Velká, těžká, stará ... ale dobrá a nadprůměrně spolehlivá, tak doufám, že mi to dokáže Barva Cosmic Pearl Black, v detailu je vidět spousta barev, tak se budu modlit, abych to nikdy nemusel nechat opravovat
Výška jezdce: 185 cm
První dojmy - Na třináctistovku jen pět kvaltů, ale stačilo by i míň, běžnou rychlostí se dá jezdit na trojku, čtyřku i pětku a vlastně člověk nemusí moc řadit. Poslední dvě motorky jsem měl v automatu, tak si zvykám zpátky na manuál, ale není to problém. Motorka na klidné cestování, zátah čtyřválcového Véčka se mi líbí.
Motorku bych doporučil pro - Pro toho, kdo hledá pohodu na dlouhé cestování a má už něco najeto, přeci jen to není žádný pírko.
Doplňky na motorce - Boční kufry se prodávali s motorkou, doplněn byl top case, komfortní sedlo, podstavec pod řídítka Helibars, vyhřívané hefty. Postupně se budu snažit ještě dovybavit, ale nic nutného mi teď nechybí.
Recenze
Už krokem k NT 1100 jsem zacílil na cesťáky, ale z několika důvodů mi štěstí nepřinesla, tak jsem ji prodal a náhodou narazil na ST 1300. Znám ji jako motorku policajtů, ale nikdy by mě nenapadlo, že se v tom zhlídnu. Vyzkoušeli jsme si jednu na inzerát u velmi ochotného pána, ale nakonec jsme opět po letech nakoupili v Německu.
Na motorku si zatím zvykám, má to lepší sedlo a podstavec Helibars pod řídítkama, ale stejně budu zvažovat změnu, abych měl ruce víc do široka, uvidím, moc variant není. Moje drahá polovička si za mnou velebí, takže věřím, že se v tom najdeme a budeme spokojení. Kufry pojmou víc, než NT (oproti Africe ještě nevím), tak snad to bude stačit.
Pan je hlavně na dlouhé, rychlé přesuny, ale i na špatné silnici se cítí dobře a plně nastavitelný podvozek pojme většinu všech nerovností.
No teda nevycházím z údivu tak kdy přijde Gold Wing? Vypadá to pěkně majestatne , pohodlí z toho vyzařuje.
Kraaasny parník! Docela by ma zaujímal dôvod predaja NT-čka
Ahoj.
Docela by mě zajímalo větší porovnání mezi NT a ST.
Samozřejmě, že s Evropou nemůžeš udělat krok špatně, možná hmotnost bude vadit, ale dá se zvyknout