Velice univerzální mašina pro každodenní ježdění...taková japonská kejvačka...zvládá oboje silnici i terén...
Výška jezdce: 182 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha XTZ 750 SuperTenere: Žádná pěkná nebyla...
První dojmy - První dojem..těžká kráva..potěšilo že prodávající nechal na mašině komplet držáky kufrů od givi a kufr givi maxia k tomu a abych nezapoměl taky fungl novou bundu a rukavice...vše v ceně...tímto ještě jednou děkuju. Mašina byla moc pěkná, dovezená z itálie před dvěma roky. Akorát zadní guma byla asi ještě z výrobní linky kawasaki v japonsku
Motorku bych doporučil pro - Pro každýho kdo se chce v pohodě projet a rychlost pro něj není to hlavní...
Doplňky na motorce - Padáky SW-motech, laďák Carbon can co.
Recenze
Sedla v pohodě do ruky hned napoprvé po kx 250 trochu hendikep váha/výkon, ale to se dalo čekat Přeci jen to není mašina na krosovou trať. Paráda je vcelku úzká a (jak pro koho) vysoká stavba motorky- mám 182 cm a no problem...v terénu projede celkem dost ale charakter motoru se pro off moc nehodí ale dá se...na místě docela těžká, po rozjezdu jsou ty kila pryč..na silnici do 130-140 až s obdivem stabilní a hravá...do těhle rychlostí se dá udržet i asfaltovějších strojů...Cestování se dá i ve dvou, ale musí se myslet na brzdy, to je trochu slabší stránka KLE. Ze sedačky tak trochu bolí zadel, ale je to v normě...stejně se musí každejch 200-230km tankovat..absence palivoměru nepotěší...tak nezapomenout vrátit po dotankování kohout z rezervy zpátky, aby člověk nezůstal někde na suchu...
Dnes už spolu máme najeto asi 35000 km a ani jednou jsem nelitoval, že jsem jí tenkrát vzal.