Relativně lehké a obratné cestovní enduro vhodné i do lehčího terénu.
Výška jezdce: 182 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda XL 700V Transalp: Ústup od koncepce enduro
První dojmy - Rychle mi padla do ruky, ovládání intuitivní, široká řídítka jsou super. Už se těším na jaro a nějaký delší výlet. řešil jsem hlavně spolehlivost u takhle staré motorky a četl spoustu in
Doplňky na motorce - Boční hliníkové kufry BIG husky s držáky na kanystry, topcase plastový, boční padáky, zadní LED světlo, přední LED mlhovky
Průměrná spotřeba - 4.217 l/100km
Recenze
Hledal jsem cenduro max. do 100.000, s koly 17/21, na dlouhé cesty a vhodné i do lehčího terénu. Kritérium byla spolehlivost a obratnost. Nechtěl jsem karburátor. Motor Rotax sice jednobuch, ale mnoho pozitivních recenzí a výborná životnost. Osobně bych raději XRV Africa Twin, ale v podstatě se nedá koupit zachovalý stroj v rozumné ceně. Není vhodná na dlouhé dálniční přesuny, ale dá se.
Tenhle stroj vždy 10 z deseti.
Já doufám, že se tvoje bejvalka u mně bude mít dobře. Hned jsem jí dopřál nové náplně. Akorát musím někde sehnat kryt přední rozety ...
Hele, moje bejvalka
Tak jeste slouzi, to jsem rad. Ja jsem na ni menil spojku, nechal udelat zadni tlumic s novou pruzinou a predni pruziny, tak snad vse funguje.
Super motorka . Mám ju tiež doma
Pár mojich postrehov:
- tak teda, vlastne... mal som tu napísané toho už dosť... a tak mi napadlo, že si to dám k mojej motorke Takže nabudúce Leto skončilo, jeseň je v plnom prúde..., o chvíľu bude čas na písanie.
Len detail - uvedená spotreba 6.37 l/100km je vymyslená, že?
Hlavne prajem veľa radosti na cestách a všetky šťastné kilometre kolesami dole