PROFIL MOTORKY

Jawa Stadion S22 (1961)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Komančos
Vloženo 12.7.2019
Aktualizováno 12.7.2019
Zobrazeno 969x
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Pohodovej stroj co dokáže překvapit.

Více fotografii

První dojmy - Byla to moje první motorka takže dojmy dost dobrý. Sžíval jsem se s ním celkem dobře.

Motorku bych doporučil pro - Pro lidi co mají rádi poctivou techniku let minulých a mají nějakou tu zručnost.

Doplňky na motorce - Zvoneček.

Recenze

Stadion koupen někdy v roce 2007 za 3000 Kč od prvního majitele ve velmi zajímavé barevné kombinaci - viz akční foto s dvouma pasažérama. Jezdilo se s nim jen tak na chatě, pro pivko a po zahradě kde pravidelně porážel pincky. Po chvilce mého vlastnictví dostal další nevídaný štětkolak který se mi doteď líbí a i z důvodu jisté nostalgie zůstane. Ze začátku byly různý problémy, karburátor "vajíčko" nebyl zrovna příklad dobré funkčnosti a tak se sehnal původní S22 karbec se kterým to hnedka líp startuje a jede. Proběhla GO motoru, natáhnutí nové el. instalace která ale doteď není dodělaná, výměna nějakých lanek, vyčištění, namazání a seřízení všeho možného i nemožného, nové přední pružiny a gumové vložky, nové brzdové obložení - dávejte si na ten šunt pozor, bez nutného zbroušení nesedí..., nové pneu, korková spojka rychle odešla tak se dala s ferodo obložením a v pohodě. Jezdí se docela často, většinou trasa cca 25 km při průměrné rychlosti kolem 35 Km/h. Spotřeba minimální, rychlost na rovince bez problémů 48 Km/h, z kopce se jednou udělalo 64... Ale to už moc nedoporučuju už kvuli dvourychlostní převodovce. V kopci se dá přišlápnout, vyjede snad všude a všechno, obří kola jsou na naše fajnové silnice ideální. Ani hluboké brody, bahno a kamenité cesty nedělají problém. Vzhledem k velmi nízké váze (48 kg) se s ním nádherně manipuluje. Řadí se na řidítkách otočnou rukojetí, no, nic na sportovní jízdu to neni. Dvojka de dost často přes zuby, ideální je z jedničky hodit neutrál, počkat až klesnou otáčky a pak dát za 2, jenže to třeba v kopci a ještě nedejbože v Praze na křižovatce uplně nejde. Jinak když se rozjede tak se jen tak nezastaví, dvojka bere všechno. Brzdy nic moc, malinký bubnový, ale stačej. Pérování je bez tlumičů, jen pružinové takže je to jako na trampolíně, výkon světel jako hřbitovní svíčka, no prostě pro stejný blázny jako já. Nejdelší trasa byla cca 80 kilometrů. Když se vše vychytá a vyladí chytá na první šlápnutí i po dlouhý době stání a jezdí spolehlivě. Je to takovej mazlík na kterym je každá jízda zážitek.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Bond33
Bond33 napsal 15.07.19 v 21:04 10b.

Měl jsem stejný, první moje moto v roce 1983 dostal nástřik olivově zelená jako staré Harleye a přezdívku Harley . Jediné problémy byly s magnetem, furt se střihal klínek na hřídeli a tak se posunoval předstih, ty prdy do karburátoru, nebo výfuku, tomu dodávaly punc výjimečnosti .

Sob78
Sob78 napsal 15.07.19 v 17:00 10b.

Popis jízdních vlastností sedí perfektně Ať ti dělá radost roky a roky

Targus
Targus napsal 13.07.19 v 09:26 10b.

Těmito "kozími dechy" jsem kdysi těžce pohrdal, neb měly "občas" pedály a vůbec byly v mých představách zcela nevhodným doplňkem k okouzlování mladých dam vyskytujících se v mém okolí.
Deset dávám ze dvou důvodů:
1/ vychytaná barevná kombinace
2/ věta, tohle monstrum může překvapit

Ano, soužití s těmito stroji vyžaduje býti neustále ve střehu!!!

A člověk tak nějak nemá čas zlenivět a zestárnout.
)

Více komentářů



TOPlist