Super motorka, super výkon, pěkná spotřeba kolem 5l/100km, zatím dobrá volba.
Recenze
Tento motocykl na naší scéně sice není ničím ojedinělým,ale rozhodně není vidět tak často jako Bandit a spol.A hlavně verze S není zrovna běžná na všech srazech.Vyráběla se v letech 1999 - 2004,z toho polokapotovaná verze 2001-2004.
Mezi jeho hlavní přednosti patří bezesporu vzhled.Tahle motorka je prostě krásná a ta polokapotáž s čirým světlem se opravdu povedla.Krasný příklad toho jak se dá z celkem nudnýho naháče udělat nádhernej cesťák.Vypadá pohodlně - je pohodlná.Posed je další předností.Rozumě prostorné sedadlo poskytuje dobré sezení.Je ale trochu tužší a prdel začíná bolet trochu dřív,ale stačí na minutu sesednout a jede se dál.Nejlepší je poloha řidítek,konečně něco pro mě.Jsou pěkně turisticky vysoko a také jsou příjemě široké.Stupačky by mohly být pro mě trchu více v předu a níž,ale to už si vymejšlim.Další plus je rozumný prostor pod sedadlem.Svačina a několik drobností se tam určitě vejde.Človek nemusí kvuli každý blbosti brát tankvak nebo baťoh.
Motor pochází původně z modelu Zephyr 750,takže žádnej nováček,ale starej ostřílenej pochoďák dvouventil.To ale neznamená že je špatný pravě naopak.Navíc byl i trochu z modernizován.Pro výletní účely je přímo ideální.Abych to upřesnil - 738ccm,56kw/76koní při 9500,63 Nm/7000.Navíc je tady i závan moderní techniky v podobě snímače polohy škrtící klapky - K-tric. Řekl bych že reakce na přidání plynu je opravdu ochotnější než u mých předchozích motorek. Výhoda motoru je,že se nemusí točit.Nechá se rozjet už od 2000 ot..Od 3500 přichází příjemná dynamika a táhne lineárně. Slušně táhne i ve vysokých otáčkách - kolem 8mi tisíc.Rozhodně se nedá říct že by ve vyšších otáčkách uvadal.Na druhou stranu je třeba říct že v té uplné špičce přeci jenom postrádá vrchol. Při běžné jízdě 3000 - 5500 otáček má človek pod plynem rozumnou výkonovou rezervu. Startuje výborně - studená i teplá. Převodovka řadí lehce, dobře se hledá neutrál.Je pouze 5ti stupňová ale 5 není přehnaně krátká takže na 100km/h točí asi 4400.Výhoda je že se nemusí tolik řadit,což koresponduje z houževnatou charakteristikou motoru.Ale přiznám se že i přesto bych 6tku uvítal.Ovšem nevýhoda kterou jsem zanamenal jsou určité vibrace ktaré nastupují kolem 5000 otáček:To je trochu nepříjemné při ustálené rychlosti už od 110km/h.Kolem 130 -140km/h se trochu ustálí.Nevím jestli je to problém jenom mého modelu nebo je to u všech.Ale není to nijak hrozný. Podvozek je další část motocyklu která je v kolonce plus.Ovladatelnost je bezproblémů.Překlápění z jedné strany na druhou a vodění do zatáček jde úplně lehce.Oproti GPZ 1100 která je asi o 35kg těžší je to obrovsý rozdíl.I manévrování na místě nebo otáčení někde na ulici je v pohodě.Smozřejmě že 230kg je taky někdy cejtit a tlačit bych to nechtěl,ale při jízdě je necítíte.
Ta motorka je nádherná, hned bych jí vyměnil
Přeju jen samou radost a šťastné kilometry.
Krnov tam se asi brzy přijedu na ZR-7S podívat
(na uchycení kufrů bych se rád podíval)
díky klucííí, do kufru dám, malý štěně i s pípou a chlazením..., nafukovací anduli, gril, spacák a stan... prostě pohoda.
Super to je phodlíčko co ? Kolik tam narveš mrtvých koček do těch kufrů ?
teda ty jsi ji oblíknul na pořádný cesty .Spoustu krásných a bezpečných km na cestách