Super motorka, se super spotřebou..
První dojmy - Byla to první motorka na které jsem se naučil jezdit, dělat všecky opravy a údržbu. Držení volnoběhu na křižovatkách když je ucpaná tryska, řazení, brždění, startování atd. Při jízdě doprovází motor pískání převodovky a nejlepší jsou pohledy lidí na tento "peklostroj".
Recenze
Stadion ležel dlouho rozdělaný v garáži a čekal, až na něj přijde čas. Jenže čas plynul a nikomu se do něj nechtělo. No pak jsem si začal dělat řidičák a abych měl na čem jezdit, tak jsem se do něj pustil. Broušení a zas jen broušení. Toto byla nejhorší práca, ještě že je to už za mnů. Barvu jsem si nechal namíchat podle originálu a v prodejně jsem si ještě pěkně povykládal s vedoucím o Stadionech.
Stadion je super přibližovadlo, za kterým se všichni otáčejí. No nejvíc mě dokázalo překvapit, že hodně lidí kolem mého věku neví, jak se na Stadionu řadí a brzdí zadní brzdou :D . Největší problém jim dělá, když jej mají uvést do chodu... to jen tak nikdo nedokáže, spíš nikdo :) . Dlouhé cesty mu problém vůbec nedělají, byl jsem s ním už 2x na Slovensku. Vytáhl jsem z něj zatim maximálně 70km/h a spotřeba je víc než lahodná - 1,9L při stále plném plynu.
Jízdní vlastnosti by mohly být lepší, hlavně brzdy... Výkon motoru by taky mohl byt lepší, ale fechtly mě nikdy neujedou a do kopce jim dokonce ujíždím :D .
Parádní!!
Zvykneš si na to ikdyž tobě se to krůtilo fakt neskutečně, dokonce si to pak i nastartoval
To číslo je jasné... Jenom mu domluv aby se tak nekroutil, sednout na to z nové japonské dvácy je utrpení nad utrpení