Po mem CX 500 přišel na řadu další V twin Silný zátah motoru, cestovně nastavený podvozek a vír v nádrži = ¨Ohnivá bouře¨
Recenze
VéTeRko jsem pořídil koncem roku 2002. Bylo lehce jeté ještě v záruce pořizované u nás v ČR. V té době jsem se rozhodoval mezi VFR a VTR. Jakmile jsem ji ale uviděl a projel se bylo rozhodnuto. Navíc byla v oranžové perleti cožnebývá Toto barevné provedení bylo původně určeno pro německy trh.
VéTeRko bylo již vybavené laďákama remus Grand Prix, ale přeci jen další úpravy proběhly - pancéřovky, karbonové kryty rámu a vík motoru, tlumič řízení, plego a airbrush. Airbrush původně v plánů nebyl, byl to spíš důsledek pádů a neskutečného problému sehnat požadovanou barvu. Naštěstí byla jen lehce odřená levá strana a o zimní pauze se vše vyřešilo za což hrozně moc děkuji klukům z VeraDesign z Frýdku Místku
Přechod z pětistovky na litříka neproběhl upě hladce Jak sem se již zmíňoval přišel menší pad, naštěstí nic vážného pár odřenin, páčka, zrcátko, blinkr. Holt to trochu víc jelo a brzdilo.
Podvozek je k běžnému ježdění na silnici velmi příjemny, dá se cestovat i na větší vzdálenosti a to i ve dvou s bagaží. Motor ma dostatek síly v každem okamžiku, stačí jen otočit heftem. S FireStormem sem párkrát zavítal i na okruh, ale nemyslim si že by to byla jeho silná stránka. Motor postrádá více páry a předni vidlice toho už taky měla plné kecky. Jinak v té době to byl hodně aktraktivní bike, který mě hodně naučil. S technikou jsem problém neměl jelikož to byl vcelku novy motocykl a po dva roky a cca 20tkm sloužil jak měl.
kuwa,měls ji dobrou
pěknej dvouvál
Jo dikec rámus to byl pěknej Akorát už ji nevlastním cca 6let Kdo ví kde a jak zkončila
Zajímavý lakovaní ...Ale ty Rámusy, chlape, ty ti závidím ..Tak ať to sviští