Co dodat? Snad jen že je to výborná motorka jak na cestování, tak občasné blbnutí
Recenze
Je to moje první silniční motorka a mám jí od července 2007. Myslim, že je to do začátků docela vhodná motorka, protože ten ten motor v nízkých otáčkách je fakt hodňoučkej, klidně si nechá líbit jízdu v 50km/h na 6 kvalt a bez protestování z toho zrychluje. Zároveň však ani hned neomrzí nedostatkem výkonu, protože když se začne pouštět trochu do vyšších otáček, tak je to celkem střela. Nutno taky vyzdvihnout výborný podvozek a brzdy, což je v porovnání s Banditem, Hornetem a GSR o třídu jinde. A toto není jen můj názor z pohledu majitele Fazera, ale uznali to i majitelé výše zmíněných motorek. Jelikož originální stav mi připadal trošku okoukaný, tak jsem se v zimě 2008 pustil trošku do úprav. Co se týká vzhledu, tak přibyli pružky na ráfky, imitací karbonu upravený přední a zadní vidle, krytky chladiče a držáky padáků, na černo dostříklí rám zadních stupaček a dodělané nápisy Fazer na přední masce. Co se týká techniky, tak je upravené sedlo, přitvrzená a utlumená přední vidle, KN filtr, katalyzátor nahrazený svodem od lazeru a homologovaná koncovka výfuku od BOSe s tlumivkami, které jsou od zacátku vyndané. Nutno ještě dodat, že právě filtr svod a výfuk dost znatelně zvýšili výkon i pružnost motoru. A ještě co se týká spotřeby, tak klidnou jízdou i klidně ve dvou se nechá jet +- za 5 litrů, a při té největší střelbě jsem byl něco nad 8 l.
Super volba ať ti slouží a příjemnou sezónu 10b.