PROFIL MOTORKY

Aprilia Tuono V4 1100 Factory (2016)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Springi
Vloženo 9.9.2023
Aktualizováno 2.4.2024
Zobrazeno 2 213x
HODNOCENÍ PROFILU OD 7 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Komentáře a hodnocení profilu
Nalezeno 10 záznamů

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Targus
Targus napsal 16.09.23 v 08:25

dettektorr

Samozřejmě jsem zapomněl napsat, že hliník musíš nejdříve napatlat nějakou základovkou určenou na tento kov a zároveň chemicky slučitelnou s finální barvou. Ale to by ti měli ve speciálce prodat taky, pokud jim vysvětlíš, co chceš stříkat.

Targus
Targus napsal 16.09.23 v 07:15

dettektorr

Tipnul bych si, že kola jsou stříkaná doma, teda alespoň podle fotoček se tak tváří.

Velmi záleží, v jakém stavu svoje ráfky máš.
Pokud jsou leštěné, musíš je zdrsnit.

Jestliže jsou v laku a lak dobře drží, chce to lehký přebrus smirkem 400 a můžeš patlat.
Doporučuji si PŘEDEM ujasnit představu, jestli má být barva v matu, anebo v kategorii PSÍ KULKY.

Dále se musíš rozhodnout, jakou barvou to napatláš. Např. JÁ jsem prase a matlám většinu svých šílených výtvorů uretanovými barvami, páč nejsou zas tak drahé a technologie nanášení je nenáročná, proveditelná i doma.
Barvu - jednošichtovku namatláš s tužidlem v předepsaném poměru a valíš. Po patnácti minutách můžeš pokládat další vrstvu bez rizika, že se ti to utrhne a zasopluješ lakovaný kus.

Tihle to posílají i na dobírku, anebo do nějaké spřátelené prodejny.
www.dumbarev.cz.

Targus
Targus napsal 16.09.23 v 06:53 10b.

Tak to je ÚPLNĚ jasné.
Motorka je pro JEDINĚ SPRÁVNÉ motorkáře zcela nevhodná, protože nemá pod sedlem držák na hustilku a do benzínu se nedá beztrestně přimíchávat dobrota M2T. Jen na těchto dvou nedostatcích je JASNĚ vidět, že to je zcea nevhodný a úpadkový stroj z hnusné ciziny a tak všelijak podobně.


Dále je velmi na závadu, že už jen při prohlížení fotek mne bolí ruce, když vidím, co práce to stálo, a taky mne ihned bolí za krkem, když vidím, jak se na tom má jakože správně sedět.

Jako další závadu bych pak viděl absenci řidítek s hrazdou do terénu a nějaký slušivý domácí štětkolak na kapotáži. Pochopitelně provedený vodou ředitelnou barvou, aby to bylo bio- a eko-.

Až majitel odstraní shora uvedené závady můžeme pak mlluvit o trochu slušné motorce. Ale myslím si, že můj pincek Jawa 20 bude stejnak o fous lepší.



BOHUŽEL už jen za ty fotky jsem ti nucen dát plný počet, což mne pochopitelně sejří.

dettektorr
dettektorr napsal 14.09.23 v 09:14 10b.

Ahoj. Motorka je absolutně nádherná. Líbí se mi, jakou péči jsi ji věnoval. Mam takový přístup rád. Kdybys mohl, rád bych věděl, jakou barvou a kde jsi nechal lakovat kola. Sám bych rád měl na sve Hondici zlaté ráfky. Díky případně za odpověď.

Vladounreal
Vladounreal napsal 14.09.23 v 08:53 10b.

teda klobouk dolů , dobrá práce draku

Slaboch
Slaboch napsal 14.09.23 v 07:48 10b.

Springi
Springi napsal 13.09.23 v 23:39

Hehe. Hluboce se předklánět nemusíte ale děkuji. To vždycky potěší když tu práci někdo ocení.

Qbi-C
Qbi-C napsal 13.09.23 v 19:30 10b.

jako tohle nema chybu a ten zaznam z postupny rekonstrukce, jako smekam v hlubokem predklonu!!! krasa

mirechd
mirechd napsal 13.09.23 v 13:31 10b.

Palec hore,klobúk dole kámo..super..

kain80
kain80 napsal 10.09.23 v 16:55 10b.



TOPlist