Vlastník | Ondy88 | |
---|---|---|
Vloženo | 2.2.2023 | |
Aktualizováno | 2.2.2023 | |
Zobrazeno | 777x |
HODNOCENÍ PROFILU OD 9 UŽIVATELŮ
Vlastník | Ondy88 | |
---|---|---|
Vloženo | 2.2.2023 | |
Aktualizováno | 2.2.2023 | |
Zobrazeno | 777x |
a zapomněl jsem dodat ...první úpravy začaly zkrácením výfuku o 10 cm a jeho zdvižením a jestli si to dobře pamatuju, misto 3,5 tam nacpat dozadu 4 gumu, která už skoro brousila o vidlice , dopředu lízátko místo blatníku... a tuning byl na světě...
A žádné problémy s policajtama jsem nikdy nemusel řešit../ s ohledem na úpravy moto/ ...
Špičková motorka, parádní svezení, ...vzpomínám, když jsem z Mustanga a následně 175 Čizy přesedl v 18 na úplně novou 634, pro kterou jsem jel z Moravy až do Třeboně, protože jinde se sehnat nedala a následně ji za dva roky prodal a vyměnil za 638, která stejně jako 634 nebrzdila, v zatáčce se kroutila a houpala, ale byla o něco málo výkonnější...V té době to byl vrchol jednostopé techniky, který jsem měl možnost osedlat. Vzpomínám vždycky rád a usměju se, když ji vidím ve filmu Slunce seno ...
I když jsem o nějaký rok později osedlal Yamahu XJR, pořád jsou to krásné vzpomínky...
I na ty děvčata, které jsme na nich vozívali
Vzpomínám, jak jsem kdysi tato kola a každý jednotlivý drát leštil Sidolem
...měl jsem ji taky, nejlepší stroj oné doby... , synovec na ni stále drandi. Plastový páčky, roztlacovani, slabé brzdy, atd..., Ale jako 17lety kluk jsem ji vnímal jako TOP. A že byla.. . Jinak origo jsem měl kulata zpětná zrcátka ...
Dodnes když vidím ty plastový páčky na řídítkách, tak mám osypky a mrazení v zádech. Měl jsem je před 30-ti lety na své 638 a už sama přední dvouklíčová bubnová brzda nebyla nic moc, nicméně ve spojení s těmi plastovými bazmeky bylo brždění spíš zpomalování a nejednou mě to málem poslalo do kopřiv...
Ale byla moje první vlastní s papírama, takže na ni přes všechny nedostatky (jako rozskočená převodovka) rád vzpomínám
Fyro
Souhlas. Motory z 638 jsou přehlídkou zoufalství. A čím novější, tím horší.
V rámci vzteklého, až zuřivého kopání do cizích báboviček bych řekl, že padák máš z Čajny, páč mi přijde. že má o něco menší rádiusy. Kluk si ho taky koupil, když zkrosil originál na mokré trávě.
Český padák v barvě byl dražší, než chrom z Čajny a synek je spořivý po mámě, takže volba byla jasná.
Tak, kopání je hotovo, takže pochválíme za hezkou motorku. A jelikož to je 632, možná ti to bude někdy dokonce i jezdit, tudíž je mou povinností popřát šťastné dojezdy a minimum poruch.
Ať ti to jezdí, chlape!!!
Tenhle motor je lepší než ten novější
Krasavice.