renocar_brezen



PROFIL MOTORKY

ČZ 180/487 (1992)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník fek77
Vloženo 17.6.2024
Aktualizováno 20.6.2024
Zobrazeno 430x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Komentáře a hodnocení profilu
Nalezeno 8 záznamů

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
fek77
fek77 napsal 25.06.24 v 11:53

Tak já tu 180 mám jen tak pro občasné svezení, teda až jí dám dohromady. Koupil jsem ji od kolegy, protože mu 20 let stála v garáži, je na papírech a byla skoro zadarmo. Tak mi ji bylo trochu líto. Jinak já jezdím na své panelce "automatic".

Targus
Targus napsal 22.06.24 v 00:42

jawatar

Osmistovka je pro mne do terénu jednoduše těžká. Vážím něco málo přes 70 kg a opravdu se cítím nejlíp na motorce tak do 120 kg.

Targus
Targus napsal 22.06.24 v 00:37

hruso25

S Rolandem souhlas. Nebylo to špatné. Tam ale chyběla vize, co s motorkou dál a vůle sehnat prachy na investici v podobě klidnějšího motoru, byť třeba dvouválu ČZ 250.
Ale souhlas s tím, že Roland byl určitě koukatelnější, než to, co dělali ve Strakonicích.

hruso25
hruso25 napsal 21.06.24 v 09:19 10b.

ČZ 180 patri do skupiny Nostalgic veteran soc. Motocykel (ten názov som teraz vymyslel)
Mame k nim také nostalgické spomienky na detstvo a mladosť. V garaži z toho utierame prach a raz za čas ho vyvenčime.

Za mňa najkrajšia ČZ 180 z tej doby je slovenský ROLAND 180 od Moto Yuropa.
Niekedy v polovici 90tych rokov takého Rolanda nafasovali lesníci v Spišskej Novej Vsi. Bratranec dostal žltého. Bol to vibrátor jak sviňa. Jeho kolegovi tento pekelný stroj ukradli, dostal ako náhradu MZ ETZ 150. Od tohto dňa všetci lesníci a CZtami svoje motorky nechávali poodstavovane pri mostoch, studnička, krčmičkach, kostoloch s nádejou že sa na ne niekto ulakomi a dostane MZtu.???
Máš krásny stroj. Je veľmi dobre, že sa stále niekto nájde kto o tieto naše old motorky počuje.

jawatar
jawatar napsal 21.06.24 v 08:17

targus

Tak zatím mě nikde nenechala,ale přesto si radši vyjedu na své žluté krásce -Ducati scrambler 800 icon!Dal jsem i polňačku,ale podvozek nestíhá! Jízda ve stoje v terénu je fakt radost! Přeji mnoho krásných chvil na Čezetě!

Targus
Targus napsal 18.06.24 v 09:54

jawatar

Já jsem s ní tedy problémy nikdy neměl, kromě toho, že mi odešla baterka, a to jsem na roztlačení nastartoval a dojel jsem domů.

Jinak si nejsem úplně jistý, jestli by nové motorky bez reptání snášely tu sodu, kterou jsem dával své "Strakonické Bestii".

S novou motkou jsem se jednou odvážil na polňačku a polovina věcí přestala fungovat.
... prý že scrambler... TVL...

jawatar
jawatar napsal 18.06.24 v 08:21 10b.

Mohu potvrdit vlastnosti vybrátoru!Kdysi jsem na ní dost jezdil,ale po přesednutí na moderní motorku moje jízdy skončili! Nyní jen pár km na promazání a zase s chutí pod plachtu! Nemám chuť jezdit ve strachu,kde mě to nechá!

Targus
Targus napsal 17.06.24 v 13:42 10b.

No..., nenáročná a lehce ovladatelná..., kdo ti to nakukal?

Ihned po nastartování se vydá přesně tam, kam ji táhne její strakonické srdéčko a na skutečnost, že je JEŠTĚ POŘÁD na stojanu, doslova a do písmene zvysoka KÁLÍ.

Jinak řečeno - více vibrující motorku jsem ještě neviděl. Opravdu jede i na stojanu.

Ale souhlasím, že je nenáročná a lehce opravitelná. Většinu zušlechťujících zásahů je možno provést pořádným kladivem a úderovým šroubovákem.

Velmi vhodná je pak pro přepravu surovin na tradiční smažené nedělní řízky. Než člověk přijede od řezníka, je masíčko naklepáno.

Ať ti slouží ke tvé spokojenosti. Tento kus opravdového železa vydrží skutečně docela dost!



TOPlist