Jawa 350/640 black steel s celokapotáží a litými koly
Recenze
Třistapadesátka. Na jednu stranu pořád stejná jako kejvačka nebo pérák, akorát to má pár novejch vychytávek. No přecejen po těch letech už většina problémů byla vychytaná, ale je to pořád ta stará dobrá třipade. Koupil sem jí mírně zanedbanou a po menším pádu, sám sem s ní taky šel párkrát k zemi. Potom sem dal všechno dopořádku. Například kyvka měla vymačkaný vložky, nebo původní majitel myslel, že když je řetěz celokrytej tak se na něj nemusí šáhnout. Takže když sem to viděl, tak sem byl docela nemile přkvapenej. Ono většina spotřebních dílů byla původních ještě z výroby(při cca 15000 najeto). Takže to vyšlo na pěknou hromádku pěněz než sem to předělal, abych to měl k obrazu svému. Po celkové opravě sem konečně už pár kilasů najel, ale pořád se mi zdálo, že ta moje motorka (i na 350) až příliš vibruje. Tak sem dal motor na Goučko. Tam mi repasovali kliku, válce byly zatim ještě v pořádku (bez drážky). Takže sem ušetřil ňákou korunu a nebudu muset znova zajíždět motor. Dál tam dám nový gumy (Savy MC7) a upravené koncovky od TK. Motor přichytim na silentbloky a doufám, že z něj nebude lejt olej a že se ty vibrace zmírní. Když ne, tak sem vyhodil zhruba 5tis.
Tak silentbloky opravdu pomohli, motorka je o poznání klidnější nebo to taky možná udělala ta repase kliky.
fakt je pěkná 10b
Vždycky mě naštve, když vidím Jawu naleštěnou víc, než mám já tu svoji
pěkná chlape.
zaslouží pochválit
jawa