Držák - jedním slovem držák. Super na cestování. Řadit netřeba - na jízdu skoro všude stačí 5ka.
Výška jezdce: 198 cm
První dojmy - Neskutečný tahoun. Velká. Těžká. P rostě super.
Motorku bych doporučil pro - Pro pořádného chlapa. Tintítko si s tím neporadí !
Doplňky na motorce - Komplet kufry giwi + malé padáky.
Recenze
Velikost, hmotnost, robustnost, spolehlivost, kardan. Najeto přes 50.000km. Koupeno 1994 totálně rozstřelené za 163.000,- (byla jiná doba...) Mraky investic, ale nelituji. Super držák bez problémů. Na 45tkm výměna rozvoďáku, běžná údržba. Brzdy vzhledem ke hmotnosti podprůměr, ale jezdím už hlavně hlavou, takže OK. Motor super !! V jednom dobrý, ve dvou a totálně napakovaná (přetížená) si vrní jako kotě ! Ostré zatáčky nic moc, cestování super. Terén ? Nejsem blázen, ale autokrosovou trať v Nové Pace jsem v pominutí smyslů zdárně projel...
Tintítko ji zvládne lehce. Mám třímetrákovou Kawu a doplňuji ji 220kg CBR 600 bez problémů. Je to jen v tom, jak si to člověk srovná v hlavě. Není to nic pro zbrklouny. S rozmyslem a docela svižně jsem loni a letos dal na třech mašinách lehce přes 30k a stihl jsem ještě dvě operace. Prostě jezdím a nepářu se s tím. Podceňovat se to ale nedá. Chce to odvahu a rozvahu. Jinak ale tvoje GSX-ko je opravdu dobré.
vypadá furt dobře a zvládne i motokros
a má to kardan !!!
Sice *bez kardanu*, takže s jednou servisní nutností navíc , ALE
takových nezničitelných Suzuki(!)-dinosaurů existuje (a jezdí dodnes !)
více Na konci letošní sezóny mně např. šokoval kamarád z mládí ,
když před uložením jeho *báby* GS1150ESE/1984 k zimnímu odpočinku
prohlásil, že ještě musí *udělat spojku*, aby PO jednostotisících kilometrech
už konečně na jaře vyjel s novými lamelami ...