PROFIL MOTORKY

Harley Davidson FXSTB Night Train (2007)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník zzpol
Vloženo 16.6.2013
Aktualizováno 7.2.2020
Zobrazeno 9 513x
HODNOCENÍ PROFILU OD 14 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9

Popis motorky


Byl jsem se podívat loni na TT Isle of Man a mezi mnoha motocykly stál v přístavní uličce Ramsey ´Night Train´ na kterém jsem mohl nechat oči a bylo rozhodnuto

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:Harley-Davidson Hradec Králové (Hr - Koupi jsem sjednal s p.Markem Červeným (Hořice 300 zatáček GH). Max. spokojenost. Bezproblémový prodej vč. formalit ohledně převodu motocyklu zahrnující odhlášení a převod na nového vlastníka. Jako dárek jsem dostal H-D batoh, katalog náhr.dílů 2013 a občerstvení v den výročí hradeckého H-D dealera. Telefonicky jsem se mohl spojil s předchozím majitelem a vše si ohledně motocyklu mohl ověřit.

Výška jezdce: 189 cm

První dojmy - První dojmy proběli u plzeňského H-D dealera loni na podzimní předváděcí akci, kdy jsem si mohl díky laskavosti p.Koláře vyzkoušet hned tři H-D ( Dyna, Sportster, Softail ) znichž tehdy až jeho ´Cross Bones´ mě potvrdil že klasický motor H-D s vyvažováním v softailovém rámu při přeřazení z 2. na 3. na horizontu je přesně to při čem se mi staví chlupy na předloktí:-) a můžu potvrdit, že je tomu tak dosud i na ´Night Trainu´

Motorku bych doporučil pro - Důvodem pro to že jsem se rozhodl napsat uvedený článek je to, že chci poděkovat všem Těm co píší podobné články, kteří pomohli i mě k výběru toho motocyklu. Protože dřív nebo později stejně všichni budou mít H-D :-)

Doplňky na motorce - Na motocyklu jsou širší, stejně zalomená řidítka jako původní a neznačkové kožené brašny. Laděné výfuky se z důvodu nehomologace pro cesty do zahraničí
nedoporučují takže k jejich výměně nedojde. Zvukový projev homologovaného ´Night Traina´ ale také není špatný.

Recenze

H-D jsem registroval od 70.let spolu s filmy ´Modrá Elektra Glide´ až po ´Harley Davidso & Marlboro Man´ v letech 90-tých. Stejně tak jsem se ve snech ztotožňoval s jejich hrdiny. Kdyby mi ale někdo řekl že si někdy budu moci sednout za jeho řidítka tak se lehce pousměju... život ale přináší různá překvapení.
Jak jsem psal v úvodu, moji volbu ovlivnil Isle of Man

















Podstatnou část mládí mi byl velkým vzorem Jiří Churavý jehož neskutečnou dynamiku jízdy jsem se snažil jako junior v motocrossu později napodobovat ale neměl jsem tolik vůle a tak na značnou část života jsem na motocykly zanevřel a vše prodal. Dnes je ale vše jinak.
Tento motocykl mám hlavně k zábavě a odreagování o víkendu.

















Moje zkušenosti jsou proto s ´Night Trainem´ následující:
- motorka je při maniplaci na místě díky hmotnosti dost neobratná a je s tím třeba
počítat i když včera byla na 200m Sprintu v Žihli paní jako pastelka, co si sama
troufla na bílého ´Heritage´
- přestože brzdy fungují velmi dobře dochází k delší brzdné dráze a při
intenzivním brždění oběma brzdami půjde zadní kolo nekompromisně do smyku
a pocitově nezbývá nic jiného než přestat brzdit!!!
- rychlé projíždění zatáček v náklonu je možné je-li dobrý odhad rychlosti díky
najetí trasy, sedí dobře a i na šotolině při výjezdu pod plynem se srovná, není-li
ale už pozdě
- nepociťuji žádné problémy s ovladatelností za jízdy (189cm), jen jsem původní
řídítka ve stylu ´dragster´ řešil nákupem širších zalomených přímo v Hradci po
zkušenostech v Plzni, i když původní jsou hezčí. Původní majitel (170cm) na nich
odjel 6 let a ramena byl prý jeden z důvodů proč si jako další H-D koupil
´Roada´
- motor jede moc, původní majitel s ním jel prý i 200, mě při 140 odpochovovala
přilba ´Marushin´ díky unavenému pérku na zapínání z hlavy tak, že mi zůstaly
nasazeny i motocrossové brýle a řekla mi to až přítelkyně co mi helmu přinesla
ať je nehledám, že je mám na hlavě
- spolujezdec si na sedle ´Badlander´ asi moc neužije ale pro dlouhé cestování
jsem si ´Night Traina´ nepořizoval
- úložný prostor vyřešil původní majitel koženými brašnani které jsou pro mě plně
dostačující ale po deštích jako letos je nutné kůži vysušit a naimpregnovat,
jinak začně plesnivět
- spotřebu odhaduji na 5 - 6 litrů dle způsobu jízdy
- poruchy budu řešit s H-D dealerem Hradec, koupě proběhla po
provedení servisních prací po 32000
- motorka se cítí nejlépe na dobrém povrchu, je stabilní i za prudkého deště ale
je nutno počítat že ochrana je nulová, kvalitní nepromokavá obuv je nutná
- ve městě je nutno často kontrolovat indikaci zařazení neutrálu stejně jako 6-ky na
rovných úsecích
- mám motocykl na vyjížďky do 100km, jinak převážím motocykl na skládacím a
zároveň sklápěcím přívěsu anglické výroby, takže k cestování nemohu sdělit
mnoho zkušeností jen to, že jsem si na základě zkušeností kamarádů
resp. situací kdy Ty vidíš ale nejsi viděn, pro delší a také noční jízdy jsem si
pořídil reflexní ´professional workwear´ bundu a kalhoty z nepromokavého
materiálu, což se mi letos velice osvědčilo

Věřím že se ještě na TT vrátím ale tentokrát s ´ Night Trainem´







S pozdravem

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Freshblack
Freshblack napsal 05.01.17 v 14:11

Moc hezká holka

Freshblack
Freshblack napsal 05.01.17 v 13:58

Moc hezká holka

Freshblack
Freshblack napsal 05.01.17 v 13:57 10b.

Moc hezká holka

j.anthony
j.anthony napsal 30.08.16 v 23:00 10b.

Čárli.
Čárli. napsal 25.12.15 v 11:50 10b.

a skvělý cestopis se super údaji o cenách a ubytování. Díky moc

Více komentářů



TOPlist