Vlastník | Robertek | |
---|---|---|
Vloženo | 12.2.2020 | |
Aktualizováno | 5.6.2020 | |
Zobrazeno | 3 179x |
HODNOCENÍ PROFILU OD 9 UŽIVATELŮ
Vlastník | Robertek | |
---|---|---|
Vloženo | 12.2.2020 | |
Aktualizováno | 5.6.2020 | |
Zobrazeno | 3 179x |
Komorerth - Už jsem ve stádiu, kdy radši renovuji, než jezdím. Oproti původnímu popisu mám jiný přední brzdič (třípístek Nissin s origo pumpou a nastavitelnou páčkou z BlackBirda), nový zadní tlumič z XJ6 a ukazatel teploty oleje se sondou ve vaně z Pragy V3S.
Do budoucna chci dát stupačky o 2-3cm níž a pohrát si se sedlem - pak už budu snad naprosto spokojený
s tou sestkou je to zaujimave. u mna ziadne problemy. Do 4 litrov som sa za 40000km dostal lrn raz ale pekne, len renovuj a jazdi
Používám nejlevnější olej - Mannol 7830 20w50 (90kč/l), který i přes svojí cenu přesahuje požadovanou třídu API o pět tříd. Na oleji, obzvlášť v tomhle případě, nemá smysl šetřit
Jo, možná je to tak, jak řikáš. Nicméně i tak bych měnil po desíti. Je to "zemědělský stroj" a kvalita dnešní olejů bude někde jinde než na počátku devadesátých let. Ale je to samozřejmě na tobě.
Koudy - Nemám to podložený, ale není uváděný (rozdílný) interval výměn oleje odlišný pro verzi s chladičem a bez? Možná by to dávalo smysl.
V mínusech máš krátký interval výměny oleje. To můžeš s úplně klidným srdcem prodloužit na 10 000 km. Někdy od roku 2000 to je uvedeno i v manuálech.
Jak píšeš, že se nehodí pro dva. Těžko budeš hledat podobnou šestistovku s takovým pohodlím pro batůžka. Ale rám ani výkon na závodění není. To je fakt.
Jinak palec nahoru za oživení zanedbanýho kousku To neumí každé
Na svojí potvoru nedám dopustit, rachtá jako staré železo, ale jede..
Skvělá recenze, XJčko je nezmar, ale jako i jiné stroje, vyžaduje údržbu
Pro mně, ročník 56, pohodovka. technicky opravdu držák.
27 motorek za rok to seš dobrej pěkně napsané, obdivuju schopnost motorku pěkně opravit, hodně štěstí
Mašina na pohodu za pár korun