PROFIL MOTORKY

Manet Tatran S 125 (1968)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník T505
Vloženo 5.3.2008
Aktualizováno 19.6.2010
Zobrazeno 9 576x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Lehký cestovní scooter o obsahu 125 z povážské Bystrice

Recenze

Tak skutry z Povážskejch mě dloho zajímaly, ale čas nějakého sehnat přišel až teť, vytíčil jsem si ovšem nelehký cíl najít zachovalý stroj v původním stavu a s doklady, ovšem podařilo se a téměř tříleté pročítání inzerátů a obhlídka nabídek v terénu bylo korunováno ůspěchem, a výsledek myslím stojí zato. Tento stroj je v původním stavu, leštěnka a hadr udělalo své nicméně všechno vyleštit nešlo, protože 40let provozu musí zanechat nějaké běžné opotřebení. Největší nutná investice byla pořízení nového plexi štítu, a chrom na přední kolo a špice jinak vše ostatní zustalo.

Na skutru jsem už najezdil nějakej ten kilometr tak můžu porovnávat bude to hlavně se skutrem čezeta. Řeklo by se skutr jako skutr ale všechno je jinak, Tatran je o 50Kg lehčí takže je to poznat hned při manipulaci. Odkud začít, takže co se mě líbí, na prvním místě to je motor, no není se čemu divit je nejmíň o 20let mladší a je moderní konstrukce. I když je to jen 125 ccm tak skutr jezdí celkem svižne a to nejsem žádnej drobek, se spotřebou od 2,7L na 100Km ale dá se jet i za míň. Řidítka sou poněkud užší ale mají fantasticky široké rukojeti a veškeré ovládání jako blinkry, světelná houkačka a podobně je soustředěno do ovládacích "kroužků" podobné jako u čz panel. Díky malému obsahu a podštvercovému motoru jdou do řidtek jen nepatrné vibrace. Co mě na skutru citelně chybí je spojkový poloautomat jak jsem na něj zviklý ze všech Jaw a čezet. Co musím přiznat tak podvozek a cekové pohodlí se mě jeví o něco horší ve srovnání s čezetou typu 502. Taky úschovné prostory jsou poněkud omezené, ovšem čezetě s takovým podsedlovým kufrem se nedá konkurovat Samozřejmostí je, už z podstaty že je to skutr, kvalitní ochrana za nepříznivého počasí ať už v chladu či dešti. Co bych ještě zmínil tak skutr má dva stojany takzvaně "policajt" a hlavní stojan, tohle oceníte vždy když někde jen na chvíli zastavíte, není třeba motorku tahat na hlavní stojan, ale v garáži při udržbě je hlavní stojan praktičtější.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Waldas28
Waldas28 napsal 01.03.10 v 22:14

Pěknej stoj možná i v origo stavu

xmickey
xmickey napsal 06.03.08 v 18:58

paradni stroj

Jump
Jump napsal 06.03.08 v 16:09

pěknej kousek

LuigiCB1300
LuigiCB1300 napsal 06.03.08 v 12:45

tak tenhle tatran meli nasi pred 30 lety misto auta a jeli na nem do jugošky lol lol super stroj

xt550
xt550 napsal 06.03.08 v 07:29

hezký kousek

Více komentářů



TOPlist