Byla mi dodána v krabici. A neustále jsem z ní tvořil nový a nový stroj. Takové kladivo, kdy člověk cítí každý pohyb pístu. Na brumlání, pro jízdu bylo třeba ,,pár" ůprav.
Recenze
Koupil jsem ji, v krabici. Klasický dovoz bouračka. Postupně jsem ji upravoval a spravoval. Byly doby kdy jsem jel na sraz do Krnova bez funkční brzdy. Přední nebyla a zadní chyběl komplet díl se stupačkou ) .Jednu dobu než jsem sehnal kotouče na předek jsem jezdil bez, opatrně. viz foto
Výlety nabývaly na vzdálenosti, Makarská riviéra ,ostrov Brač a samozřejmě období moto srazů. Čím dál více mě lákalo jet někam dál a čím dál více mi chyběl komfort a aspoň čátečný pocit důvěry a bezpečí. Tak přišly na řadu do předu dva kotouče z VTR zrzdiče z CBR, kolo z Varadera, vidle z VT 750 C2, zadní brzda z nějaké Kawy, prosklená spojka, výfuky Laser karosářské ůpravy. Chvíli to zabralo, ale čas nezastavíš. Chtělo to něco jezdící, brzdící, fungující,a pohodlné. porkačování příště...Abych nezapoměl, udělal jsem si klín, díky světlé výšce jsem na každém srazu vyryl první brázdu U jedné verze jsem měl klíček zapalování v nádrži, to pak nahrdil letecký uzávěr. V poslední verzi jsem použil jako zadní brzdu nádobku z přední brzdy. Na předkopu byla našroubovaná nádobka a stupačka byla skrze. Trochu jsem c skrátil sedlo a protáhl nádrž, chtěl jsem at plynule přechází do těch podsedláků. Taky jsem vyrobil držák zadniho blatníku, origo trubky se mi moc nelíbily. Nechal nachromovat zadní kyvku, dal panceřové hadičky, z předního blatníku udělal ,,lizák" taky jsem tahal celou elektriku vnitřkem řídítek a...a...no a pak jsem ji prodal. Koupil GSX ale to už je jiný příběh.
To je stroj...
Krásný Introuš
Pohodu v sedle a čistou stopu po celou sezonu...
Posílám 10-ku
cus draku mas jedinecny kousek dost se ti to podarili chtel jsem tez 14 ale naskytl se mi kup 8kila tak sem sel i po tom ale dobudoucna si poridim i 14ku tak at ti to lita a hlavne bez nehod davam ti za 10bodu cus
Všem děkuji za chválu. Tu spojku mám asi vyfocenou jen z té jedné fotky. Probíhalo to následovně. Uřezal jsem část kártru, nechal vysoustružit stejný půměr s vnitřním závitem a vnitřním dorazem.To navařil na ten kártr. V něm byla drážka pro ,,O" kroužek, na to jsem položil sklo (speciální kalené) a velkou korunkovou matkou jsem ho dotáhl zevnitř na ten vnitřní doraz. Ani nekápla. Vypadalo to celkem dobře- motorku už jsem dávno prodal, co vím tak jezdila po Prostějovsku.
Super! Ta prosklená spojka je fakt machrovina.