
.
Krásná
... nechceš místo bastlení pístů při tom dalším laborování, koupit za rozumnou cenu píst na 160ccm (tuším, možná o něco víc) na orkuhové Mito ? Jeden new i s chromovanými kroužky (jsou dva) by byl nový, k mání...
Vit.Puncochar@seznam.cz
the_duck: hoď mi tady spíš email, na icq nijak moc nebývám ...
zdar sefe, chci se zeptat jestli nahodou z tech dilu co mas nevlastnis umelohmotny ozubený kolečko, co pohaní otačkomer?
zdar chlape pekna prace, fakt te obdivuju. taky jsem so rozhodl pro upravu motoru meho mita. Ctel bych vylestit vyfukovej a sací kanal nemas nejaky detalnejsí fotky? a taky budu delat repas kliky takze se chci zeptat jakou ojnici. Koukal jsem po Nuova Mazzucchelli, ale chtel bych tam dat co nejlehci ojnici a co nejlehci pist. kdyztak napis na icq 257120544 dik
martin-n : mam tam 150 , s tou priverou nevim, pres elektriku moc nejsem , kdyz zjistis co tomu je, tak mi to sem prosimte napis, diky
mam takovou otazku koupil jsem si novou priveru koplet i s ridici jednotkou :)kdyz tapnu klicek otevre se mi i zvare to je ok ,ale kdyz mam nastartovano tak privera vubec nejde ani na maximanli otacky nechce otvirat nevim cim by to mohlo byt :(ja uz sjem v koncich nechapu proc to nechce jit kdyz to jde kdyz zapnu klicek :/kdyby si vedel co s tim porad pls
martin-n : svetla jsou jak nove , central je velice zachovaly , za central(+srouby)600kč a svetla i s lesenim 1500kč , dohromady 2000kč
Prodávám zbývající díly, které jsem odstrojil z Mita a nahradil jinýma, všechny díly jsou v perfektním stavu
, mám části kapot(boční kapoty + podsedlák) , nevařené s hezkým lakem , různé díly přepákování, centrál z EVO , tlumič řízení EVO , komplet 7mi rychlostní převodovku, nádrž,airbox jeden mito a druhý mito EVO+filtry, sedačky , přední světla + lešení a kompletní budíky.Mám jen ty díly, které jsem vypsal
. Tak kdyby měl někdo projíždějící tuto diskuzi zájem
martin-n: dal bych je tou odkrytou stranou dovnitr, teda do klikove skrine odkrytou stranou smerem ke klice
.
hele tka uz jsem sehnal ty loziska na kliku vcera mi prisly konecne jsou od SKF rady C4 tak by to snad melo byt dobre ,ale potrebovla bych poradit maji palstovou klec a na jedne strane loziska je ta klec takova vetsi a prekryva vsechny kulicky v lozisku a na druhe strane jsou kulicky videt a ja nevim kterou tou stranou to lozisku prijde ke klice jeslti tou odkrytou nebo tou zakrytejsi ?nevis jak tam maji byt ?
Joker46: Ahoj tak bych ten pist koupil jak sme se domlouvali když tak se ozvy na icq 269026921 nebo ncs@email.cz
Někde jsem viděl MITO s motorem z ER5 . Se 4taktem bych ho zase bral , ale 2takt už nikdy . Jinak je to super stroj .
martin-n: "starsi evicko" v tu dobu jaksi nebylo k mani :/ ... v mem pripade to casovani nebyla loterie, mam na to veskere sablony a dokumentaci, ktera uz byla odzkousena na jinych motorech
, stravil jsem s tim asi 9 hodin cisteho brouseni a pilovani a vse je presne, takze cekam ze se povedlo . Kazdy motor je jiny a pro optimalni naladeni by se muselo provest moc mereni,ale myslim,ze na takovou hobby uroven to staci. jednoduse by to nemelo byt horsi
,ale uvidim az se to zajede
Mito tě chytně a už nepustí
Palec caferacer: pro me dobra zabava
, hodne lidi to nepochopi ... :
Vyhozený prachy
zdravim panove nemeli byste zajem ze bysme si nekdy v lete dali nekde sraz s nasema mitama a pokecali ?
nakej srazik kdo by mel zajem udelat sraz starejch mit tak mi hodne komentar k mimu mitu
Miťas: taky mám teď na motoru C4 ,ale C3 jsou myslím originál-dostačující.
nechci se tu kluci montovat ja měl na klice c4 ložiska ale taky sem tam dal c3 tak koukám že to zas tak vadit nebude
martin-n: olejove cerpadlo nevedla zatim zadna 2taktni motorka, kterou jsem mel, nejak tomu mixu stejne neverim , bohuzel nic co se toho tyka nemam. : Ta motorka je vymyslena vcelku dobre
,ale nepocitalo se s opravami v polnich podminkach
martin-n: ta privera jde odzkouset, jsou na to specialni testery prodava to treba ignitech,ale taky to neni nic levneho, mozna v nejakem lepsim motoservise by to mohli mit. S tema guferama je myslim jinak celkem problem, nejsem schopny ti poradit, to gufero na vodni pumpu uz nezmerim, taky to mam slozene. Loziska maji oznaceni SKF 63051 N9/C3 na druhem mam 6305TN9/C3 nevim proc je kazde nadepsane jinak, protoze rozmer je stejny, jsou to ty stare loziska, ktere byly v motoru. Dily na mito domam mam,ale uz toho moc neni zkus napsat co potrebujes a mozna se strefis
,ale ridici jednotku uz nemam
, taky mam podobny problem na svoji motorce, privera se asi uplne neotevre,tak jsem taky jezdil s porad otevrenou a odpojenou=je to vcelku spatne pojezdeni na normalni silnice
.
martin-n: http://www.motonet....del=124&rok=1991 Asi spatne hledas... tady je ta sada gufer
, jinak s tim krouzkem mas pravdu, jakmile je vyjety, tak je tam to gufero k nicemu, ty moje jsou zatim opravdu natesno , takze je budu menit az pri dalsi oprave motoru .
Joker46:dik ze mi je zmeris budu kupovat od SKF a ty puvodni loziska co tam byly meli nalitano okolo 35 tisic coz je mazec celkem a navic se protacely v karterech a nejde z nich vubec nic precist : coz je fakt blby jinak to mas kliku ja mam docela dost velkej problem sehnat to gufero k ty vodni pumpe nikdo tak maly nedela nebo nejsou normalne v prodeji
takze s tim mam docela problem jinak ja sehnal na kliku gufera nevim jaky znacky ale asi cesky nevim ...abych nekecal byly silikonovy dvou brity a na velky teploty maji oranzovy zbarveni originaly maji barvu hnedou jelikoz je nikde nesezenu tak tam budu muset dat tyhle ty nejspis
chtel jsem si koupit tu sadu gufer do motoru ale vubec nevim kde ji sehnat : jako hodne lidi mi reklo ze jsou sady gufer a tam jsou koplet gufera ,ale kde ji vzit to uz je kouzlo ,jinak loziska jsou v poho ty si tu u nas objednam
jinak jak si psal ty vymezovaci krouzky pod tema guferama to sjem mel taky na mito ale jenom pod zapalkem bohuzel jednoho dne se ten kouzek vymlel a byla tam tak velka dira ze mi to zacalo protikat mezi tim zeleznym krouzkem a klikou takze jsem to musel dat pryc a dat tam gufero 20-40-7 ktery je vlastne az na klice jinak dik za pomoc jinak jeste me zlobi gufero na olejovym cerpadle celkem protika a kde myslis ze ho maj opet nikde takze jako fakt nevim co s tou vodni pumpou
martin-n: Ahoj, loziska na klice ti zmerim, napisu tady i jejich oznaceni. Jinak gufera jsem kupoval ve specializovanem obchode, gufero na osu pastorku je standartni rozmer a da se tam pouzit klasicke,gumove,dvoubrite gufero(15kc) u gufera na osu vodni pumpy jsem mel stetsi, venoval mi ho kamarad, ktery jej pri GO na motor nepouzil, bylo v balicku Athena a myslim, ze tato znacka dela(dodava) kompletni sadu gufer na tento motor( kolem 950kc coz je vcelku dora cena). Gufero, ktere je na ose mechanizmu spojky jsem nemenil, zdalo se mi minimalne opotrebovane a olej stejne nema tak vysokou hladinu,aby tama mohl prosakovat-takze taky nevim rozmer a kde by slo sehnat. Gufera na kliku jsou uz na kvalitu nachylna, navic se v puvodnim provedeni nejedna o standartni rozmer, ja to mam na motoru vyresene tak, ze na klice, z kazde strany mam vymezovaci krouzky(presne vysoustruzene-neni to muj napad, tohle uz na motoru bylo a zda se mi to jako dobre reseni), ktere mi osu klikoveho hridele"upravi" tak,abych mohl pouzivat standartni rozmer gufera.Pouzivam tam cervena gufera na silikonove bazi materialu - gumove(cerne) gufero - cca 15kc se vysokou teplotou na klice po case(spis driv nez pozdeji) znehodnoti(neni pruzne / sjede) a netesni = motor si bude prisavat falesny vzduch, nebude spravne drzet volnobeh ani nepujde seridit spravna palivova smes, take ti hrozi pridreni jakehokoliv loziska na klice nebo ojnici(ty to odnaseji jako prvni). Cervene gufera - nejsou na vysokou teplotu tak nachylne - vysoka zivotnost cena je kolem 200kč+(dle materialu, je jich vic) za jedno = podle me takove gufero na kliku patri.
Joker46: hele fáákt mooc díík!!! ozvu se
Miťas: normalne to neprodavam , tak ti ho necham , az budes mit kc , tak napis.
hele měl bych prozbu velko jelikož si moje jedina zachrana tak ten pist vemu jenže je před vánocemi a ja ted nemam ani kč ozval bych se 100% běhěm vánoc 269026921
Miťas: nechám ti píst s kruhama, čepem a ojničním ložiskem za 800kč(bez ložiska za 700)+poštovné(100), opotřebovaný je celkem minimálně (má ještě původní teflonovu vrstvu na pracovním povrchu pístu a jak říkám je nezadřený) jsou tam trochu předělané náběhy na přefuky(rozšířené) ,ale tohle nemá na nic vliv.
martin-n: nezadrel ale vylitlami jehla z ojničního ložiska a už sem zoufalej nemám na novi věci koupil sem repasovanou kliku s ojnici a ted schanim dal pravě ale už mi stoho hrabe však ten kdo mam mito a nema prachy ten viže chlapy
Joker46:hela ja fakt nevím...představuji si něco kolem 500kč ale to zaleží na opotřebení...mužem se nějak dohodnout
Miťas: cenu navrhni
Miťas: cenu navrhni
mitas:myslim ze mas kliku hochu
co s tim psitem mas ty si to zadrel?jeslti se muzu zeptat?
Cena cena?
to Miťas : mám jetý píst wossner , vcelku v dobrém stavu(nezadřený...)