Moje krásná nádhera. Mám s ní už nalítáno okolo 18 000 km a ještě mě nikdy nenechala ve štychu. Stačí na ni sednout a užívat si neskutečné pojezdy, protože přesně proto byla stvořena.
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Aprilia RS 125: Přemýšlel jsem také hodně o RSku, ale z důvodu mé malé zkušenosti s 2-taktními motocykly, jsem se rozhodl pro mého dnešního miláčka!
První dojmy - Paráda, hned první jízda byla něco neskutečného. Předtím jsem jezdil v autoškole pouze na Jawě a byla to pro mě velká změna. Samozřejmě jako správný mladý pako jsem vlastnil pitbike, ale tohle byl pro mě prostě stroj od Valeho.
Doplňky na motorce - Na motorce jsem pouze měnil SPZ držák, protože ten origo se mi opravdu vůbec nelíbil. Pak jsem si nalepil origo tankpad a reflexní proužky na kola.
Recenze
Tento stroj jsem si vybral (vysnil), když mi bylo 16 let. Díky mému taťkovi se mi tento sen splnil. Postupně mi zvědavost nedovolila a pozvolna jsem se začal vrtat, prozkoumávat a využívat všech jeho výhod. Pokusím se Vám teď shrnout některé moje poznatky.
Začnu-li brzdami, tak ty by mohly být určitě ostřejší. Když brzdím přední i zadní brzdou, lze skoro zastavit na místě, ale jakmile brzdím pouze přední tak je to docela špatné. O podvozku si myslím, že je nastaven na výbornou. Nikdy jsem neměl potřebu mít tvrdší či měkčí podvozek. Možná někdo by mohl namítat, že je moc měkce nastaven, ale to už asi závisí na hmotnosti a náročnosti jezdce. Motor chce udržovat ve vyšších otáčkách, protože jedině ve vyšších otáčkách reaguje okamžitě na pohyb plynové rukojeti.
Motorka se určitě nejlépe cítí mezi zatáčkami, kde na Vás většinou skoro nikdo nemá (teda pokud to není někde mezi kopci). Sama se pokládá do zatáček a stačí se pouze dívat tam, kam chcete jet. Samozřejmě hodně jako u všech motorek záleží na gumách. Na začátku jsem jezdil na Michelinech, se kterýma jsem se tak nějak naučil jezdit. Po Michelinech jsem zvolil Continentaly a zatím jsem absolutně spokojen. Mít nové gumy na moto je snad lepší než sex. ;)
Nějaké info z příručky:
-motor-čtyřdobý jednoválec
-objem-125ccm
-výkon-11kw(15koní)
-max. rychlost-119Km/h a více
tak můžem vyrazit! :D
je to kráska tak ať to lítá a určitě se někdy v KM potkáme
díky moc všem
Moc pěkná a do začátku ideální. Hlavně opatrně a kola pevně na zami
V tvém věku co jinýho si přát 10b fakt pěkná dváca 10b