Jde o klasický dvouválcový litrový suberbike. Dnes jsou v oblibě spíše čtyřválcové stroje, tak ji na silnici moc často nepotkáte, díky tomu v ní získáváte jistou jedinečnost a odlišíte se od ostatních.
První dojmy - První dojmy dobré, do ruky padla, teď už jen zaplácnout zbytek tří řádků. Aaaa Aaaa Aaaa
Recenze
Motorku jsem koupil až teď na jaře. Moc osobních zkušeností Vám proto teď nenabídnu. Věděl jsem ale do čeho jdu, tím pádem jsem i tušil co mohu od motorky čekat. Mé očekávání rozhodně nezklamala. Hned po prodeji jsem udělal klasický "poprodejní" servis a teď už jen jezdím.
Před tímto strojem jsem jezdil na aprilii RS 250 a Ducati 748. Po aprilii je znát, že mám pod sebou opravdu kus motorky. Oproti ducati je také trochu větší, ale s hmotností jsou na tom pocitově zhruba stejně. Jen do hodně utáhlích zatáček se 748 sklápěla díky kratšímu rozvoru lépe. S lehkostí RS 250 ji srovnávat nebudu. Tomu totiž nic konkurovat nemůže.
Motor jde krásně a zatím co jsem poznal to vypadá, že si budem rozumět - dvouválce jsou moje krevní skupina. Zátah z jakýchkoli otáček, velice pružně zrychlení, doprovázené kouzelným zvukem, který je zde navíc podpořen dvěma laděnými výfuky LeoVince.
Jak bude tepleji, tak se začne víc jezdit a dodám více postřehů, jak z běžného provozu, tak z jízdy po závodním kruhu.
Už jsem s VTR využil dvě akce a měl 6 jízd na Masarikově okruhu v Brně. Když jsem motorku koupil měl jsem obavy z hmotnosti. Není to drobek. Všechny obavy se rozplynuly po pár vyjížďkách a její chování na okruhu v zatáčkách mě nadchlo. Složit se dám kam budete chtít a když dobře trefíte výjezd ze zatáčky, vystřelíte rychleji než kdokoli jiný. Když jsem byl předjet na brzdách, v zatáčce nebyl problém se dotáhnout. Na brzdách a po delším ježdění na čas se přece jenom hmotnost projeví. Na ducati jsem v tempu z motorky tak unavený nebyl.
Její mínus je, že už je samozřejmě překonaná a to bylo cítit. V zatáčkách jsem se dotáhl na kohokoli, ale na rovinkách jsou 4-válce rychlejší. Na brzdách jsem byl též slabší, ale to bych část viny připsal i sobě, neměl jsem den a dělal chyby. Přesto moderní 4-válcové "litry" jsou o 30 kg lehčí a o 30 k silnější a kotouče jim svírají radiální třmeny. Když na takovém stroji nesedí nějaké "bačkora" bude jezdit lepší časy.
Pro toho kdo chce honit časy na okruhu jednoznačně 4-válec, ale člověk, který chce mít tuhle motorku jako univerzální, chce se skvěle povozit na charismatickém stroji, který je kus superbikové historie a ty časy nehrotí, je toto výborná volba.
Nádhernej kousek
Jediná Honda co bych bral...
Zdar pane koukám, že SP je ta prává volba pro tebe...jestli by sis chtěl vyměnit zkušenosti nebo jen pokecat o SP tak se koukni tady: http://www.sp-club.wbs.cz/
Krásná a laďáky super 10
Díky za pozitivní ohlasy a výborné hodnocení mé SP1