Cesťák s výhodami slinice. Dravý motor ve vyšších otáčkách, perfektní převodovka, jako u všech Kaw.
Motorka koupena od FIRMA:Motocentrum Tass (Chrudim I)
Výška jezdce: 174 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki DL 650 V-Strom: Méně pohodlný posez, vyšší sed.
První dojmy - Perfektní cestovatelský posez. Při mojí (easy) jízdě moc pěkná spotřeba kolem 4,5 litru.
Motorku bych doporučil pro - Mám 174 cm a myslím, že pro nižší postavy je Versys 650 už nevhodný. Nemám ji tedy nijak sníženou, ale na červené stojím na jedné noze na tom kloubu u palce :-) Bála jsem se manipulace, kterou sice ještě zdaleka nemám hravě zmáknutou, ale i ženská si poradí.
Doplňky na motorce - Od předchozího majitele jsou nainstalované blastry kolem rukou.
Od výrobce origo boční kufry.
Ostatní čeká na mě a na zimu
Recenze
Upgraduji z Kawasaki er5 Twister, 500 ccm, rv 2006. Lepší posez v porovnání s naháčem, primárně proto jsem motorku vyměňovala.
Vzhledem ke stáří (2021, najeto 5k km) i lepší studený start, chod spojky a převodovky.
Motorově i konstručně velmi příjemná motka, jen jsem si chvíli zvykala na citlivost plynu, byť má předepsanou vůli. V řešení mi pomohla plastová pacička na plyn, aka manuální tempomat.
Mám dva origo kufry, které pěkně ladí. Teď jsem testovala balení, ale k tomu mohu napsat víc až po 3denním výlete do Polska, který mě teď čeká.
Versys je primárně na silnici, nejlíp se cítím na státovkách a okreskách. Dálnice nemusím, kvůli nudě. Terén nemám ozkoušený, ten mě čeká, až si budu sto pro jistá při manipulaci. Město je v pohodě, jen je to přesně rychlost mezi dvojkou a trojkou, takže buď jedu 45, nebo 55. Ale to se ve většině případech dá.
Moc pěknej Versys. Taky se mi v téhle barvě moc líbí. tak ať ti dělá jen radost.