Tato motorka byla upravena Plzeňskou firmou Desig for individuality. Je to děsnej ďábel . První dojmy byly zajímavé a nezapomenutelné, jelikož jsem do té doby dráždil CBR 900rr, ale ihned jsem se zamiloval do pohody a zvuku zuřivého V2.
Motorka koupena od FIRMA:EuroCycles (Vítězov) - Bezva chlapíci
První dojmy - První dojmy byly zajímavé, jelikož jsem do té doby dráždil Hondu CBR 900rr, ale ihned jsem se zamiloval do pohody a zvuku zuřivého dvouválce. Rozhodl jsem se, že si chci užívat jízdy kdy alespoň budu vědět kudy jsem jel a jaká je kolem mě krajina :-).
Motorku bych doporučil pro - Pro všechny pohodáře co se rádi kochaj a jsou v pohodě
Doplňky na motorce - 240" pneu v zadu, a mnoho dalších drobných úprav
Recenze
Volba tohoto stroje vyšla tak nějak z klidnějšího stylu života. Pro Introše jsem se rozhodl proto, že má velice dobrou pověst z hlediska výkonu a životnosti. Po všech pinckách a Simsonech jsem za svoji první opravdovou motorku považoval Jawu 350 Californian, ve které jsem už tenkrát viděl choppera a zažili jsme spolu opravdu hodně hezkých okamžiků. Jezdil jsem na ni od svých 16ti do asi 19ti let. Přišlo první auto a bylo to zase něco jiného, ale vždycky když přišlo jaro a viděl jsem kluky, kteří kolem mě jezdí na mašinách, nebo jsem jen zaslechl ten zvuk, tak mě to začalo brát přímo u srdce.
S první stálou prací jsem začal šetřit a pořídil jsem si Hondu CBR 600. Byl to nádherný pocit a zároveň jsem poznával jak se člověk cítí na opravdový mašině , kterou jsem do té doby znal pouze jen z dohledu. Vše začalo vlastně na novo, nová technika jízdy a hlavně velký respekt k síle.
Samozřejmě po čase přišel pocit touhy po silnějším stroji a přišla řada na CBR 900rr (fároš). To už byla opravdu jiná a moc jsem si ji užíval, je pravda, že s tou silou přišlo i mnoho okamžiků kdy jsem měl takzvaně namále a musel jsem se naučit ovládat jak silný stroj tak i tu obrovskou chuť brát za plyn. Nastalo období rodiny a bydlení což člověku vezme nemálo času a samozřejmě to něco stojí. Fároše jsem obětoval na úkor blaha rodiny a i když to nebylo příjemné, tak to bylo určitě správné. Opět jsem trpěl každé jaro i léto a trpělivě doufal, že jednou přijde ten den a v garáži bude něco lepšího než skútr na ryby.
Když ten den přišel, už jsem měl více méně jasno a rozhodnutí padlo na Introše 14tku. Prostě jsem si řekl, že rychlosti jsem si užil už dost a nastal čas na poslouchání burácení silného dvouválce, leštění chromů a kochání se při jízdě krajinou. S volbou Introše jsem opravdu spokojený a jako parťák na cestách mě nikdy nezklamal. Je to srdcovka a jako důkaz je i jeho pořízení: Ráno jsem ho nalezl na inzerci, absolvování jízdy do Kolína a večer sem už leštil. Prodejce říkal, že jsem volal krátce po tom, co inzerát vložil .
Na závěr bych chtěl tímto poděkovat Luďkovi Pujmanovi, který provedl veškeré úpravy téhle krásky (http://www.d4i.wz.cz/) a přeji mu hodně štěstí.
Přes zimu jsem doplnil mášu o chladiče Bartcycles, přední klín pod motor a tlumiče Bitubo (neuvěřitelný rozdíl v jízdních vlastnostech, jsou drahé, ale špica)
Tipy pro Intruderáky:
Něco o VS 1400 ZDE
Mnoho rad a zkušeností (www.k1400.cz)
Doplňky: www.ezc.cz
Doplňky: www.thunderbike.de
Zdravím všechny motorkáře a přeju všem sezóny bez trablů,
Marcel
12.9. 2013 - tak dnes si Vetřelec našel svého nového pána, tak hodně šťastných kilometrů. Koupil sem GSA nevim proč, ale udělal sem to.
Tak nový majitel je prý velice spokojen a moc se těší na novou sezónu, tak mu přeji mnoho šťastných kilometrů.
Nádherný kousek 10b
krasa
opravdu krasavec přeji Ti hodně šťastných km. a pohodu na cestách jasných 10b.
moc povedená