PROFIL MOTORKY

Suzuki GS 750 (1983)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník 103kuba
Vloženo 14.9.2014
Aktualizováno 27.9.2015
Zobrazeno 1 999x
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Je to motorka starší o 7 let, než její nový majitel, kterého si rychle získává. Umí stále potěšit a má co nabídnout.

Více fotografii

Výška jezdce: 183 cm

První dojmy - Motorka je poctivý kus železa (suchá hmotnost 232kg), ale ač disponuje v dnešní době možná již nezajímavými hodnotami výkonu (79hp/8500rpm) a kroutícího momentu (60Nm/8250rpm), motor si s ní přesto hravě poradí.

Motorku bych doporučil pro - Pro klasika :-)

Doplňky na motorce - Sportovní přepákování, přímé filtry, vrtané kotouče

Recenze

Suzuki GS 750EZ je i dnes, po více než 30-ti letech stroj, který svého nového majitele dokáže nadchnout. Motorka je těžší a při pohledu na ní na živo jí to uvěříte aniž by jste to museli zkoušet. Má na svou dobu obvyklé užší pneumatiky (3,25/19'' v předu, 4,00/18'' v zadu) obuté na lehkých hliníkových kolech. Ty jsou opatřené v předu dvěma a v zádu jedním brzdovým kotoučem o průměrech 292mm. Každý je pak svírán jednopístkovým brzdičem. V předu je navíc brzdový systém propojen s předními tlumiči a výsledkem jejich spolupráce je menší ponoření předních vidlic při brždění. Dobrému pocitu z koncepčně zastaralého brzdového systému, který je sice dostačující, ale jezdci zvyklému na novější stroje né úplně vyhovující, napomáhají pancéčové hadice. Milá vychytávka je ukazatel zařazeného převodového stupně, který je zabudovaný v přístrojové desce. Těch je 5, jsou dobře odstupňované a celkem přesně a ochotně zapadají do správné pozice. A to, bez čeho by tohle všechno bylo pouze mrtvé železo, je řadový vzduchem chlazený čtyřválec o jehož výplach se stará dohromady 16 ventilů. Disponuje výkonem 79hp/8500rpm a krouticím momentem 60Nm/8250rpm. Má plynulý tah již od nízkých otáček - ve 2000rpm stačí dát povel pravou rukou a to co se začne dít je příjemný neucukaný tah kupředu, který vyvrcholí v otáčkách blížících se červenému poli. Přímé filtry, jimiž jsou osazeny podtlakové karburátory Keihin vydávají ve spolupráci se slušivými originálními výfuky krásný nakřáple agrasivní zvuk.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Memphis-Divočák
Memphis-Divočák napsal 23.09.14 v 08:41

Ta bude krásná vždycky!!

marafzs600
marafzs600 napsal 21.09.14 v 18:20 10b.

Dobrá volba

p.epanica
p.epanica napsal 18.09.14 v 00:03 10b.

jedna velká paráda ...jen jezdit.

Zub47
Zub47 napsal 15.09.14 v 04:56 10b.

Stare motorky jsou pořad krasne ať ti děla jenom radost

Více komentářů



TOPlist