Japonec nakonec...tak toto rozhodne neplati pre Hondu. Ta moto je proste super a aj ked je najtazsia zo vsetkych v tejto kategorii tak moja volba bola nakoniec ta jedina spravna.
Výška jezdce: 184 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Ducati Multistrada 1200: Cena, plus servis 100km z domu
BMW R 1200 GS: Cena, plus servis 100km z domu
Triumph Tiger 800 XC: Na SR neni ziadny riadny predajca ci servis
První dojmy - Dokonala jebka ktora vrni, vrci a neprekvapi ani neskuseneho jazdca. C-ABS je naprosto dokonale a nechapem ako som doteraz bez toho dokazal zit.
Motorku bych doporučil pro - chcete cestovat do RO, BH ci Albanie? su Vase offroad ambicie max sotolina ci sucha polnacka? ak ano tak tato moto je pre Vas dokonala ak mate aspon 180cm a 100kg...inak by som do nej fakt nesiel.
Doplňky na motorce - vyhrievane rukovete, padaky, kryt motora, ochrana osiek, ochrana kardanu, kufry origo honda
Recenze
Kupene nove 25.2.2014. Odtvedy najeto 2070km. Motorka ma velmi milo prkvapila a som maximalne psokojny s kupou. Verim ze vsetky tieto motorky su si viac menej podobne a tak som sa rozhodoval hlavne podla toho ze Hondu mam 18km z domu a mechanik je kamarat.
Je jednoznacne ze motorka sa citi doma na asfalte. O tom neni pochyb, ale na prekvapenie uplne v pohode zvlada aj moje offroadove ambicie co znamena maximalne tak suchu polnacku alebo sotolinovu cestu. Dokonca sme s kamosom dali aj jeden usek fakt tazkeho terenu a moto to zvladlo bez problemov. Takze moje dojmy su velmi pozitivne, ale to moze byt sposobene aj tym ze nemam s cim porovnovat. Na moju vysku 188cm ma moto super enrgonomiu a jazda v stupackach je uplne super. akokeby ju zrovna urobiloi na moju vysku. Co je v podstate prekvapive ked si uvedomime ze ju vyrobili v krajine 160cm japonskych obroch :D
Motor, Podvozok a Brzdy su absolutne bozi. C-ABS je absolutne dokonale, fakt nechapem preco to nemaju vsetky motorky. Viem ze Pepa Srsen Siler by ma teraz priklincoval na kriz, ale mne to ABS vyhovuje. V kombinacii s trakcnou kontrolou a manulanym podvozkom (po precitani si clanku o elektornickych podvozkoch - elektornicky nechcem) je to super zladene a funguje to dokonale.
Aby som len nechvalil musim povedat ze ma sklamal ten display. Sice som samozrejme vedel do coho idem...ale aj tak v tejto dobe by som uz ocakaval nejaky iPhone style display :) asi ako ma Panigale :D jj, viem uz som rozmaznany :D
No a este jedno negativum...boli ma prdel...a to som na SS nikdy nemal. hold si musim zvykat...ale v zime asi budem zadlovat gelove sedlo.
vlnic - v4 nieje žiadna novinka už to odskusala VFRa, v crosstoure je iba pozmenena vykonova mapa a inak poskladana prevodovka. Verím tomu, že mi vydrží ako varan a že šikmači poriadne overili čo pustia na trh. Navyše 2014-tka ma už riadne doladene drobnosti ktore trapili 2012-tky.
(nie kvoli porucham ale akejkolvek prihode)
dvenohy - podobne som vyberal aj ja, ale hojnosť honda servisov po celej širej europe ma nakoniec presvedčila, navyše honda assistance na 3 roky zdarma je velmo dobra vec...
ivulino - DTC som necchel, ale myslim si ze na off by to mohlo byt velmi zaujimave riesenie...
Vlnic - tak jasne da sa, ale nizsi ludia budu mat problem docviahnut na zem, plus ked budes vazit 60kg aj s kanadami tak ked pojdes off tak si na zemy ani nevies ako :)
Já bych do ní klidně šel a nemám ani 180 cm, ani 100 kg.
Chápu nadšení, taky jsem byl, když jsem na tom jezdil.
Spíš mě odrazuje složitost toho V4 ústrojí.
Užij si ji
Pěkná. Možná v budoucnu zkusím ,ale s DCT..