"Pravá závodnička" - skoro superstock. Úpravy - komplet titanový výfuk.systém RP, BMC filtr, YEC elektronika, quickshifter Cordona, brzdové hadice, řidítka a přepáčko PPtuning, padáky vlastní konstrukce, z.tlumič Ohlins TTX, předky úprava Ohlins.
Výška jezdce: 178 cm
Recenze
Nevím jak úplná sériovka, já jsem maximálně spokojen s charakterem týhle motorky pro závodní použití. Nekouše, ale jede jako kr.va, perfektně brzdí a řadí. Odchází spojka jako na předchozích modelech (to je ale možná špatným jízdním stylem). Design je už několik let TOP - nebylo co řešit, hektolitr jak má být
Ceny náhradních dílů nejlepší a já už nevím, co bych vynachválil.. Nejlepší zážitek na litru po přehoupnutí 12tis. ot./min., tohle žádná jiná série neumí! 193PS je skutečně výborná hodnota oproti identickému modelu 2007, který jsem jezdil předtím (174PS s powercommanderem III).
Dosažené TOP časy v r.2009:
Brno: 2:09.7
Most: 1:41.7
Hořice: 2:22.4
Pannonia-ring: 2:00.9
Hungaroring: 1:56.4
Na motorce jsem vybojoval celkově druhé místo v PČR ve třídě Volná nad 600 pro rok 2009, když jsem vyhrál 4 závody ze 6ti vypsaných a zaznamenal jeden pád z prvního místa při "nedorozumění" při předjíždění jezdce o kolo zpět :-/
Parádní ..samo 10b!
Lezdíš na pěkný motorce. Líbí se mě . Posílám 10b
Perňo za to křoví na poslední fotce co ti tam dělá Rosice ti dávám deset bodou,ale v Hořicích si je vypiju :D
dávám 10 bodů, bezva strojovna
Luxusní mašina a fotky určitě za 10