PROFIL MOTORKY

KTM 625 SMC (2005)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Kaci.
Vloženo 5.9.2013
Aktualizováno 21.9.2013
Zobrazeno 5 254x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Podle kamarádů: KTM : Kretén Tlačí Motorku nebo Každej Tejden Motor. Podle normálních lidí střed mezi ostrým a vyměklým SM.

Více fotografii

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
KTM 660 SMC: V době kdy jsem si vybíral motorku tak prostě nebyly... Škoda, určitě bych ji bral.
Husqvarna SM 510R: zavrhl jsem ostré supermoto se slovy když mě to bude bavit můžu si to pořídit časem.
Husaberg FE 450: zavrhl jsem ostré supermoto se slovy když mě to bude bavit můžu si to pořídit časem.

První dojmy - Měl jsem možnost projet KTM 640 SM. Po zkušenostech dvou a čtyř válcových mašinách (moc těch zkušeností zase nebylo ..;) ) jsem po usednutí na jednoválec cítil Vibrace ..:D Vibrace jsou samozřejmě součástí, ale nejsou nijak nepříjemné. Zapálil jsem se pro tu neuvěřitelnou reakci na plyn. 640 šla za plynem v jakékoliv rychlosti na jakýkoliv převodový stupeň (nemyslím na 5tku 20km/h) a na první převodový stupeň to jede po zadním ..;) :D To s kombinací možností přejíždět obrubníky bez mrknuti oka a výletu mimo asfalt, byla skvělá mašina.

Recenze

Přilepil jsem se na počítač s internetem a hledal která ta LC4 v supermotu bude nej... 620,625,640 a 660. První šla z kola právě 640, protože se mi nelíbí světlo novějších modelů. Dál mne lákala 620 se svou muší váhou. Rozmyslel jsem si to, protože jednak má menší karburátor což dost lidí říká, že to nejede a dvak starší LC4 údajně měli problémy s ložisky na klice. Ve výběru mi tudíž zůstává 625 a 660. Rozdíl mezi nimi je asi 30ccm obsahu a absence startéru u 660ky. To pro mě ovšem nebyla nevýhoda ba naopak. Dodnes startuji pomoci kopačky a na startér dlabu.

No skončilo to jak to skončilo a určitě mě to nemrzí. Po prvních par kilometrech jsem si říkal jestli jsem se přece jenom nepřiklonil moc na stranu satana. Na motorce mám laďák Sharon. Uměl bych si představit lepší značku, na druhou stranu to dela celkem luxusní bordel. Pokud k tomuto přičtu 9 l nádrž a to jsem se dočetl, že to žere pod plynem i skoro 11l / 100km. Dale musím zmínit časté výměny oleje (po 1000km dost černý) a to ještě musíte připočítat úbytek oleje během ježdění. Ovšem králem toho všeho je maximální rychlost. Už někdy v 80-85 hledám 6tku a když to podržím až do doby kdy mi ventily začnou skákat po předním blatníku a sklopím hlavu dostaví se takový šok, div sedím ještě v sedle. Na tachometru svítí číslovka 140 a mám na mysli kilometrů v hodině. Ano tak to je docela tečka když na 640 jsem upaloval 150 a byla tam rezerva.

Nechci tu hanět svou mašinu i když předpokládám, že plno lidí již v půlce předchozího odstavce to vzdalo dočítat. Takhle se to zdá lidem, kteří neví o co tady kráčí. Vezmu to ještě jednou a třeba to bude patrnější.

Bordel je oproti B6 nádhera. Plive to neslýchané řachy a děsí to okolí. Nestane se, že když jedu nad 100km/h bych neslyšel svůj zvuk. Stačí aby motor bublal na volnoběh a je to radost poslouchat natož pokud prudce přidáte plyn. to hraničí s malými petardami. 9l ? není to zrovna hodně, ale ruku na srdce kolik benzínek potkáte když křižujete krajinou. Na každém metru. Navíc (pravděpodobně to mam moc nové a jezdím plíseň) jsem se se spotřebou nedostal přes 6 l a to vychází na 105-115 km do rezervy. Co ta maximálka ? Předemnou to měl frajér a nacpal tam dopředu o zub menší a dozadu o 4 zuby větší ozubený kola. Výsledek? jednička je použitelná v podstatě jen s velkým citem na dvojku při prudším přidání plynu to taky slušně uhání po zádech (bavím se o pozici jezdce, kdy mu ruce jdou do strany a né dopředu ..;) ). Doplním sem snad ještě zbytek údajů. Hmotnost je asi 140kg s palivem atd. V praxi se to nedá srovnat s jinou motorkou (myslím krom endura či motárda) obratný lehký ... Brzdy jsou parádní a svítí na nich značka Brembo. Podvozek překvapivě krom toho, že vyžehlí absolutně všechno, tak po chvíli ježdění je od něj solidní odezva a možná bych se nebál tvrdit (podobně jako někdo tady) : opravdu vás nevyděsí pokud vám klouzne kolo. Takže sečteno podtrženo na silnici se chová dokonale. Nějakou tu polňačku jsem si střihl taky, ale jsem nováček co se terénu týká. Jel jsem na yzf 250 a pocit jsem měl dost podobný. Ano má to nějaké to kilo navíc. Krom toho mi to přišlo téměř stejné. Pravděpodobně bych se nějakých rozdílů dopídil až při větší extrému.

Tahle mašina mě hrozně baví... Když jdu do garáže mám úsměv na tváři a úsměv nezmizí ani během jízdy a dokonce ani když uklízím z5. Těším se na každou jízdu a je jedno jestli bude po silnici nebo mimo. Je jedno jestli bude okreskama nebo městem. Tak to má být. Miluju ji

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
alexa7
alexa7 napsal 10.09.13 v 19:59

Ahoj , ja som mal 625 SXC. Bola to moja prvá ozajstná motorka po rokoch. Oproti LC4 máš keihim karburátor , je podstatne ostrejšia a myslím aj lahšia. Bola to moja jediná motorka, ktorú som kupil
ako uplne novú a spomínam na nu len v dobrom. Určite by som na tvojom mieste jazdil nejaké tie SM okruhy.
Uži si ju

Fany07
Fany07 napsal 10.09.13 v 18:33

Moc hezká

Machy07
Machy07 napsal 06.09.13 v 21:07 10b.

Dobře popsané, a krásná Káťa

Více komentářů



TOPlist