Podle mě zcela nedoceněná motorka ! Ovšem chápu že nemusí každému sednout.
První dojmy - Trochu histerickej projev motoru. Musí se to točit jak píchlý prase, ale pak to i upaluje. Ovšem ve dvou a s 3kuframa to rychle zastavit to je docela adrenalín :-)
Motorku bych doporučil pro - Pro lidičky co nechcou vyhazovat při pořizování stroje fůry peněz a chcou cestovat. Dále pro hobíky co chcou lítat po okolí, hlavně po státovkách, rozbitejch silnicích, polní cesty, až necesty. Přes les KLE přejede taky ale se 192kg pohotovostní už to podle mě není zábava!
Doplňky na motorce - Nosič postraních kufrů, a topcace.
Recenze
Motorku jsem pořídíl jako alternativu na ježdění ve dvou s babou, páč na supersport se docela blbě dává ve dvou stan, karimatka, spacáky a td.
Měl jsem obavy zda to ten malej řadovej dvouválec zvládne a musím před ním smeknout. Plně naloženej a ve dvou, navíc vážím 115kg to myslím zvládl na jedničku. Nebyl problém takto naloženej udržovat rychlost dle GPS 150km/h když člověk spěchal. Ale ovšem motor si za podanej výkon drobet pápnul bral si při takovejchhle extrémech i 8l. Ovšem když se drobet ubralo jezdil za 5-6l.
Po zkušenostech s několika 1válcovými endury pro mě jako doplňující motorka na cestování ve dvou a s bagáží paráda, navíc oproti 1válcům naprosto bez vybrací. Další překvapení bylo dobře fungující origo štítek, proti dešti a větru naprosto zvládal. Nebylo potřeba podle mě turistickýho (mám 192cm) V podstatě když vzpomenu na moje bývalé BMW GS řekl bych že mu kle dalo pěkně na frak. Jasně Brambora byl mega parník a dalo s ním jet po dálnici třeba 180km/h ovšem KLE odvedlo stejnou práci za třetinový pořizovací náklady a navíc přidalo bonus občasných výletů na pole a do lesa. Nebylo tak obratný jak 1v 650ky ale dalo se to s tím. A z bláta bych rozhodně radši tahal KLE než GS
výborná motorka na rozbitý státovky a když se to klikatilo ještě lépe! Mínus a to docela velký brzdy. Jednokotouč ve předu nestíhá a musí se na to myslet!
Dále bych ještě srovnal s Transalpem má kamarád. KLE mě příde o hodně obratnější a výkonově a rychlostně naprosto vyrovnaný. Jediná nevýhoda je malá nádrž. V ČR to není problém po 180km tankovat, ale do Rumuska bych přibalil asi kanystr No a Transalp jednoznačně vyhrává se svýma 2kotouči ve předu!
Bohužel jsem chtěl zkusit motárda tak šlo KLE z domu. Ale zanechalo ve mě kladný vzpomínky!
Super, kámoš taky ma tuto japonku a spokojenost
pěkný kus
pĚKNÁ, 10 BODŮ.
Kdybych měl v roce 1998 větší přehled o motorkách, určitě bych pořídil raději starší KLE než novou Cagivu Canyona. Cagiva má sice atraktivnější vzhled, ale spolehlivost je nesrovnatelná. Jinak taky souhlasím - nedoceněná motorka.
Od spodu Tranďak líp jinak to jede stejně podle mejch zkušeností je kle o dost hbytější. U mě teda kle na frak Báwu dalo páč za třetinovou cenu udělalo to samí něco i líp ovšem něco i hůř. A určitě na něj celkově vzpomínám líp než na hovadský drahý GS! Jedině na dovču typu Chorvatsko ve dvo to by BMW bylo lepší! Ale protože sem dycky hledal něco na čem by šlo ject i do bordelu určo je to univerzálnější!
Je jasný že 100 lidí 100 názorů, ale jen můj je ten pravej a zprávnej