Italka, která tě pohltí nejdříve svým vzhledem a potom zvukem motoru...
Recenze
Byla to moje první velká motorka. Jak jsem ji viděl, musel jsem ji mít. Jezdilo se mi na ni moc dobře, fajn se sedělo, ale...ale nevyhovovala mi výška sedla. Ale i tak na ni rád vzpomínám, hlavně na první jízdu z obchodu, kdy jsem myslel, že ve 130km/h z ní uletím
Často zmiňované palivové mapy jsou vážně úžasná věc, hlavně pro takové strašpytle, jako jsem já. Na "Rain" skutečně máte jistotu, že se nebudete válet jen při trochu otočením plynu.
"Sport" jsem vyzkoušel až po 3000km, ten rozdíl je cítit i při volnoběhu... Motor se roztáčí snad už při myšlence, že za to vezmete.
Také mi přišlo, že po najížděných kilometrech se běh motoru zjemňuje, ale je to možná subjektivní dojem.
Jediné, co musím označit za stupiditu, je ukazatel rezervy. Než jsem přišel na to, jak nezůstat někde trčet na suchu na silnici, tak jsem se pěkně zpotil. To snad byli "vožralý", když to vymýšleli. (pro nezasvěcené: po rozsvícení rezervy, display neukazuje dojezd, naopak ujeté kilometry přibývají a vy si musíte pamatovat, kolik jste najeli minule, než se to zastavilo...)