Dovoz SRN, čtvrtý majitel, nalítáno 54 tisíc, originál stav.
Recenze
Moto mám od podzimu 2009, zatím jsme spolu najeli pár stovek km. Po přechodu z Jawek (250, 350) jsou první dojmy asi jako po přechodu z Jawy na Yamahu... ikdyž stará kývačka je srdcová záležitost. Ténéré = vysoká kobyla (mých 190cm se na ní pohodlně poskládá), do 90 km/h pohodlná jízda, maximálku nezkouším, platím hypotéku, živím rodinu a Ténére není supebike. Obutí Mitas 09 - v zatáčkách se trochu vlní, taky při silném protivětru lítá, off-road perfektní. Olej zatím nežere, v dohledné době výměna řetězovky a destiček. Problémy s prvním startováním po zimě (kdo nemá??). Více v létě 2010...to be continued...
pěkně zachovalá .. k tomu startovaní ti poradim.. stačí před každým delším stáním včas zastavit benzín a nechat jí spotřebovat všechen z karburátoru.. pak chytá na první otočení i po půlroční zimě řešil jsem ten samý problém
Pekna Co ty padaky, vis o nich neco, nejaky samodomo?
Dávám také za 10 ,ale dojem kazí plastový topcase. Ten já zrovna na endurech nemusím. Jinak nářez - super origo vzhled, ale držo to v takovém stavu jako tvoji předchůdci. TENERE si to určitě zaslouží.Ať ti dělá jenom radost.
Hodně kilometrůbez nehody za9
pěkná pěkná a hlavně držák a dost univerzální stroj at ti slouží