Další krok ze silnice do terénu.
Výška jezdce: 180 cm
První dojmy - Univerzální stroj. Doma je jak na silnici, tak v terénu. Při správné údržbě držák! Motorka splnila mé očekávání, ale život jde dál. Chce to něco lehčího.
Recenze
Dnes přivezena ze vstupní lékařské prohlídky.
Zatím najeto 20 km.
Dosud jsem jezdil Kawasaki KLR650 a pokud jsem chtěl vhodnější motorku do terénu ale i na silnici, aby měla min. 600 ccm, nebyla jiná volba.
KTM LC4 enduro má nádrž na 18 l. Do terénu to moc velká výhoda není.
Namontováno hydraulické ovládání spojky Magura.
Obuto do pneumatik Michelin S12.
14.1.2012 najeto asi 150 km
Navzájem se seznamujeme a ujišťuji rozdíly oproti KLRku.
Největší změna: LC4 řádově lepší podvozek do terénu. Je to úplně něco jiného!
A druhý podstatný rozdíl: Váha! Podle TP je LC4 lehčí přesně o 30 kg. V terénu, ale i v manipulaci na místě je to sakra znát!
Jirko novej přírustek?
Jirko, ať vám to jezdí. Pěkně si to s Barborkou užijte
Ať ti slouží Jirko pěkná mašina