No bude to s ní sranda. Také ještě spousta práce na nastavení podvozku a zakoupení doplňků
Výška jezdce: 178 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Spo: Neposlala mi tak jako Huska a batůžek si stěžoval na posed
KTM 890 Adventure: Úzké sedlo a pro moje využití je to stroj více do terénu
Harley Davidson Pan America 1250: To fakt ne, raději Fat bob 114 a to je úplně jiná mašina
Suzuki DL 1050 V-Strom : Nn
První dojmy - + Ovladatelnost super,, super těžiště, pohodlná - quicksh. mezi rychl 5 a 6 nefunguje dle mých představ snesla by lepší tlumič řízení - nastavitelný dle potřeby řidiče
Motorku bych doporučil pro - Je to pro někoho kdo si chce občas zablbnout v těžším terénu, ale pozor na váhu. Není to zrovna lehký stroj a zároveň pro někoho kdo rád vozí na pohodlný motorce batůžek za sebou. To splňuje na 100%
Doplňky na motorce - Vyhřívaná zadní sedačka spolujezdce. Výrobce uvádí, že je na stroji, ale opak je pravdou.
Recenze
No po prvních kilometrech vím, že se na základním nastavení tlumičů od výrobce se svými 120 kg musí něco udělat. To fakt nefunguje. Ale jinak naprostá spokojenost. Nízké těžiště a dobrá ovladatelnost na to jak je robustní oproti např. Yamaha Tenere. To co jsem od ní očekával, to plus mínus mi potvrzuje. Jen veliké zklamání z Quickshifteru. To na jiných strojích pracovalo zdaleka lépe.
Je to nádherný stroj, také po něm teď hoood ě koukám. Tak ať věrně slouží a dělá jen radost
Je to foceno pod galerií Klenová u Janovice nad Úhlavou okr Klatovy. Děkuji za pochvalu moto. Je to s tím zábava. Teď zajíždím prvních 1000 km
moc pěkná a moc zajímavá
ps-odkud je ta fotka s bejkem ???