Stará italská mrdka, ze které uděláme závodní nářadí, které pojede v Brně 2:15.minimálně.Všechno z Tuňáka očesáno a nacpáno na tuhle bábovku...Přes zimu dojde ke zvětšení objemu na 1100, u profíků a výkon by měl jít na cca 150 HP na zadním kole...
Výška jezdce: 189 cm
Recenze
Zatím skoro žádné, jen pár kol v Mostě s nejlepším časem 1:55 na M3 gumách. Ale je to rozdíl oproti Tuňákovi.hlavně ta aerodynamika je super, ale zápěstí trošku trpí.
Další info budu průběžně doplňovat. Motocykl již po úpravě, výkon 152 HP na zadním kole, krouťák 128 Nm. Jede to opravdu moc. Z dalších úprav-přepáčko od SBK, Quickshifter Dynojet, laptimer, ukazatel zařazené rychlosti, komplet Akrap, radiální pumpa Brembo.
První testy...únor Cartagena.
Tak je po prvních testech a koho zajímá více, může si přečíst článek na www.hktracing.cz, www.dvouval.com nebo na www.v-2.cz
Jak se člověk trošku rozjezdil, tak začínám zjišťovat, že toho výkonu by mohlo být i trošku víc. V Brně je to znát nejvíce... Jinak zatímdobrý. Uvidíme po prvním CECu.
První CEC bomba. Moc zajímavý závod. Více na www.hktracing.czA to už nám Lausitz klepe na dveře.
Druhý CEC taky bomba, ale bohužel v negativním slova smyslu. Opět více na výše uvedených stránkách.
O třetím CEC už snad ani nepsat, ale přesto opět report na našich stránkách.
Tak už je bohužel fuč, ale snad v dobrých dvouválových rukách u Nikotýna Byla to skvělá motorka...
Best lap Aprilia RSV 2009:
Cartagena: 1:48,3
Lausitzring: 1:52,8
Brno: 2:15,56
Most: 1:46,72
super motorka
Tak, tak, už na jiném biku, ale na RSV nedám nikdy dopustit. Je to nadčasová motorka...
aj.. ale koukám, že na jiný máše.. tak nic no ale furt super
Hezky jsi jí poladil dokonce to Brno už máš za 2:13
taky bych šel ihned do okruhu ale chtělo by to sponzora, byl jsem jen v Brně a tam sem to trochu rozbil tu samou teda skoro co máš rsv R kovou 2001 z ohlinsema a vším, už není je jinčí ale zase RSV , tak at to lítá!