Hustej supersport,bezproblémová,pořád srovnatelná s novinkama.Z úprav jsem se dostal na KN filtry,pancéřový hadice,iridiový svíčky,laďák LeoVince,powercommander III,karbonový doplňky atd..
Výška jezdce: 188 cm
Recenze
Docela mazec přestoupit na tuhle šílenost z CBR 1000F.ale člověk si zvykne na všechno. Byla to moje vysněná motorka hnedle jak se objevila v prvním testu. Maximálně mě překvapila hmotnost tohoto litra (na tu dobu revoluční) a z toho se odvíjela i její ovladatelnost. Sportovní podvozek a šestipískové přední brzdy dovolovaly jet střelbu i po nezmámých silnicích. V hodně testech se psávalo jak se hrozně zvedá, ale mě to tak hrozný nepřišlo.tlumič řízení ze série byl taky vyjímečný jev. Po instalování powercommanderu, laďáku, K&N filtru a iridiových svíček se její charakter ještě více nabrousil.největší změny se mi zdály v nízkých a středních otáčkách.ovšem ve výsledku se vše podepsalo na spotřebě.(to se dalo čekat ). Jediná věc, která se dala vytknout gsxr K1 byla přívěra ve výfuku, která se neustále přidírala i když jsem ji pravidelně promazával a nevěděl si rady. O proti R1 měla o hodně kratší první převodový stupeň a na šestý už vůbec netáhla.zdálo se mi to jen jako ekonomické řešení na palivo. Je to zatím moje nejoblíbenější mašina, protože ani se svojí výškou jsem na ni něměl žádný problém.
Cesty: Kuneticka Hora,Chlumec-Brouci,Broďák,Stříbrňák,Sekeřice,Lužany,okruh Hořice,Pastviny,skvěle zatáčky na Červenou Vodu,Pekelné doly,Ostravsko a Kyjovsko.
Ty kokso, tak ta první fotka je dobrý retro, ... na touž jsem skoro zapomněl
Krásný stroj
Vožralo, musím říct, že ten Tvůj litr je tak voňavej, že jsem do něj tajně zamilovanej. Padáš s ním do zatáček moc hezky, jen mě sere, že na výjezdu zatáhneš za plyn a jsi f prdeli a já se tam ještě plácám! No jo, asi je to tím, že ty máš litr a já jenom šestku [] Super motka a šuší pánovi! Tak příští rok ta Itálie, počítej s tím woe.....
No pracuju na nich...přes týden jsem v práci ale teďkom se chystám o víkendu na srazík,tak tam snad něco dopadne .