Vlastník | Viruskarlos | |
---|---|---|
Vloženo | 19.9.2023 | |
Aktualizováno | 4.4.2024 | |
Zobrazeno | 705x |
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ
Vlastník | Viruskarlos | |
---|---|---|
Vloženo | 19.9.2023 | |
Aktualizováno | 4.4.2024 | |
Zobrazeno | 705x |
skvělý stroj, měl jsem jedno z prvních NC (i když "S")
Tak vždy jen pro potěchu a kolama dolu
Super motorka
Povedal by som, že aj "slabá" motorka okolo 40 kW ide pre bežného človeka, ktorý doteraz jazdil na bežných autách (povedzme do 150 kw) dooosť dobre. Mám iba cca 37 kW (BMW F650 GS) a akože ide to celkom ako "z praku" (pokiaľ sa to nenaloží, navyše ja som pomerne ľahká váha = cca 78 kg).
Bežne jazdím autom s cca 120 kW a hmotnosťou cca 1370 kg (pohotovostná). Keby sme prepočítali povedzme 37 kW motorky s hmotnosťou cca 200 kg na hmotnosť auta, tak by to bolo okolo 253 kW. A to u auta nie je úplne málo (= celkom výkonný hothatch). Napr Subaru BRZ má cca 147 kW a celkom to ide... (Golf GTI = 180 kW , i30N = 206 kW , Civic Type R = 242 kW)
A to by sa dalo by sa povedať, že jazdím "slabou" motorkou "pre dievčatá" (OK, mám Dakar a ten je viac chlapčenský )
Takže cca 40 kW sa zdá málo, ale na začiatok (pre niektorých ani neskôr viac nie je potrebné) je to celkom dosť. Kedysi mala Jawa 350 = jedna z "najsilnejších" motoriek na trhu ČSSR okolo 17 kW? (Jasné, že 2 takt ide trochu ináč, navyše Jawa bola ľahšia... )
Mám ji v manuálu a sedlo už je v pohodě, zadek se mi otlačil . Jinak je to příjemná motorka, jsem s ní spokojený. Tak i Tobě ať dělá jen radost .
500 km na zátah se dá, letos jsem si v létě na ní dal 2000 km za 4 dny.
Jezdil jsem na ní na Kanárech a souhlasím s tím sedlem. Dubová fošna je proti tomu měkký křesílko... Akorát jsem neměl možnost jí vyzkoušet s DCT - tu převodovku jsem otestoval až na Africe. Na S2 byla použitelná, Déčko je tam úplně zbytečnej režim..