Podle mě, když se někdo podívá na motorku, tak většinou hned pozná, o jaký jde objem. Ale u téhle „dvacky“ to zas tak jistý nebude... Mohlo by jít klidně o dvěpade, ne?
První dojmy - Když jsem se poprvé vynoupnul za řidítka téhle potvůrky, byl jsem jak v sedmém nebi - posed jak na supersportu a vůbec všechno se tvářilo jako na dospělý motorce. Budíky, páčky, řidítka, no prostě nádhera. Dravost a mohutnost tomu všemu dodávají i zrcátka umístěná na přední masce. Startuju a užívám si brblavého zvuku deroucího se z výfuku.
Motorku bych doporučil pro - začátečníci 16let
Recenze
Jak na přístrojovce přibývaly kilometry, začal jsem si s Yamahou notovat, kam jsem jí poslal, tam jela a bez odmlouvání... Co mi ale nedalo spát, byla maximálka. Stačí se správně zapasovat za štítek a vzít za plyn co to dá. Pak se dostanete na hranici 134 km/h. Dál ani ťuk, protože vám do jízdy začne kecat omezovač. Co mě mile překvapilo, byly brzdy. Stačilo si jen „brnknout“ a bylo mi jasný, že zabrzdím na metr přesně.
Plusy
+ Mohutnost a dravost kapotáže
+ Zrcátka na přední masce
+ Digitální budíky a design
+ Široká kola a vynikající brzdy
+ Nulové vibrace
Minusy
- Plastová kapotáž nádrže
- Omezovač otáček
- Bolení rukou a za krkem z agresivní pozice
- Nehezký držák značky
To vypadá hodně dobře
u těchto typu motocyklu bych nepoznal rozdíl mezi 125 a 900 , je to stejně zakryté každopádně vypadá super tak hodně km ve zdraví , opatrně s plynem , za 10b
Nejhezčí japonská osminka! Chlapci s Iwaty nedělaji žádná šidítka a jdou do toho naplno i u malorážek!
Tohle je prostě supersport od pohledu a žáný kinder bike,jako CBR.At slouží!
super mašina jediné co mě na nic vadí je ten originální držák spz ale to je maličkost jinak vážně super mašina. Přeji hodně šťastných kilometrů