renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Piaggio MP3 400 LT (2009)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Romario30
Vloženo 10.5.2020
Aktualizováno 22.2.2021
Zobrazeno 2 512x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 7.5

Komentáře a hodnocení profilu
Nalezeno 5 záznamů

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Majjan
Majjan napsal 14.05.20 v 20:25

Moc pěkně napsané. Až na ten úraz jsem to měl podobně. Jinak jsem taky nejdřív koupil Fuoco a to je super stroj, až na to, že v papírech to byla klasická motorka a nemohl jsem ji řídit s Béčkem. Tak šla pryč a teď Pešek. Přeji mnoho šťastných kilometrů na třech kolech.

vtr78
vtr78 napsal 14.05.20 v 12:49

To CRF1000 - nemáš úplně pravdu:
- řidičák skupiny B na třídu L5e klidně stačit může i když má víc než 15kw. Jen tak musí být homologovaná, což se pozná hlavně podle brzdového pedálu na nohu.
- kluzná ložiska jsou na klice vždy - opravdu neznám motor který je nemá.

Splatterhouse
Splatterhouse napsal 13.05.20 v 21:06

to CRF 1000: Pokud jde o kluzná pouzdra (což je také ložisko), používají se u všech klikových hřídelí běžných spalovacích motorů, ještě jsem neslyšel, že by k jeho uložení byla někdy použita valivá ložiska.

CRF1000
CRF1000 napsal 13.05.20 v 13:13 5b.

tento motor má krátký servisní interval a skůtr proto na cestování není zrovna nejvhodnější, já měním olej po cca 5000 km protože motor piaggio master (mám 500ccm) má na klice kluzná pouzdra, nikoliv ložiska...

pokud jde o gileru fuoco, v podstatě stejný motor piaggio v gilerách je vždy naladěn trochu sportovněji než v běžném piaggiu

pokud jde o tříkolky kategorie L5e, přihlašují se jako tříkolky L5e, protože jsou takto schváleny...problém při registraci nevidím, vidím problém v absenci příslušného řidičského oprávnění...registrace znamená zaevidovat to, co je schváleno s údaji, které jsou výsledkem schválení

já bych se bál jezdit po ČR nebo Evropou bez příslušného řidičského oprávnění, nevím jaký výkon má konkrétní eltéčko, ale běžně mají kolem 23-26 kW, s tím že nad 15 kW náš zákon vyžaduje řidičské oprávnění skupiny A. Jinak je to na zákaz řízení a slušnou pokutu. Přeju pevné zdraví

Splatterhouse
Splatterhouse napsal 12.05.20 v 21:17 10b.

zajímavý stroj, docela bych si to rád vyzkoušel, jak se s tím daji rezat zatáčky, když má vpředu dvě kola.. Brácha je taky ortodoxní skůtrista takže rozumím



TOPlist