Moje první skutečná motorka (Jawa 350 se moc počítat nedá). Skutečnej buldozer mezi motorkama.
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki GSX 1400: Vysněná, ale mimo cenovou relaci.
Suzuki GS 850: Stihl ji koupit někdo jiný.
První dojmy - Velká, skutečně hodně těžká (pohotovostní hmotnost skoro 300 kg) a dost výkonná. První metry na ní ujeté skutečně hodně pomalu a opatrně. Ale ten pocit když člověk přidá plyn na plno...
Recenze
Měl jsem poměrně hodně kritérií podle kterých jsem vybíral. Měla to být Suzuki, objem nad 1000, vzducháč, kardan a hlavně příznivá cena. Tohle všechno mi tento motocykl splnil. A byla to i v celku náhoda protože se jich tu moc nepradává. A já už vím ten důvod.
Najeto mám za 3 týdny už 1000 km a zatím můžu hodnotit velice kladně. Skutečně jsem nečekal že se za tak dobré peníze dá koupit takovej bike (uvidím jestli jsem s cenou nenaletěl :D ale zatím v pohodě :) ). Váha jde na místě neskutečně poznat ale jen co se rozjedete tak zmizí a jezdí se s ní velmi pohodlně. Největší slabinou shledávám brzdy, které zabírají až hodně u spodu a na tak velkou váhu mohli být o fous lepší. Jenže když se jezdí s rozumem tak není problém. Nejlepší na motorce je motor...!! V Suzuki se fakt povedl. Jde poznat jeho rodokmen z GSX-R 1100. Jen škoda že na takovej cesťák tolik točí (při 90 km/h 4 000ot/m). Ale jinak zátah od ničeho až do nekonečna. Dá se na 5. stupeň jet od 50. Fakt paráda! Podvozek je laděn spíše na pohodlí ale když se snažíte dá se jet trochu ostřeji.
Motorka se nejlíp cítí na silnici. Cestovní charakter se prostě nezapře. Terenní vložku už jsem taky zažil ale je to o hubu s tou váhou.
moc hezký stroj
Taky jsem ji sedlal,dobrá volba, jen škoda ,že dnes suzuki s kardanem v tomto stylu již nic nenabízí
Hodně pohodových KM kolama na silnici