Zběsile leticí kostka bíle perleťového bakelitu, ocele a řadového čtyřválce z peugeota <3.
Výška jezdce: 183 cm
První dojmy - těžká, drží na silnici jak přikovaná, rychlá akcelerace 0-100 4s, plyn reaguje rychle, pohodlná sedačka, originální užší řídítka jsou moc úzké, sympaticky prostorný "kufr" v zadní části za sedadlem
Motorku bych doporučil pro - Cestovatel.
Doplňky na motorce - Vyšší a širší řídítka.
Recenze
*Zatím najeto 20.000km (celkem 120.000km)
Držák. Za den (10h) sme dojeli z Prahy do Chorvatska (Krk) nebo z Rumunska do Prahy = ujede v kuse 900km bez stížností. Jede 240 stabilně přilepená na vozovce s očima těsně nad windshieldem, jde cítit že by jela klidně víc, ale je elektronicky limitovaná. Motor je v kuse izolovaný, žádné problémy v této souvislosti sem ještě neměl. Teče mi trochu olej do kardanu z 5tky, ale nic vážného. Odešel otáčkoměr, ale budík šel vyměnit za 1h práce se šroubovákem. Údržba snadná, snad jen lanko od plynu se netěším až mi odejde, to je zasazené hezky hluboko. Lanko o spojky sem měnil v terénu, je to na 10 minut. Několikrát sem píchnul, sundat kolo taky není problém. Bez elektroniky nenastartuje, to je jediné čeho se děsím že se mi stane někde na cestách. ABS zlobí, někdy se nenačte správně a pak otravně bliká červená kontrolka na palubce. Jednou mi vypadlo zpětné zrcátko. Projížďka do bauhausu:
Cihlu mám LT. Motor není z Peugeotu,jen když se moto konstruovalo,do rámu vložili kompaktní 4válec z Peugeotu, který se konstrukčně v rámu osvědčil,tak pak udělali svůj motor.
Mám 165tkm moto 29 let a jedu tenhle rok Rumunsko a možná až hranice Turecka,jak čas dovolí.
parádička. O tomto je BMW i když má motor z Peugeotu.
Koupíš starou mašinu, kus poctivého železa, vyměníš olej, naleješ benzín a procestuješ půl světa. A když se vrátíš, má motorka ještě větší cenu
Na férovku se přiznám, že jsem při hodnocení silně ovlivněn krásnou modelkou na fotkách 10 z 10
Velká paráda
Dobrý fotky