renocar_brezen



PROFIL MOTORKY

Kawasaki Versys 650 (2023)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník motosvět
Vloženo 25.7.2023
Aktualizováno 6.4.2025
Zobrazeno 17 306x
HODNOCENÍ PROFILU OD 5 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Pohodlná, účelná a pro mně i hezká.

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:K2 moto (Braník) - V červnu jediná v ČR k odběru bez pořadníku, barva GOLD SMOKE (limetku a černou sem nechtěl)

Výška jezdce: 186 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda XL750 Transalp: Vůbec mě nesedla a to sem bral za hotové ji pořídit.
Honda NC 750X: Malá, slabé brzdy.
Yamaha Tracer 7 / 700: Celkově subtilní
Suzuki DL 650 V-Strom: Bez led světel, Versys mě více oslovil.
CFMOTO 650MT: Nedůvěra...na dlouhé užívání, pokles hodnoty při následném prodeji.

První dojmy - Zkoušel jsem ji jako úplně poslední možnost a sedla mě už při jedničce dvojce následném brzdění a po 1km bylo hotové. Zbylé desítky km jen pocit z výběru potvrdily.

Motorku bych doporučil pro - Tomu kdo si Versyse vybere :)

Doplňky na motorce - - Nosič a kufr SHAD 59X
- Ochranná fólie displeje M-style
- Kryt chladiče kappa KPR4114
- Klíčenka Kawasaki (velmi důležitá věc:))
- Čirý tankpad onedesing
- Klakson oxford foghorn
- Zadní blatník kappa KRM02
- 2x USB vypínatelná zásuvka + Kawa relé
- Touring GIVI čiré plexi - BYLO
- Kryt motoru SW-motech
- Teploměr vzduchu 3v1 MINI 3 - BYLO
- Blástry M-style (spokojenost) - BYLO
- Přídavná dálková světla na motorku LED 30W s kpl el. zapojeno s regulátorem pro denní svícení a dálkový režim.
- Mechanický tempomat alias opěrka dlaně oxford
- Mech. ovl. vent. chlazení, sada smart MOTO
- Rozšíření zrcátek M-style
- SW-motech padací rám
- Slider ransoto
- Zadní blatník, Čína (spokojenost)
- Zadní rolny, pořízeny větší, Čína
- Přední protektory, Čína (spokojenost)
- Barevné kryty světel, Čína (spokojenost)
- Zvýšení řidítek 30mm, Čína (spokojenost) - BYLO
- Boční nosič SHAD 3P
- Boční kufry SHAD SH23
- Blastry tvarová kopie orig, Čína výměna za M-style z důvodu úspornějšího uchycení!(spokojenost)
- Úhlový přednástave M-style +50mm, výměna za zvýšení +30mm z důvodu montáže tankbagu!
- Držák tankbagu SW-motech
- Tankbag SW-motech PRO micro 3-5l
- 2x box na nářadí GIVI (výzva jej připevnit na Shad nosič)
- Centrální stojan RD MOTO (spokojenost BEZ nutnosti vyklápět bočák!)
- Origo Kawa krytky přídavných světel + loga + imbusy (vypadá to líp)
- Turistické čiré plexi origo Kawasaki (výměna za velké Givi z důvodu vzhledu, givi bylo moc vysoké, nehezké a nevykrojené pro blástry jako origo) drahé ale super.
- Snížené řidičovi stupačky o -40mm MC-motoparts.COM - výborné
- TPMS hlídání tlaku a teploty v pneu přes čepičku (Čína zatím spokojenost)
- PUIG 5779N Nástavec předního blatníku

Co bych ještě rád doplnil, pak už bude přesně pro mé potřeby.
- předělání sedla na tvrdší a o 10-20mm vyšší + ty stupačky -40mm a zvýšená řidítka +50mm = královský posed (už se těším).

Recenze

Proč Versys 650? Vrátil jsem se po létech k motorce. Minulý rok sem pořídil skútr Hondu Forzu 350 a chytlo mě to (pohodové projížďky po okreskach). Zadání bylo: dynamičtější než má upravená Forza, takže objem 600-800 nějaký výkon vs náklady. Pohodlný podvozek (cestovní enduro). A cena 160-250k plus výbava, ale hlavně férová nabídka za dané peníze. Nakonec vyhrál Versys pro mou postavu ergonomie, podvozek (nastavení, pohodlnost), kus motorky - jsem větší 186/105 , líbí se mě, led světla, ochrana proti větru (TransAlp 750 je špička v ochraně), osvědčené moto Versys. Motorka má i nedostatky, ale ty řeším doplňky nebo tím, že sem si zvykl :) holt plusy převážili. Versyse mám něco přes měsíc včetně absence (týden dovolená :)) zajíždění sem zvládl během pár dní poté servis. Vše v pořádku a právě najeto 3300km.
Někteří řeší vibrace, na to odpovím... svezte se hodinu na novém TransAlpu, řeší se hlučné řazení, zkuste TransAlp a jeho výborné rychlorazeni v obou směrech (méně přesné než Versys). TA sem chtěl, tak mu nechci škodit, třeba sem jezdil na pátečním stroji.
Kde se cítí Versys nejlépe? Když se s ním umí tak všude :) jen ho nepřeceňovat. Pokud se podíváte na stavbu motorky umí město, okresky, polní cesty a holt z objemu motoru vyplívá, že pětikilometrový rovinky nebudou v mžiku minulostí. Ale s tím sem počítal ;) a nebyla to priorita. Jo a kupodivu se mě líbí zvuk při akceleraci cca od 4,5tis ot. výše :)

Spotřeba sólo jízdy vždy na celou nádrž min 3,8l průměr 4,2l max 4,6l.
Jediné co mě chybí, tak tempomat pro krátkodobé procvičení ruky (vyřešeno mech. tempomatem/opěrkou Oxford).

Zkušenosti po ročním provozu: 1 rok 19.6.2024 a 17 500km
Provozuji po zpevněných cestách, nejeto v mokru ani déšť, nikdy ve dvou, nepoznalo wap, hadici, kýbl jen otírám od prachu a hmyzu. Tankuji jen Vervu 100 (spotřeba průměr 4,2l). Olej měním po 5k km.
Prvně srovnám také s novým strojem, který mám a to Honda Forza 350 r.v. 2022.
Oba provozuji stejně s láskou.
- Plexi? Očista od hmyzu, mokrý měkký ručník utření měkkou osuškou.
U Forzy absolutní kvalita bez hologramů a škrábanců - najeto 11 800km (2 1/4) roku
U Versyse původní malé, Givi turistické a origo turistické: obě originál velmi náchylné na hologramové škrábance a na dvou místech ťukance od hmyzu! I Forza umí přes 150 a nic na ní není poškozené od hmyzu.
- Lak? Versys jeden ťukanec vedle světla (určitě hmyz), Forza netknutá má více laku ve styku s hmyzem.
Obojí voskuji a dělám detailing.
- Nejde vynulovat hláška SERVIS a to ani diagnostikou na motorky - musí být origo.
- Měkké sedlo, vážím 110 kg (sport. post.) nemám mega stehna. a již po 5k km na pravé straně podélná deformace o délce 10cm. Deformace se již nezvětšuje. Pod podélnou deformací lehké odřeniny od vysokých bot, které nemají z vnitřní strany nic ostrého (obojí nevypadá hezky). Na Forze sedlo bez náznaku použití (jako nové). Sedlo na Versyse nechám ztvrdit o 2cm zvýšit a půjdu opačným směrem požádám o hrubý potah (aby vydržel).
poznámka - stejně "jeté" sedlo měla předváděčka na Moto Show Brno 2024.
Vše ostatní: brzdy, spojka, řazení, řidítka, ovládací prvky, displej bez připomínek a na výbornou!!! Vše jako nové! Jízdní vlastnosti cestovněhbité. Posez jsem si udělal výborný. Výkon motoru bez problémů z 95% plně dostačující. Zpřevodování vyhovuje, jen šestka by mohla být o chlup delší - tu a tam se chytnu, že chci řadit výš. Jezdím většínou nižší střed až střed otáček. Nepodtáčím nahoru řadím po vytočení (svíčky krásné).
Plynulostí jízdy dosahuji nízké spotřeby. Ekonomika provozu je výborná, pneu to žrát neumí (klopím pořád :) )
17.03.2024 v 12 100km sem objevil ameriku NAŠEL JSEM jak zobrazit venkovní teplotu na displeji!!! Bez Kawa diagnostiky nelze smazat hlášku SERVICE.
Zvuk: čím dál výraznější při akceleraci od 4500ot, líbí se mě hodně musím uznat.
S výběrem a provozem Versyse 650 sem velmi spokojen.
2024 31.12. - Po roce a půl (23 507km) technika bez zaváhání, za mokra nejezdím a opět opakuji, parkování v teple, suchu a bez wapky - sem velmi spokojen.

SERVIS + datum + nájezd

2023
- Převzetí - 19.06.2023 v 14:45 nový Versys - Kawasaki K2 Vrbova Praha
- Servis - 04.07.2023 servis v 1 000km - Kawasaki K2 Vrbova Praha
- Servis - 18.08.2023 servis v 5 000km olej BEL/RAY 10W50, ol. filtr HF303 + kontrola
- Servis - 13.12.2023 servis v 10 000km ole BEL/RAY 10W50j, ol. filtr HF 303 + kontrola
Ujeto 10 272km - Vše funguje jak má a bez závad. Kromě prvního servisu vše dělám sám a fotím.

2024
- Defekt - 14.03.2024 v 11 692km trojnásobný defekt zadní pneu na státovce! Škaredá dost ojetá, ale legální.Chtěl sem jí ještě měsíc jezdit než bude tepleji. Vyřešeno knoty a CO2 bombičkami - krokem domů 30km 30-50km/h.
- Výměna zadní pneu - 15.03.2024 v 11 722km přezutí za stejnou Dunlop 160/60ZR17 SPORTMAX ROAD SMART 2 byl jsem spokojen, tak repeté. Hlavně přední je ještě dobrá. Nájezd hezký.
- Servis - 25.04.2024 servis v 15 000km ole BEL/RAY 10W50j, ol filtr HF 303, nov. mag. výpust. šroub + kontrola
- Servis - 22.05.2024 servis po roce (11měs) v 16 863km výměna orig. svíček, vzduchového filtru HF + kontrola a čištění všeho včetně útrob
- Servis - 17.07.2024 servis v 20 000km ole BEL/RAY 10W50j, ol. filtr HF 303 + kontrola a čištění
- Výměna řetězovky - 19.12.2024 v 23 400km výměna řetězové sady (zuby ok, řetěz vytahaný)
pastorek Kalené OGNIBENE s tlumicí gumou, rozeta hliníková odhlečená (třetina hmotnosti) JT JTA 478-46BLK 46 zubů 520 černá, řetěz DID 520VX3 X-ring - 114 článků, zlatá barva, vše očištěno a promazáno
Ujeto 13 235km (10 272-23 507) Vše funguje jak má a bez závad. Servisuji sám a fotím.

2025
- Servis - 04.04.2025 v 25 000km olej BEL/RAY 10W50, ol. filtr HF 303, celková kontrola + ložisek kol, čištění brzd + výměna brzdovky DOT 4,

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
motosvět
motosvět napsal 05.01.25 v 10:53

Alpheridin ...díky za fotky a zeptal sem se na pár věcí u teb e. Ano kryt se dává místo těch plastových usměrňovačů. s barvou sem hodně spokojen

Alpheridin
Alpheridin napsal 04.01.25 v 19:25 10b.

Pěkná barva ten kryt motoru tam je místo těch dvou plastu z boku? Fotky Mivv výfuku jsem přidal

motosvět
motosvět napsal 26.04.24 v 22:17

Děkuji musím říci, že tu a tam někdo přijde kouká na ni a říká co to je za Versyse? Ten vypadá dobře a jinak Já sice měřím míň než Ty, ale mám na svoji výšku spíše delsí nohy proto stupačky o 4cm dolů, řidítka o 5cm hore a ješe sedlo tvrdší a 2cm nahoru a dá se jezdit týden v kuse
Jinak pro mě měl versys také nějaké nedostatky, ale věděl sem, že se to vypiluje věcma.
Ať dobře vybereš

Neeno
Neeno napsal 26.04.24 v 10:50 10b.

Tomu říkám vymazlit si motorku. Se svými 190cm jsem o ní kvůli krátkému rozvoru ani neuvažoval,ale teď když na ní koukám,tak se půjdu mrknout.
Fakt pěkná, vše k sobě ladí,pasuje a ty schránky mezi kufry a rámem co zaplňují tu nevzhlednou díru vidím poprvé...super.

motosvět
motosvět napsal 26.07.23 v 20:05

vopák ...díky skoro všichni maj tu křiklavou, tak proto sem jí nechtěl

Více komentářů



TOPlist