Vlastník | CERT1980 | |
---|---|---|
Vloženo | 14.2.2018 | |
Aktualizováno | 12.9.2022 | |
Zobrazeno | 3 428x |
HODNOCENÍ PROFILU OD 12 UŽIVATELŮ
Vlastník | CERT1980 | |
---|---|---|
Vloženo | 14.2.2018 | |
Aktualizováno | 12.9.2022 | |
Zobrazeno | 3 428x |
boční kufry jsou Givi V35:
https://www.motovsem...fEAQYAiABEgL5ZfD_BwE
Topcase original Honda:
http://www.obchodmch...-s-kufrem-rv2008-10/
Dobrý den. Jaké kufry přesně máte? Děkuji, Michal
Tak mam zase najetou nejakou tisicovku navic a zacal se projevovat jeden neduh ca 2 roky zpatky a pretrvava. Opakovane se bud utavi, nebo ho servisaci nedavaji po servise zpet, silikonova podlozka pacicky u krytu trubky vyfuku od valce... Je to otravne hlavne v nekterych otackach velmi nelibe plechove drnci... tedy cela bocni kapotaz dolu nakoupit podlozky nasadit a zase namontovat... za posledni 3 roky jsem to delal uz 3x, otrava a prace tak na 2-3 hodky...njn... Kdyz ji milujes neni co resit... Spotreba se stale drzi lehce nad 5l na 100 km, tak ze zatim spokojenost...
Tak po dalsim roce, podávám další zprávu. v 35000 km jsem si pořídil vyhřívané hefty (original honda ) vcetne montaze skoroc10kkc, tedy masakr, ale co bych pro princeznu a prodlouzeni sezony neudelal , zjistil jsem vsak ze hefty bez blastru nestaci, tedy za necely mesic jsem objednava blatry sw motech cobra zvysene pro moji krasku. Nyni vse dokonale - riditka hreji - maji 5 stupnu intenzity a blastry krasne kryji hrebty prstu a rukou. Nemile me prekvapil servis v 36tis km, nechal jsem tam 18kkc, z toho 11 tis za praci, to je dost, ale musim konstatovat, ze po vymene vsech oleju, filtru a kapalin, serizeni ventilu, jede dnka o 50% lepe... byl i problem s podfukem u druheho spoje vyfuku zadniho valce... jinak motka zatim bez jinych technickych problemu. Celekm mam najeto 24tis. A stale ji zboznuji.... a tesim se na vyjizdky s ni.
Vazeni jeste pridam cerstvou zkusenost s vymenou baterie u teto bile krasky... regulerne JE TO TOTALNI POTRAT ... doporucuji poslechnout mp3 opravu lakatose na youtube - citil jsem se uplne stejne... ty kapotaze a jejich sestavu vymyslel opravdu nejaky chory mozek... Dobijeni je v pohode strouby + a - jsou videt a pristupne pod sedlem spolujezdce ALE vymena ?!?!?!? SILENOST... nutno rozebrat cely zadek a bok motorky, shodit bocni nosic, topcase - absolutne debilni pristup k matkam co drzi topcase... ztelesnene peklo... odkastlovani je prace s manualem k motorce min na 3 hodiny pro laika jako ja... uff uz nikdy vice bilance byla zalostna... strzene 2 prichytky kapotaze a 3 zavity na sroubech drzici kapoty na ramu motorky... sranda jarku za 500,- v origo dilech... priste radeji odtahnu do servisu na vleku ... Je to jako s krasnou zenskou radost na ni pohledet ale je to s ni narocne ...
Ahoj vsem, kdo se boji spotreby u DN01 doporucuji brat rocnik 2011, protoze pridavam odkaz na svou spotrebu a kocku tedy nijak nesetrim... jsem s prumerem do 5 litru... sledovano vzdy od nadrze k nadrzi pri cerpani... dopocet dle kilometroveho ,stavu tacho... Tusim, ze spotreba je problem u prvnich dvou let vyroby 2008,2009... mladsi by meli byt v pohode neco jako ta moje...je ale pravda ze jezdim trvale solo bez batuzku...https://www.spritmonitor.de/de/detailansicht/717536.html
Honda je prostě Honda. Za mě jasných deset.
Nádhera. Jen jak říká kolega, tak škoda té spotřeby, která je s ohledem na objem nadprůměrná.
Gratuluju
Taky jsem po ní koukal.Beztak se většinou šourám kolem kila a když spěchám tak 120 .
Mě se líbí, ale slyšel jsem, že nějak neadekvátně mlsá benzín ?
Tak ať dělá jenom radost
Tohle jsem ještě v provozu neviděl.
Moooc pěknej kousek
Kráska
Super, moc pěkná
Pěkná a neokoukaná mašinka. To pohodlí je vidět na první pohled - ať slouží.
Parádní stroj, zajímavý, možná nedoceněný. Dávám 10 b.