Vlastník | Cepař | |
---|---|---|
Vloženo | 4.1.2024 | |
Aktualizováno | 26.1.2024 | |
Zobrazeno | 1 008x |
HODNOCENÍ PROFILU OD 5 UŽIVATELŮ
Vlastník | Cepař | |
---|---|---|
Vloženo | 4.1.2024 | |
Aktualizováno | 26.1.2024 | |
Zobrazeno | 1 008x |
Cepař
Pokud máš na předku jakž takž gumu, vycentrovaný ráfek a funkční tlumiče, určitě se dvouklíče nemusíš bát. Bez obav ho tam nahoď, pohrej si s jeho seřízením a pak se s ním začni učit brzdit někde na rovném a drsném asfaltu. Budeš překvapený, o kolik se zkrátí brzdná dráha.
Kdybys chtěl nějaké tipy k seřízení, klidně mi napiš, ať tu nezasíráme diskuzi.
Dvouklíče na zadek je škoda, pokud nemám rovnou napsat, že je vzadu k ničemu. Nezapomínej, že zadní brzda vykonává při brzdění asi tak (velmi přibližně) třetinu práce oproti brzdě přední. Je to dáno klopným momentem, který je definován průmětem výšky těžiště do kolmice vedené bodem styku pneumatiky s vozovkou.
Ale to bys měl znát ze školy. Fyzika, osmá třída ZŠ, na střední škole asi druhák, to už si nepamatuju (sklerotický dědek).
Dvouklíč klidně vpředu i vzadu. Na silnici brzdit naplno předkem, ne zadkem, protože jinak mě předbíhala p...l a v terénu opravdu raději na předek moc nesahat. Jinak píšeš dobře a cítím, že tě to taky bere za srdíčko. Tak jezdi.
re: Targus
Jo, mám touž nějakou dobu v plánu, ale ten dvouklíč dám nejspíš dozadu, brzdit na tomhle stroji přední brzdou je takřka sebevražda
dík za radu cením si to
Re: Kybergreg
Cepař tam jasně píše, že Nikasil není potřeba řešit, páč se zatím domnívá, že válec ze Strakonic je kvalitní.
Nechme jej při tom.
Re: Cepař
Právě ses přesvědčil, jak nepozorně lidi čtou. Proto jsem tě sepsul za pravopis. I jediná malá čárka ve větě dokáže změnit její smysl.
Vzhledem k hustotě dnešního provozu a z toho vyplývající koncentraci blbců na cestách bych si dovolil vyslovit hříšný návrh na zamyšlení. Co takhle dvojklíč na předek? Anebo rovnou kotouč? Můj syn přehodil vidlici na 638 a tu starou zabalil a vrazil do regálu, aby se to dalo vrátit do původního stavu.
https://www.motorkari.cz/motorka/?mid=128261
Ať ti to hezky jezdí a ať se hlavně vždycky vrátíte celí domů.
Ten nikasil se zde právě řešit nemusí na rozdíl od nových dvoutaktů asi jste to jen špatně pochopil
Ale to nevadí a ne válec je opravdu čz 125 s upravenými kanálky a časováním můžete poznat podle počtu žeber na válci .
Motorka díky tomu dosáhla na brzdě výkon 15.6 koně a je to poctivě zapsané že má 15 koní
Co znamená "tuning válec a hlava"? Podle fotek jsou nějak velké, tipoval bych obsah aspoň 175ccm. Pak už to ovšem není stopětadváca... Ta by taky nejela trvale 120.
Pak taky nechápu, co by mělo být potřeba řešit s nikasilem? To je povrchová úprava vnitřní stěny válce pro snížení tření a delší životnost. Pokud mě paměť neklame, tak tuhle úpravu dostaly motory Favorita a rázem odpadla potřeba výbrusu každých 80-120 tisíc km oproti Š120.
Ale jinak pěkný, a pro maximální spolehlivost doporučuju taky elektronické zapalování, tzv. Vape, místo kladívek.
Máš hezkou barvu.
Zbytek nemůžu posoudit.
Měl jsem z téhož roku 175 sportku. Mělo to hranatější nádrž a jinou parabolu. A byl jsem na ni nasr**ej, páč na novou třiapůlu jsem neměl škváru a přes inzerci jsem nebyl schopen sehnat nic silnějšího. Motorky prostě nebyly. Teprv až se zvedla komprese snížením hlavy, začal jsem prohánět kdekoho. Ovšem zásadní problém byl tu bestii při zvednuté kompresi nakopnout. Pokud bylo jen kousek místo, roztlačoval jsem to raději na trojku.
Ať ti to jezdí a přináší jen radost.
Kolego, co takhle přidat dvě tři normální fotky, se kterými by sis maličko pohrál?
Jestli chceš být dobrý motorkář, nauč se dotahovat VŠECHNO, co děláš, do samotného konce.
Začal bych třeba interpunkcí v tvém jinak dobrém textu.
Představ si, že tu motorku chceš prodat za maximální možnou cenu. Záleží i na tom, o čem teď ještě nemáš ani tušení.
Maličkosti dělají dokonalost, ale dokonalost není maličkost. To řekl Michelangelo Buonarotti.
MB nebyl motorkář, nýbrž dokonalý sochař a malíř.
Buď jako on.