Na začátek docela silná motorka, ale nějaké zkušenosti mám ze silnice a něco z horských kol.
První dojmy - První dojem je, že to ku..a jede. Neuměl jsem si to ani představit.
Recenze
Zatím jsem na ní jezdil párkrát, musím si ji vyšlechtit k obrazu svému.
Motor má novou kliku s ojnicí origo Yamaha, ložiska a píst Wiseco najeto 10-15mth, všechny těsnění a gufera.
Nic neteče, neprosakuje. Nová svíčka NGK. Startuje na první šlápnutí studený i za tepla.
Spojka je tam nová asi 5mth.(lamely+plechy+pružinky)
Řetězovka je teprve z jedné třetiny našponovaná.
Přepáčko je absolutně bez vůle a mám k tomu ještě nachystané nové čepy.
Vidlice je dělaná před třemi týdny, origo Kayaba gufera i olej KYB, dodal jsem tam odvzdušňovací ventilky.
Centrál je dofouknutý dusíkem.
Kola nejsou křivé ani pobouchané, ani rovnané.
V předním nové ložiska + prachovky, do zadního je mám koupené, ale zatím nejsou potřeba měnit.
Koupil jsem nové kotouče Delta a destičky Bendix.
Brzdovku samo novou.
Ještě se mi zdálo, že nějak špatně chodí přední brzda, tak jsem tam dal nové těsnění a prachovky na pístky.
Z doplňků je tam spojková páčka Zeta,řídítka Rental. Teď tam dávám závaží na zapalko od Steahly. Fungl nové plasty mimo předního blatníku.
Pneu zadní Dunlop asi 80% a přední Mitas asi 90%.
Sakra, když to takhle píšu ani to nechci počítat kolik jsem do toho nacpal.
Bohužel na to co jezdíme, enduro, pole-louky je tahle motorka moc rychlá a hlučná.
No a teď ten rok 98. Myslím, že u crossky je stav důležitější než rok výroby.
Olej měním po šesti hodinách a filtr peru po každé jízdě.
Používám Motorex do benzínu a motoru.
Motorka nebyla nikdy závodně jetá, nejsou ošlehané vidle a stupačky vykloktané.
zábavička jak sviň přeji vela mth