Sportovně cestovní motorka...určená přesně pro mě. Po předchozí generaci, musím konstatovat, že je opravdu o kus lepší.
Výška jezdce: 183 cm
První dojmy - Padla hned do ruky od prvního okamžiku. Jak by také ne, když na předchozí VFR1200 jsem najel něco málo přes 30tisíc km.
Motorku bych doporučil pro - Nevybouřené, ale zkušené motorkáře...a zároveň cestovatele co se nespokojí vyloženě s cestovními parníky.
Doplňky na motorce - Řidítka LSL
CNC páčky s vygravírovaným nápisem VFR1200F
zadní blatník Bodystyle v modré barvě
proužky na kolech, sportovní plexi Puig
držák navi/tel zn.Interphone,
prodloužení předního blatníku Bodystyle
tahokov před chladičem
xenon, laděný titanový výfuk Akrapovič
3xkufr v modré met.(boční orig.Honda, zadní držák kufru s madly + Givi Maxia 3)
přešité a přečalouněné sedlo od DDT Custom.
Vzhled na sezonu 2015
Recenze
Je krásná, silná, výkonu vždy dostatek...a trpím na modrou barvu. Předchozí VFR jsem prodal, protože jsem měl nějaké zdravotní problémy. Ty momentálně "Zaplaťpanbůh" ustoupily, a tak když mi byla nabídnutá tahle "KRÁSKA" a navíc od dealera Hondy v Německu, kde jsem se zatím nesetkal s žádným podvodným jednáním, šel jsem do toho.
Hned jak jsem ji přivezl domů, sedl jsem k internetu a objednal díly resp.doplňky, které se mi osvědčily u předešlé verze. Plexi Puig, prodloužení předního blatníku a zadní blatník Bodystyle, xenon, tahokov před chladičem, zalamovací CNC páčky s vygravírovaným nápisem VFR 1200F.
A teď to podstatné... Je vidět, že Japoncííí čtou fóra o motorkách a věnují se tomu, co majitelé motorek danému typu vytýkají. Nový motor resp. nové vstřikování a řídící jednotka udělala s motorem opravdu skok dopředu. Motor krásně táhne odspodu, jeho projev je takový klidnější, kultivovanější je to správné slovo. U předchozího modelu jste nevěděli, jestli jezdit po městě na 2. 3. nebo 4. převod stupeň. Je pravda, že to trochu spravil laďan Akrapovič, ale pořád to nebylo to pravé... jako u lokomotivy FJR(ale zase nemůžu srovnávat řadový 4-válec s "véčkem").
Takže nevím jestli kvůli zvuku budu investovat nemalé peníze do laděného výfuku. Ten originál se mi docela líbí a designem zapadá do celkového vzhledu motorky.
Navíc jsem hned namontoval na nové VFR řidítka LSL což hodně zpříjemnilo dlouhé přejezdy do ALP atd., už není tolik váha na rukou, a sedí se o trochu víc vzpřímeně. Větší nádrž také potěší, i když nenarostla o moc (cca 2l). Ve výbavě je navíc palubní počítač (aktuál.spotřeba, průmerná spotřeba a dojezd při přepnutí na rezervu), zadní led.světlo a vypínatelná kontrola trakce. Sedlo je prý také lepší...ale stejně po 300km opravdu zadek bolí. Takže to ještě musím doladit..
Díky krásnému "babímu létu" mám najeto už 2500km a zatím opravdu samá pozitiva.
Zdravim,muzu se zeptat,kde jsi sehnal ten bily napis Honda na spodni kapotazi,mohl bch poprosit o rozmery a detailni foto?Muj email je snapshot@email.cz.Dekuji velice.Honza
bomba, aneb jasnejch 1o bodů
pěkná honda přeji hodně najetých kilásku bez nehod a dlouhou sezonu
Moc pěkná, ať tak zůstane co nejdéle