Vlastník | Romario30 | |
---|---|---|
Vloženo | 10.5.2020 | |
Aktualizováno | 22.2.2021 | |
Zobrazeno | 3 024x |
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
Vlastník | Romario30 | |
---|---|---|
Vloženo | 10.5.2020 | |
Aktualizováno | 22.2.2021 | |
Zobrazeno | 3 024x |
Moc pěkně napsané. Až na ten úraz jsem to měl podobně. Jinak jsem taky nejdřív koupil Fuoco a to je super stroj, až na to, že v papírech to byla klasická motorka a nemohl jsem ji řídit s Béčkem. Tak šla pryč a teď Pešek. Přeji mnoho šťastných kilometrů na třech kolech.
To CRF1000 - nemáš úplně pravdu:
- řidičák skupiny B na třídu L5e klidně stačit může i když má víc než 15kw. Jen tak musí být homologovaná, což se pozná hlavně podle brzdového pedálu na nohu.
- kluzná ložiska jsou na klice vždy - opravdu neznám motor který je nemá.
to CRF 1000: Pokud jde o kluzná pouzdra (což je také ložisko), používají se u všech klikových hřídelí běžných spalovacích motorů, ještě jsem neslyšel, že by k jeho uložení byla někdy použita valivá ložiska.
tento motor má krátký servisní interval a skůtr proto na cestování není zrovna nejvhodnější, já měním olej po cca 5000 km protože motor piaggio master (mám 500ccm) má na klice kluzná pouzdra, nikoliv ložiska...
pokud jde o gileru fuoco, v podstatě stejný motor piaggio v gilerách je vždy naladěn trochu sportovněji než v běžném piaggiu
pokud jde o tříkolky kategorie L5e, přihlašují se jako tříkolky L5e, protože jsou takto schváleny...problém při registraci nevidím, vidím problém v absenci příslušného řidičského oprávnění...registrace znamená zaevidovat to, co je schváleno s údaji, které jsou výsledkem schválení
já bych se bál jezdit po ČR nebo Evropou bez příslušného řidičského oprávnění, nevím jaký výkon má konkrétní eltéčko, ale běžně mají kolem 23-26 kW, s tím že nad 15 kW náš zákon vyžaduje řidičské oprávnění skupiny A. Jinak je to na zákaz řízení a slušnou pokutu. Přeju pevné zdraví