Postupná láska k ní mě donutila k této výměně , i když na Monstříka budu vzpomínat v dobrém.
Výška jezdce: 185 cm
První dojmy - Nadšení
Recenze
Je to hravá, lehce ovladatelná motorka s super motorem( dvouventil krásně táhne odspodu a je k neutahání až do omezovače), krásně padá do zatáček, tam je nejvíc doma a vracáky jsou jedna báseň o čemž jsem se přesvědčil v Dolomitech :).No prostě je to pořádnej funbike a momentálně není motorka za kterou bych jí vyměnil.
Přidáno kryt spojky Rizoma, slidery na stupačky, karbonový lízátko na kyvku, padáky LSL, proužky na kola, tex.kryty nádržek ducati corse.
Sezóna 2011:
Přes zimu zakoupen, namontován výfuk 2v1 SC project, jiný kryt spojky Rizoma se stěhovala na Multistradu, programovatelná řídící jednotka Memjet, sport.filtr BMC, zakrytování podsedlovky a držák SPZ, náhrada serva výf. přívěry, aby nesvítila kontrolka diagnostiky. Změnil se průběh výkonu, táhne lépe, a má teď brutální zvuk hlavně ve městě to krásně rezonuje. Proběhl i křest na Ducati dni v Mostě,je to trochu delší okruh, ale i na HM si to lze pořádně užít, Přešel jsem z pneu značky AVON na Pirelli Diablo Rosso Corsa, i v Dolomitech, kde jsme to letos spíš odjezdili na vodě fungovali skvěle a zase se jen potvrdilo, že tato motorka je tam doma. Každá jízda je plná zábavy, ať už člověk za to tahá a nebo jede jen tak na kochačku.
Sezona 2012
Doplněno jen pár drobností jako polepy(pruh jako na Monsteru), tmavé zadní světlo, kryty směrovek, nový držák rz(bohužel ten starý neunesl sílu vibrací),tex. kryty nádržek Ducati Corse, dostal velký servis, nové přední desky.
Letos Ducati den bez problémů a teď máme před sebou pořádnou štreku WDW v Misanu.Tak WDW byla docela štreka 2700km, cesta domů v kuse 1150km byla taky zajímavá, pak že se nedá na HM cestovat :), v září ještě Brno, ale to už je na HM dost takže šlo spíše o to si zkusit brněnský okruh.
Po srnka tuningu se vrátilo pár origo dílů a přes zimu mě čeká lehká opravička. :( .
Za 2,5 sezony jsem najezdil 24 000km bez jediného problému. Takže už se jen tešit na novou sezonu, kdy mi bude dělat společnost Monstřík 600 mé drahé polovičky.
Sezona 2013
Vše opraveno vráceno do stavu jako na začátku 2012, navíc proběhl tuning spojky, Letos budu trávit hodně času s drahou polovičkou sedlající Monstříka 600.
Rok 2021
Motorka sloužila parádně, ikdyž už na ní nebylo tolik času. Naposledy dostala kompletní péči na jaře roku 2021. Kompletní servis včetně desma, kompletní nová spojka, řetězovka, gumy osvědčené lety Pirelli rosso corsa II a navíc kompletní servis tlumičů, ložisek v krku řízení atd. No byla jak nová. Ale co čert nechtěl, ikdyž jsem říkal, že nikdy nevyměním, jen za dvě motorky. Tak přeci jen na jaře 2022 musel Hyproš opustit mou garáž s najetými 42000 km a v perfektní kondici.
Co dodat: Nikdy mě nikde nenechal, užili jsme si spousty zábavy a za celou dobu jsem nemusel řešit žádnou velkou závadu. Nikdy nezapomenu a párkrát si zasteknu.
Hele okruh je to pěknej, ale řeknu upřímně na Hyprose to uz není, chybí výkon
Jak sis uzil Brno na tom? Prave se tam chystam
Jojo taky bych ho jednou chtel
Výbornej stroj a dobré čtení
hele docela to bylo v pohodě v 8:30 z Rimini v 21:30 Praha